יום שבת, 8 באפריל 2017

קופסת הפתעות לבנים או לבנות - מלא מתנות קטנות ומשמחות


לאחר שהבת שלי קיבלה כדור הפתעות מקסים (אם פספסתי כדי לכם לראות כאן), הבן שלי קיבל קופסת הפתעות, שבדיוק מתאימה למה שהוא אוהב, כמו סופרגול, סופר סטרייקה, מיניונים...



אני אסביר במה מדובר, שני מארזים, אחד מיועד לבנים ואחד מיועד לבנות, עם כל מיני הפתעות קטנות ומקסימות עם דברים ומותגים שילדים אוהבים. 




לכם אגלה בינתיים מה יש בתוך הקופסאות:


בקופסת הבנות:
בובת מיניונים + 2 קעקועים, 3 מעטפות קעקועי מיניונים, 2 שקיות גומילום (ליצירת צמידים), ערכת מינילום, בובת לה לה לופסי,  צמיד זיפ באנדס, חוברת צביעה ופעילות + 28 מדבקות מדליקות ו- 4 מדבקות אימוג'י מנופחות. 


בקופסת הבנים:
2 בובות כוכבי האלופות, 2 מעטפות "סופרבול אצבעות", בובת סופר סטרייקה, בובת מיניונים + 2 קעקועים, מעטפת קעקועי מיניונים, בובת ריו 2016 + 5 מדבקות, 4 מדבקות אימוג'י מנופחות, חוברת צביעה ופעילות + 28 מדבקות מדליקות. 


מארז מושלם לילדים בחג (אפיקומן) או לחופש או לכל הזדמנות לשמח ילדים 😀 מכיוון שהמארזים של קופסת ההפתעות נמכרים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון זהו גם פתרון מושלם למי שחוזר מטיולים ורוצה להביא משהו לילדים ולא מצא משהו מתאים או לא הספיק למצוא משהו בזמן הטיול, פשוט מאוד קונים בדיוטי פרי ואני בטוחה שהילדים יתלהבו. או אם אתם מטיילים יחד עם הילדים, מומלץ לקנות לזמן הטיסה והטיול. לדעתי פתרון מעולה. 




מחיר לצרכן: 9.90$ 
מתוכם יתרם 1$ לעמותה בישראל ברכישת מארז. 




חנות הדגל של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון, הינה אחת מחנויות הדיוטי פרי הגדולות בעולם. בחנות זו תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי קוסמטיקה, משקאות, טבק, שוקולד וממתקים. בנוסף לחנות הדגל, כולל מערך החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג את חנויות הספורט, האופנה, חנויות ויקטוריה סיקרט וחנות הדראגסטור במתחם שחקים.
את חנויות ג'יימס ריצ'רדסון ניתן לפגוש גם במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן (מעבר שייח חוסיין), בנמל חיפה ואשדוד הכוללים גם מערך לאספקה וצידה לאוניות ועגלות מכירה במטוסי הנוסעים השונים של ישראייר וארקיע.



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...