יום רביעי, 17 באפריל 2013

עזרה בנקיון מניקול - וזה הכל

 

ניקיונות יש תמיד, לפני וגם אחרי פסח...
קיבלתי ערכה להתנסות עם מטליות חדשות ומגוונות של חברת ניקול:



* מטליות לחות לקרצוף לכלוך קשה:
בכדי לנקות לכלוך שנדבק למשטחים, כמו שיש במטבח, בכיור או בכיריים, דרוש שפשוף עם חומרים וסקוטש (ולנקות את הסקוטש וכו`, אני לא צריכה לספר לכם...) ניקול באה להקל עם פעולה אחת בלבד - מטלית אחת: 




בד המטלית עשוי מסיבים פולימריים המעניקים לו את היכולת לקרצף לכלוך שנדבק. 
למטלית יש שני צדדים - צד אחד חלק לניקוי עדין, וצד שני לקרצוף חזק.
המטליות מתאימות לשימוש יומיומי, פשוט מקרצפים וזורקים :-)
 
את ניקיון המטבח השארתי לסוף של הנקיונות, והנה דוגמה מההתנסות שלי עם הניקיון של הטוסטר אובן בעזרת המטליות:
ככה זה נראה לפני השימוש במטלית:



וככה בשימוש עם המטליות הלחות לקרצוף של לכלוך קשה:

ואחרי:



אז באמת, שולפים מטלית, משפשפים כמה שניות, והנה לכם הבדל משמעותי של לכלוך קשה שהתנקה!

והנה הכיריים, זה היה באמת תענוג.. בדרך כלל אני מוציאה את שתי התושבות השחורות העליונות ומקרצפת בכיור עם סקוץ` וכו`.
ככה זה נראה לפני המעבר עם המטלית:



ועכשיו תראו איזה מבריק: 




גם כאן, פשוט שולפים מטלית, מנגבים וזורקים - כמה קל ומהיר והתוצאה מספקת בהחלט!
 
בנוסף קיבלתי:

* מטליות לחות לניקוי זכוכיות ומראות:
 

ניסיתי אותם על שתי מראות והיתי מאוד מרוצה. במראה באמבטיה תמיד נוצרים כתמי מים (מצחצוח שיניים וכו`). עם המטלית לא הייתי צריכה להפעיל לחץ כלל כדי לנקות, רק לעבור כמה פעמים והופ! לא נשארו סימנים בכלל!! בנוסף היתה לי מראה נוספת, בחדר השינה, עם מלא תביעות ידיים של הקטנה מהזמן האחרון, וכל הסימנים ירדו שוב, בקלות רבה, לא צריך להביא תרסיסים וניירות ולנגב, רק לעבור עם מטלית ולזרוק.
 


עוד מוצר בסדרה החדשה:
* מטליות לחות לניקוי נירוסטה:



חייבת להודות שאני הייתי די סקפטית לגבי נקיון עם מטליות לחות, ומשתמשת במוצרים מסוג זה לעיתים רחוקות, תמיד נראה לי שה"שיטות הישנות" טובות יותר, אך הופתעתי לטובה. ניקיון בעזרת המטליות, גם מנקה טוב יותר, הרבה יותר נוח, מהיר וקל, פשוט לשלוף מגבון, לנגב ולזרוק. 


פוסט על איך ניקול משחררת מהסמרטוטים אפשר לקרוא כאן




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...