יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

טיב טעם חוגגת חודש איטליה עם מוצרים מיוחדים, מבצעים והגרלות

חודש איטליה ברשת טיב טעם - 
"כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה" 



לרשת טיב טעם יש מסורת, לחגוג "חודש מדינה", לאחת ממדינות העולם. במהלך חודש נובמבר הרשת תחגוג את חודש איטליה בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ.
שגריר איטליה פרנצסקו טאלו מתיאס באירוע פתיחת חודש איטליה

המטבח האיטלקי הוא אחד האהובים בעולם וגם על הישראלים. כמובן שהמאכלים הכי פופולאריים הם פסטות ופיצות, אבל גם גלידות, יינות וגבינות משובחות כמו מוצרלה ופרמז'ן. 


במסגרת חודש איטליה, טיב-טעם תייבא באמצעות חברת האחות "ישרוקו" ותשווק מגוון רחב של מוצרים בלעדיים מאיטליה, ביניהם פסטות, גבינות, יין, שמן זית, ריבות, נקניקים, ריבות וממרחים מתוקים, רטבים ועוד  ממותגים מובילים באיטליה.



על כל זאת יתווספו המון מבצעים ברשת על מגוון רחב של המוצרים מאיטליה במהלך החודש. לדוגמה





רוטב פסטה מגוון טעמים של המותג גראפלו 1+1 מתנה, מגוון פסטות קפואות של המותג סורג'יטל קנה 1 השני ב- 50% הנחה, שמן זית של המותג  צ'יריו 750מ"ל ב 28.90 שח במקום 34.90 שח, חומץ יין אדום/לבן של המותג צ'יריו 9.90 שח בלבד, סלמי טוסקנה/מילאנו במשקל של מעדני מזרע רק 9.99 שח ל-100 גרם, מגוון פסטות של המותג גראפלו 500 גרם קנה 2 יחי'+1 מתנה, מורטדלה איטלקית של מעדני מזרע 100 גרם המחיר 3.99 שח ל- 100 גרם, גבינת פרמז'נו רג'אנו במשקל 12.59 שח ל-100 גרם, גבינת טלג'יו במשקל המחיר 13.59 שח ל-100 גרם, יין קיאנטי קלאסיקו 750 מ"ל המחיר 59.90 שח ועוד...

בסניפים יחולקו טעימות של מאכלים איטלקיים, יינות, מתכונים נבחרים ועוד. 


ומה עם לטוס לאיטליה? טיב-טעם בשיתוף פעולה עם חברת דיזנהאוז,  תערוך הגרלות של 15 טיסות לאיטליה!

(*לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. מועד ההגרלה יתקיים בין ה- 3/11 עד 28/11. זכאים להשתתף חברי מועדון ומצטרפים חדשים שיבצעו קניה מעל 99 שח .בכל קניה נוספת מקבלים ניתן להירשם שוב להגרלה ולגדיל את סיכויי הזכייה. במסגרת השיתוף פעולה עם חברת דיזנהאוז ינתנו גם הנחות למזמינים חופשה ליעדים באיטליה.)


כ-35 בכירים מחברות מובילות מאיטליה הגיעו לישראל להשתתף בחגיגות חודש איטליה של רשת טיב טעם. אירוע הפתיחה התקיים במסעדת נונו האיטלקית. לאחר הצגת והסברים של אורחי כבוד, האורחים נהנו מארוחת טעימות ממגוון מוצרי ישרוקו, יין ועיצוב מקסים כפי שניתן לראות בתמונות שצירפתי למעלה.

מימין: רמי לוי מנכל ישרוקו, השגריר האיטלקיה ועדי כהן מנכל טיב טעם.


חגיגות איטליה יתקיימו בין התאריכים: 31.10-28.11.2016 
ב-37 סניפים ברחבי הארץ.



פוסט על פסטות טריות של surgital אשר נמכרים ברשת טיב טעם, מוזמנים לקרוא כאן.

לפרטים על מגוון המותגים האיטלקיים - כנסו לאתר טיב טעם ואתר ישרקו : http://www.tivtaam.co.il/ ,  www.israco.co.il



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...