יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

פומפדור משיק מיתוג חדש ותה ירוק בטעמים חדשים


מותג התה והחליטות פומפדור משיק מיתוג חדש
ותה ירוק בטעמים חדשים


המיתוג החדש מדגיש את ערכי המצוינות באיכות ובטעם, תחת הסלוגן: "זה לא עוד תה – זה פומפדור"

מותג התה הבינלאומי פומפדור יוצא  במהלך מיתוג מחודש, הממצב ומבדל אותו כמותג איכות בקטגורית התה והחליטות.

המהלך כולל בין היתר: השקת טעמים חדשים, תצוגת סטנדים אלגנטית, פעילות בנקודות המכירה, מהלך יחסי ציבור כולל  וחשיפה מוגברת במדיות השונות במטרה להניע לקנייה ולהתנסות במותג. 


לקראת החורף משיק המותג שני טעמים חדשים:
תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש 


בפומפדור מקפידים על מדיניות "הכל ממקור אחד" – כל חומרי הגלם נבחרים בקפידה ע"י מומחים בארץ המקור, ועוברים בקרת איכות קפדנית במעבדות בגרמניה. התערובות נבחרות על ידי טועמי התה המומחים של פומפדור, ויוצרים את הטעם המושלם. איכות המוצר נמצא בראש סדר העדיפויות, החל מקטיף עלי התה, מיונם ועד הבאתם לספל השתייה.

הידעתם? ב-15 לדצמבר חל יום התה בינלאומי.

מציינים אותו, החל משנת 2005, במדינות בנגלדש, סרי לנקה, נפאל, וייטנאם, אינדונזיה, קניה, מלאווי, מלזיה, אוגנדה, הודו וטנזניה. מטרתו היא למשוך את תשומת לבם של ממשלות ואזרחים להשפעה העולמית של סחר בתה על עובדים ומגדלים. (ויקיפדיה)

מקור המנהג לשתות תה משתייך לשנונג, קיסר סין האגדי, אשר בעת מסעו, כאשר ישב לשתות כוס מים חמים, נפלו לתוכה מספר עלי תה. לאחר ששתה את המשקה ונהנה מטעמו גילה את השפעותיו הרפואיות. מקור התה: לא ידוע אם מקור צמח התה בסין או בהודו. ידוע כי נהגו לשתות תה כבר בתקופת שושלת טאנג הסינית. 

*

מוצרי התה של פומפדור מיוצרים על ידי חברת התה הגרמנית Teekanne (טיקאנה) בעלת מורשת תה של למעלה מ-130 שנה ופועלת במגוון גדול של מדינות ברחבי העולם. Teekanne הייתה החברה הראשונה שהציגה את תיון התה, בשקיקי עם שרוך, כבר 1929 וקראה לו פומפדור, בשל הדמיון לצללית של מאדם דה פומפדור, פלגשו של לואי ה-15. ב-1949 הציגה לראשונה מכונה אוטומטית לאריזת תיונים. מאז, הפכה לאחת מחברות התה מהגדולות בעולם, ומגוון החליטות שלה הן בין הנמכרות ביותר באירופה.


צילום: יח"צ


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...