יום שלישי, 4 באפריל 2017

כדור הפתעות LOL כולל בובות ואביזרים למשחק - תופתעו כמה שזה מקסים

כדור הפתעות LOL - עם בובות והפתעות למשחק ואיסוף

אני זוכרת בתור ילדה שהיו כאלו שקיות הפתעה שתמיד אהבתי כשקנו לי, אמנם לא היה ברור ובטוח מה יהיה בפנים אבל כל האפקט של ההפתעה והסקרנות, היה שווה את זה. 

כשראיתי את כדורי ההפתעה החדשים בשם LOL, נזכרתי בתחושה הזאת בתור ילדה, והאמת שאני בעצמי הסתקרנתי לראות מה יש בתוכו עד שהבאתי לבת שלי את ההפתעה והיא פתחה. 

כשהבאתי לה את הכדור ואמרתי לה שיש בתוכו הפתעה, ראיתי שם את הניצוץ הזה, הציפיה הזאת עד שרואים מה מתגלה. את התחושה הזו הגבירו בכדור, בכך שעטפו אותו בכמה שכבות, והילדה קילפה וקילפה וכל הזמן הזה תוהה ושואלת בסקרנות, מה זה ? (אולי מלמד גם קצת דחיית סיפוקים על הדרך.. :)


ואז פתאום נופלות להן מדבקות ואחרי זה שקית קטנה, בה גילינו בקבוק שתיה ושקית, לאחר מכן נעליים קטנטנות. כל אלה היו בצידי הכדור ונפלו אחרי קילוף הניילון.
האמת היה כל כך מסקרן ומעניין, שגם שני אחיה הצטרפו וחיכו וגם אני בעצמי חיכיתי כבר לדעת מה מצפה לנו



עד שהגענו לליבה, פתחה את הכדור ונפלו להם כמה דברים - לגמרי אפקט של "וואו - מה זה?!" 

 
בתוך כדורי ההפתעות של LOL ניתן למצוא בובות חמודות, עם אביזרים ועוד מגוון של הפתעות שמסתתרות בכדורים השונים, כמו מדבקות לאיסוף, אביזרים לבובות כמו נעליים, בקבוק, בגד או אביזר אופנה אחר ואפילו ניתן לגלות רמז סודי! 🙊

אז מסתבר, שהבובה שיצאה מכדור ההפתעה, פועלת עם מים, ניתן למלא את בקבוק השתיה שלה ואז לתת לה לשתות. ברגע שהיא מתמלאת במים ניתן ללחוץ לה על הראש, ויש גם עוד אפשרויות ועד שלא תנסו לא תדעו מה הבובה שלכם מסוגלת לעשות. שלנו למשל יורקת את המים. יש גם בובות שבתוך מים עלולות לשנות את הצבע
 

האמת, שכל הסקרנות וההתעסקות העסיקה את כולנו דיי הרבה זמן, עד שהיתי חייבת לעצור את המשחק עם המים שמפתה מאוד את הילדים ומעכשיו אני חושבת שבפעם הבאה ששיחקו איתה בשילוב של מים, תהיה באמבטיה עצמה, אחלה משחק לימי הקיץ

כמובן שניתן לשחק עם הבובה גם ללא המים, יש לה מוצץ קטן וכו' ומסתבר שגם לכדור עצמו יש שימוש לאחר הפתיחה - הוא יכול לשמש כמקום למשחק כתיק, מתקן להצגת הבובה או כאמבטיה עצמה.


הבת שלי המשיכה להסתובב כל הצהרים עם הכדור בתור תיק והבובה עם האביזרים בתוכו.

וכבר ביקשה, בובה נוספת. ויותר מזה, הקטן שלי בא אלי אחר כך ואמר "תקני לי גם כזה לבנים" 😊

האמת, לא ציפיתי לכזה דבר מקסים ומלהיב ובאמת שהופתעתי בעצמי לטובה ממש ממה שכדור ההפתעות LOL מספק.

את כדורי ההפתעות ניתן להשיג באתר הצעצועים "אמיגו", בקישור הזה: https://goo.gl/75oZ6X






* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.
 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...