יום חמישי, 12 במרץ 2015

אומגה3 ForTwo של חברת מטבע


את ההיכרות הראשונה שלי עם אומגה 3 ForTwo של חברת טבע, עשיתי באירוע של מוצר השנה. מאוד עניין אותי לנסות את הקפסולות במיוחד בתקופת ההריון הנוכחי, ברגע שאסיים את השימוש במוצר דומה של חברה אחרת.












כבר הוכח, שאומגה 3 הוא מרכיב חשוב בבניית והתפתחות תאי עצב המוח והעין, ולכן זהו מרכיב חשוב במיוחד עבור העובר, וגם לאחר מכן, בשלב הניקות. העובר תלוי לגמרי באספקה דרך האמא, כמו כן, גם תינוק יונק. ועל כן, ניתן להגדיר את תקופת ההריון וההנקה כ"חלון הזדמנויות קצר ובר חלוף" בו יש לאם הזדמנות פז להעשיר את המזון ב-DHA ובכך לספק לעובר והיילוד את התנאים הביוכימיים המיטביים להתפתחות המוח, חוט השדרה והעיניים. המעבר של DHA דרך השליה לעובר ובאמצעות חלב האם ליילוד מתבצע ביחס מועדף לעומת חומצות השומן האחרות.
לנטילת אומגה 3 משייכים גם יתרונות בריאותיים רבים להריונות ולאם עצמן. 

DHA הינה חומצת שומן מסדרת חומצות השומן הנקראות אומגה 3. 97% מסה"כ האומגה 3 במוח הינו DHA- מבחינה תפקודית היא משתתפת בתהליכים של העברה עצבית, תפקודי זיכרון, עיבוד נתונים, תגובה ושליטה קוגניטיביים.

מחקרים רבים בנושא אומגה 3 הובילו למסקנות הבאות:
1. תוספת אומגה-3 לנשים הקטינה את הסיכוי ללידת פג.
2. תוספי DHA לתזונה האימהית שיפרה באופן מובהק את ראיית היילודים.
3. תוספי DHA לתזונה האימהית שיפרה באופן מובהק תוצאות מבחנים הקשורים בהבנה וריכוז.
4. תוספי DHA לתזונה האימהית שיפרה באופן מובהק את תבנית השינה ביילודים.
5. תוספי DHA לתזונה האימהית שינתה לחיוב מדדים מעבדתיים המשקפים את תפקוד מערכת החיסון.
6. לא נצפו כל תופעות לוואי שליליות לטיפול.
מכיוון שאין תופעות לוואי ורק המלצות בעד תוספת של Omega 3 ( ואני בכלל לא אוכלת דגים), אני נותלת אומגה במהלך כל ההריון וההנקה.


אומגה 3 ForTwo של טבע, עשוי מאצות ולא ממקור של דגים, ועל כן הוא צמחי. מתאים מאוד גם לנשים צמחוניות או מסיבות אחרות מעדיפות לוותר על מוצרים על בסיס דגים. גם מי שאוהבת דגים, רמה מספקת של שומן אומגה 3 דרך המזון, מצריך אכילה של לפחות שתי מנות דגי ים של 180 גרם בשבוע, כמות שלא הרבה יעמדו בה. ניתן גם לצרוך אומגה 3 ממקור צמחי על ידי אכילת אגוזי מלך, אבוקדו, זרעי פשתן ועוד, אך על מנת לספק את מלוא הכמות הנדרשת לבריאות האם והעובר כדאי להוסיף תוסף תזונתי של אומגה 3.
בנוסף, אומגה 3 ממקור צמחי נחשבת לבטוחה יותר ויש לה יתרונות רבים לעומת אומגה 3 המופק משמן דגים. היתרון העיקרי הוא בבריאות מכיוון שמחקרים העלו כי אומגה 3 מדגים מכילים כספית ורעלנים אחרים. היום מזוהם ודגים  החיים במעמקים מכילים מתכות רעילות אשר נשפכו בשנים האחרונות. לאומגה ממקור צמחי אין חשש ממתכות כבדות.

אני נוטלת כבר כחודש את האומגה 3 פור טו. הן כמוסות קטנות שקל לבלוע אותן, נתולות ריח או טעם לוואי.


על פי המלצות ארגוני הבריאות בעולם יש לצרוך מינימום 200 מ"ג DHA בזמן ההיריון וההנקה. זאת הכמות של כל כמוסה אומגה 3 פור טו.


http://fortwo.co.il/Index.aspx


(את הפוסט על אירוע מוצר השנה כולל המלצות על חלק מהמוצרים, תוכלו לקרוא כאן)










  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...