יום ראשון, 22 בינואר 2017

חתול בצמרת - ההתחלה, סרט ילדים חדש בקולנוע


בקרוב יעלה לאקרנים סרט אנימציה חדש לילדים, "חתול בצמרת - ההתחלה"



הדמות המרכזית בסרט היא טופ-תול, חתול מתוחכם, שכל מה שמעניין אותו זה להשיג כסף, אך לא בעבודה קשה, את זה הוא מוכן להשיג גם בדרכים לא ישרות. בדרך הוא פוגש את בני, חתול תמים וחי עם אמו בתנאי עוני. טופ-תול מבהיר לבני, שהוא אינו מחפש ידיד אלא רק שותף. יחד עם בני, הם רוקמים מזימות שונות, "עובדים" על הרבה אנשים כדי להרוויח כסף ומעוררים כעס כלפי האזרחים וגם המשטרה נכנסת לתמונה.

העניינים מתחילים להסתבך בצורה רצינית, כאשר טופ-תול ובני נכנסים למועדון ששייך לביג בוס, ששולט בפשעי האזור. 

הסרט מתחיל בצורה מעניינת, המפגש בין שני החתולים, המזימות המתוחכמות, שגם מעלות חיוך, אבל מצד שני חשבתי לעצמי האם זה משהו שהיתי רוצה שהילדים שלי יראו וילמדו ממנו? 
 ברגע שטופ-תול גנב למישהו תיק עם יהלומים, הוא השתמש באמצעים מעט אכזריים, וזה צרם לי מאוד. סוג של הומור כזה. רגע אחרי זה נזכרתי בטום וג'רי, שהיו עושים נזקים אחד לשני ואני בעצמי בתור ילדה הייתי צופה בזה (והכל היה בסדר), או בכלל רואד ראנר, היצור המהיר והזאב שרוצה לתפוס אותו אך הוא מצליח להתחמק בכל פעם מחדש. גם שם יש קטעים אלימים אבל הרבה מאיתנו גדלו עליהם ולא היתה לזה שום השפעה רעה.


בהמשך, ישנה זמרת ברים שופעת, כשבסצנה אחת בני נכנס לחדר הלבשה שלה כדי לגנוב בחזרה משהו, מראים שהיא זורקת את ההלבשה התחתונה שלה והיא נוחתת על בני החתול (ומה הקשר לסרט ילדים, כאן כבר לא מצליחה למצוא שום חיבור גם לא ברמת ההומור).

בהמשך, העלילה מסתבכת, הביג בוס חוטף את בני, והמשטרה מציעה לטופ-תול להעלם לכמה זמן והם יטפלו בכל.
אך האם טופ-תול ימשיך להינות מהעושר או שיבין שיש ערך גם לחברות? ואיך יצליחו להביס את הביג בוס?



בגדול העלילה מעניינת, הסרט מעט ארוך, והסגנון שלו שונה מסרטי אנימציה אחרים, הוא יותר "קול", יש בו קטעים חמודים מאוד וגם משעשעים.
המסקנה היא שהוא מתאים לילדים גדולים יותר, החל מגיל 7 בערך.



משך הסרט: 90 דקות

עולה לאקרנים ב-2.2.17

חתול בצמרת בסינמה סיטי


הטריילר:
https://www.youtube.com/watch?v=5sAnMUc1DWE



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...