יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

bela - קוסמטיקה וטיפוח אונליין




אתר  להזמנת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח - bela
 
כבר ידוע שזמן זה מצרך נדיר בימינו, ולעשות קניות אונליין נהיה נפוץ יותר, מכיוון שזה חיסכון גדול בזמן וגם נוח. ועכשיו זה אפשרי גם בתחום הקוסמטיקה והטיפוח.

חווית הקניה שלי באתר בלה:
בעמוד הראשון מחכים לכם כבר הצעות, והקטגוריות: "בית מרקחת", "חנות טבע", "היגיינה", "טיפוח העור", "יופי", "שיער", "תינוקות" ו"אקססוריז+". תחת אקססוריס תמצאו בין היתר מוצרים ש"טוב שיש בתיק", מעניין איזה, לא? אז לא אגלה לכם עכשיו הכל, כדי שיהיה לכם מעניין כשתכנסו לגלות את האתר. בצד יש עוד חלוקות נחמדות כמו "לאמא שבדרך", "רגע לעצמך לפני שינה" וכו'. 



אני נכנסתי כמעט מייד ל-"מבצעי bela" כדי לראות איזה מוצרים מוצאים באיזה מחירים. באמת מצאתי מוצרים במחירים אטרטקטיבים, אך גם מוצרים שאינם נמצאים בקטוגריית המבצעים, המחירים סבירים ונוחים לדעתי.

כמובן שניתן ללחוץ על כל מוצר ולקבל פירוט.


סך הכל, האתר דיי נוח, לעיון ולשימוש, יש מגוון של קטגוריות ובהם הרבה מוצרים.
חווית הקנייה באינטרנט כמובן חוסכת את הזמן של יציאה מהבית ועמידה בתור לקופות. משלוח עולה 19 ש"ח, אך תלוי איך מסתכלים על זה, בהתחשב בזמן שחוסכים ולעתים גם דלק.
שירות המשלוח מצויין, מגיע עד הבית והיתה לי אפשרות בחירה אפילו למשלוח ביום שלמחרת! אהבתי מאוד, שאפשר לבחור מתוך רשימה את המועד המתאים לקבלת המשלוח.
בנסוף, אפשר לעקוב אחרי המשלוח ב"אזור האישי".


האתר מזמין את הלקוחות שלו להשתתף גם בדירוג מוצרים, כך שיהיה אפשר לראות את הדירוג אצל כל מוצר.
עוד משהו שמאוד מצא חן בעיני מבחינת שירות האתר, זה שהם נותנים את האפשרות להחזיר מוצר עליו מתחרטים. יש לכך כמובן תנאים ושלבים, אז במידה וזה רלוונטי, תקראו את הפירוט באתר.

המשלוח הגיע בטווח הזמן המתואם, ארוז גם הוא בצורה אסטטית, כפי שמתאים למוצרי טיפוח, בצירוף כרטיס שמברך אותך להצטרפות למשפחת בלה ומתנה קטנה (דוגמיות).





חוויית קניה מאוד נוחה וגם כייפית, במחירים הוגנים.



* כשאני הנתסתי באתר, וכתבתי את הסקירה  הוא היה חדש בגרסת בטא.

* ההתנסות נעשתה בשיתוף פעולה עם לייק אנד שייר, שכולם יכולים להצטרף אליהם ולקבל הזדמנות להתנסות בפעילויות השונות שהם מציעים מעט לעט.



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...