יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

אליס - רשת הלבשה תחתונה חוגגת יום הולדת במסיבת תה קסומה ואתן מוזמנות!


רשת חנות ההלבשה התחתונה ALICE, על פי אליסה בארץ הפלאות, חנות קטנה וקסומה, חוגגת יום הולדת שנה ומתחדשת בקולקצייה חדשה לכבוד יום ההולדת וכולן מוזמנות למסיבת תה!   



ההתחדשות היא בקולקציית הלונז'רי החדשה של המותג Verally, קולקציה צבעונית עם סטים מתחרה ועד לסטים טרנדים בהדפסי פסים ונקודות, גזרות טי-שירט או פוש אפ וגם תחתונים במגוון של גזרות, בינהן ביקיני, חוטיני וסדרת פריטים ללא תפרים להתאמה מושלמת.


צבעי קולקציית יום ההולדת כוללים את המובנים מאליהם - לבן, שחור וניוד, ולצידם צבעוניות של ורודים, בורדו, סגולים ותכלת. החזיות מהודרות משולבות בתחרות, פפיונים ורקמות באווירה נוסטלגית ורומנטית ולצידן קו קז'ואלי המציע את הטרדנים האופנתיים והעכשוויים.


כל אשה יודעת, שלהלבשה תחתונה חשיבות רבה, נוחות וסוג ההלבשה משפיע במידה רבה על התחושה שלנו. אם ההלבשה התחתונה לא מתאימה לסוג הבגד או למבנה הגוף, היא תהרוס את ההופעה, ואם לא תהיה נוחה, היא תהרוס לנו את ההרגשה.


החנות אומנם לא גדולה אך מלאה במבחר גדול של פריטים, מגוון רחב של גזרות ומידות לכל אישה ובכל גיל, ולא חשוב פחות, יש יחס והתאמה אישית.

אינה מלשקו, יזמית והבעלים למותג אליס, מאמינה במתן יחס אישי, מקצועי וסבלני לכל לקוחה ולקוחה.
מלשקו מאמינה שזכותה של כל אישה , באשר היא- להרגיש בנוח עם גופה ולהראות נשית ואופנתית.



במשך כל חודש נובמבר, בין התאריכים ה-1.11 ועד ה-30.11, אליס חוגגת יום הולדת ומחלקת מתנות והפתעות, כמו תה ועוגות בהשראת עולם הפנטזיה (בהצטרפות למועדון הלקוחות).






חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב


(קרדיט תמונות: צילומי קמפיין קרדיט צילום: אמיר יהל, צילום אירוע: רפי דלויה)


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...