יום חמישי, 11 במאי 2023

על ויטמין די וויטמין d3 של נס

הפוסט הזה מכיל מידע על ויטמיו D וחשיבותו באידובת המותג נס הטבע. כמובן שתוספי התזונה של נס הטבע אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא, לטפל, לאבחן או למנוע מחלה כלשהי. בכל בעיה רפואית יש להתייעץ עם רופא מומחה והמידע הבא אינו מחליף יעוץ עם רופא. 

מסתבר שלמרבית תושבי ישראל אין מספיק מוויטמין חשוב זה, המאיץ תהליכי ריפוי ותורם לבריאות מיטבית, לעצמות ולמניעה והתמודדות עם מחלות ומצבים בריאותיים שונים.


אברהם מור קצב, נטורופת והרבליסט קליני ND, MA CIH, יועץ למותג תוספי התזונה וצמחי המרפא NES של חברת נס הטבע, מסביר: 

ניתן לדמות את מערכת החיסון לצבא המגן על מדינתו ואת ויטמין D – ל"מזון" של החיילים שלו. גם אם נצייד את הצבא במערכות הנשק הכי חדישות אבל לא ניתן  לחייל שמפעיל אותן לאכול – אנחנו בבעיה. אותו דבר עם מערכת החיסון: גם אם ניתן לה הכל – חוץ מוויטמין D, אנחנו בבעיה... אלה וגם אלה זקוקים ל"מזון" כדי שיוכלו למלא תפקידם באופן מיטבי. 

ויטמין D הוא ויטמין מסיס בשומן שהגוף יודע לייצר בחשיפה לשמש, והוא מצוי גם במספר קטן של מזונות (דגים כמו סלמון, מקרל וסרדינים, חלמון ביצה ועוד), ובתוספי תזונה. למרות שישראל היא ארץ שטופת שמש, קיים בקרב תושביה מחסור – לעיתים חמור – של ויטמין D בקרב האוכלוסייה הכללית. הסיבות מגוונות: חשיפה מועטה לשמש בשל החשש מסרטן עור; לבישת בגדים ארוכים (מסיבות דתיות ואחרות); שהייה ממושכת בחללים מוצלים בבית ובמשרד; גיל (ככל שמתבגרים פוחת הייצור הטבעי של הוויטמין בעור), ועוד. 

הגוף זקוק לו כדי לבנות ולשמור על בריאות העצמות: רק בנוכחותו, הגוף יכול לספוג סידן (המרכיב העיקרי של העצם) ממערכת העיכול. הוא שומר על רמות תקינות של סידן וזרחן בדם ובעצמות ובכך, מעודד את בנייתה ומפחית את פירוקה. ללא רמות תקינות שלו בדם עלולים להיווצר אוסטיאופוריזיס (במבוגרים) ורככת (בילדים).

ויטמין D אחראי גם לוויסות תפקודים תאיים רבים אחרים בגוף: תכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדות החמצון, וההגנה העצבית שלו, תומכות במערכת החיסון, תפקוד השרירים ופעילות תאי המוח. ממחקרים שונים עולה שיש לו תפקיד חיוני בהגנה על מערכת הנשימה (שפעת, קורונה, אסטמה ועוד), הלב, המוח, הפחתת דלקות, אפנון תהליכים כצמיחת תאים, ועוד. מחסור בו עלול לגרום גם לחולשת שרירים, להחמרה במחלות שרירים כמו פיברומיאלגיה, מחלות מפרקים ועוד. מחקרים רבים נוספים נעשים, כדי לבחון את יכולתו למנוע ולטפל במחלות כמו סוכרת, סרטן, מחלות נפש, מחלות לב, אירוע מוחי, טרשת נפוצה, מחלות מעי דלקתיות כמו קרוהן וקוליטיס, ועוד. אין להמעיט בחשיבותו ויש להקפיד על רמה נאותה שלו בגוף, על בסיס קבוע. 

מומלץ לבקש לבדוק את רמתו בגוף באמצעות בדיקת דם פשוטה. במקרה של מחסור, הרופא או המטפל ימליצו לקבלו בתוסף תזונה. התוסף זמין בכל בית מרקחת, בית טבע, ברשתות שיווק רבות ובאתרים מתמחים.


על מוצרי המותג NES:

מרבית מוצריו של מותג NES - לתוספי תזונה וצמחי מרפא של חברת "נס הטבע" - מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם בתאי הגוף. המוצרים מבוססים על צמחים אורגניים, נוזליים ונוחים לבליעה והם כוללים צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. התהליך הטכנולוגי גם מאפשר לשלב באותה תמיסה מספר רב של צמחי מרפא, במטרה לסייע ולתמוך בתהליכי ריפוי שונים של מגוון בעיות בריאותיות. 

המוצרים הם פרי פיתוח ישראלי והם מיוצרים בישראל במפעלים מורשים ועפ"י כל התקנים המחייבים בתחום. את מוצרי החברה ניתן להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHRMA. פרטים באתר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...