יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

ניקול באה לשחרר מהסמרטוטים



יצא לכם כבר לראות את הפרסומת החדשה לסדרת המטליות של ניקול? הגבר במטבח עם מטלית ביד, אחרי שניגב את השייש והאשה נכנסת ואומר לו לזרוק כבר את הסמרטוט המסריח הזה... הוא בלב כבד מוריד את החולצה וזורק אותה בפח...

כל אחד והסמרטוט שלו, ואחד יזרוק את הסמרטוט מוקדם יותר, השני מאוחר יותר, אך דיי בטוח שאף אחד לא זורק סמרטוט אחרי יום אחד. והסמרטוט עצמו חייב גם הוא "תחזוקה", אחרי כל ניגוב כדאי לשטוף, לסחוט, לפרוס... אם ממהרים או מתעצלים, מהר מאוד נמצא סמרטוט באמת מסריח... זאת עוד קצת עבודה בפני עצמה.

(תמונה מתוך הפרסומת של ניקול)

ניקול מגיעה שוב להקל עלינו בתחום הניקיון ומחדשת הפעם עם סדרת "מטליות חכמות" בשם "משתחררת מהסמרטוטים"

 המטלית מיועדת לשימוש יומי, ניתנת להרטבה וסחיטה, בדיוק כמו סמרטוט, אך במקום במקום לצבור את הלכלוך או להמשיך לעבוד על הסמרטוט עצמו בסיום הנקיון, פשוט זורקים, ומתחילים את הנקיון הבא עם יחידה חדשה. 
כל זה יותר היגייני, וכמובן חוסך לנו גם זמן וגם מאמץ.

המוצרים בסדרת "משתחררת מהסמרטוטים" הם:
* מטלית חכמה יומית המגיעה לראשונה ובלעדית בקופסת "צץ-רץ", כך שהיא נוחה לשליפה, אפילו עם ידיים רטובות. בקופסא 50 יחידות הנשלפות אחת אחת.
* מטלית חכמה יומית גדולה ועבה. מתאימה במיוחד לניקיון יסודי. באריזת ניילון 9 יחידות.
* מטלית חכמה יומית המגיעה בגליל כאריזת חסכון. ניתן להתאים את גודל המטלית לפי הצורך. 80 יחידות בגליל.








קיבלתי את סדרת המטליות להתנסות. אז כמובן שהן מאוד נוחות לשימוש, חוסכות זמן ועבודה. הן יותר חזקות ועבות. מעולה ומתחשב בנוסף לדעותיי הוא, שאת אותו המוצר, ניקול משיקה כבר בשלוש וריאציות שונות, כך שיתאים לשימושים שונים, או לכל אחד עם ההעדפה שלו בזמן הנקיון. באופן אישי הכי אהבתי את המטליות עם קופסת הצץ-רץ, שניתן להניח על השייש ולשלוף בקלות מטליות שיוצאות אחת אחת. נוח ומהיר ביותר! וגם נראה מסודר ואסטתי על השייש. עוד יותר אהבתי, את ההרגשה שקיבלתי שעכשיו יותר נקי מכיוון שעם המטליות לא צוברים לכלוך, ריחות או אפילו חיידקים כמו עם סמרטוטים שנשארים לפרקי זמן ארוכים יותר. החסרון היחיד בעיני הוא, שכל עניין השליפה-זריקה אמנם מאוד ידידותי לנו בעזרה בניקיון בבית, אך פחות ידידותי לאיכות הסביבה.



על ההתנסות שלי עם סדרת מטליות לחות של ניקול תוכלו לקרוא כאן

  https://www.facebook.com/Nikol.HK
 


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...