יום ראשון, 4 בספטמבר 2022

נופש ואטרקציות באוהלים ממוזגים במתחם חמת גדר


הילדים ביקשו שנצא לקמפינג, אנחנו לא מרבים לצאת לקמפינג, מצד אחד אני כן רוצה שהילדים יחוו חוויה שכזאת, מצד שני אני מתקשה עם כל ההכנות שכרוכות בזה לכן החלטנו לנסות את מה שנקרא כיום "גלמפינג", מה שאומר מחנאות בתנאים "משופרים" ונוחים יותר, לדוגמה כשלא צריך להקים אוהל בעצמנו או להינות אפילו ממזגן באוהל!

אוהל ממוזג ומשודרג בחמת גדר

קמפינג מאורגן שכזה אפשר למצוא בחמת גדר וזה היה היעד שלנו בחופשת סוכות בשנה שעברה והשנה הגענו שוב לסיום החופש הגדול.
מתחם חמת גדר ספא וילאג' שידוע עם המרחצאות הטבעיים והחמים, מציע מתחם שלם של אוהלים ממוזגים, כולל מזרנים ועכשיו חדש גם 2 מיטות, כולל סדינים, כריות וציפיות, מקרר אישי באוהל, תאורה פנימית ושקע חשמל, בקיצור - מאובזר ברמה של פינוק. מה שנותר להביא ללינה זה שמיכות ומגבות. האוהל מיועד לעד 5 נפשות.

המתחם מוקף בדשא סינטטי ומקומות ישיבה, בהם ניתן לעשות על האש ופיקניקים.


יתרון נוסף לקמפינג בחמת גדר היא הבריכה במתחם עולם המים, שהילדים נהנו בה מאוד. הבריכה כוללת גם מגלשת ספלאש וסמוך לה ישנן מזרקות שילדים יכולים להשתעשע בהם.

מבט על הבריכה מלמעלה 


מתחם המעיינות כולל בריכות רחבות ומפלי מים, כסאות ג'קוזי יחודיים ומיטות נוחות מסביב. לצד הבריכות ממוקמים חדרי הטיפולים הקסומים בהם תיהנו ממגוון טיפולי ספא מפנקים

בערב הראשון נכנסנו למרחצאות שפתוחים עד מאוחר יחסות ולעומת הבריכה הקרה. גם למחרת אחרי שהצטננו בבריכה הקרירה טבלנו שוב במים החמים ונהננו במיוחד ממזרקות המסאג'.




ליד המרחצאות נמצאות גם המלתחות וקיוסק.

לאחרונה החזירו גם תנינים לחמת גדר (הם מרוחקים) ובמקום מסתובבים להם טווסים שדי מהדרים את המקום בנוכחותם. 



בבוקר יצאתי ממתחם האוהלים לשביל במרחק של כמה צעדים משם, נהניתי מאווירה פסטורלית ושקטה ומהטווסים שמשתלבים יפה בנוף.


יש במקום גם מסעדה וקפיטריות וניתן להינות גם מטיפולים בספא
.





בסוכות שעבר, אורחים שנשארו ללון בחמת גדר יכולו להצטרף גם לסיור עששיות (ללא עלות נוספת). הילדים קיבלו פנס-עששית וכל המשפחה נהנתה מסיפורים היסטוריים וסקירה על האזור, כולל על אלי כהן וגם הסבר מה מקור השם חמת גדר, חמת - על שם המעיינות החמים וגדר על שם היישוב הקדום שם. היה מאוד נחמד שהזדמן לנו להנות גם מהפעילות הזאת וכולנו נהננו וגם קיבלנו מידע וטיפים מהמדריך ליאור, לטיולים באתרים די נסתרים אך יפים באיזור. 



אתר הרחצה במעיינות חמת גדר הוקם כבר לפני 1,800 שנה ע"י השלטון הרומי ששלט באותה תקופה בישראלבין התועלות הבריאותיות שניתן להפיק מהרחצה אפשר למנות הקלה בכאבי פרקים ובכאבים בכלל, חידוש תאי העור, זירוז חילוף החומרים בגוף, הרחבה של כלי הדם התורמת להורדת לחץ הדם והעלאת הדופק, ועוד ועוד.


כפי שניתן לראות, אתר חמת גדר משלב מספר פעילויות ואפשרויות לנופש מהנה, מעניין ומגוון. בהחלט חזרנו משם עם הרגשה שבילינו, התגבשנו, הכרנו וחווינו חוויה מיוחדת מרגיעה ומעשירה. 


ביציאה מחמת גדר עצרנו במעיין עין תאופיק (עין עקוב) בתחומי יער מבוא חמה, ע''פ  המלצתו של מדריך העששיות, ליאור, מימיו של המעיין קרירים ונעימים ובדרך אליו יש תצפית יפה על כל הכנרת ועל כל האיזור. 



     

לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...