יום רביעי, 5 ביוני 2013

דאודורנט טבעי לגמרי של מיכל סבון טבעי



כבר כמה שנים שאני משתמשת רק בדאודורנט ללא אלומיניום. בהתחלה עברתי על כל המדפים בפארמים והבנתי מהר מאוד שכל הדאודורנטים מכילים אלומיניום, למעט מספר בודדים. חלקם דיי יקרים, חלקם פחות יקרים, ולא תמיד הם מונעים זיעה ברמה גבוה.
נתקלתי במוצר שמאוד סיקרן אותי, מכיוון שהוא טבעי לגמרי ובנוסף, העלות שלו נמוכה יחסית ולכן אני רוצה להמליץ על דאודוראנט שאני משתמשת בו כבר כחודש, ללא שום "תקלות", לאורך שעות.  

דאודורנט של מיכל סבון טבעי

הדאודורנט הזה עשוי מחומרים טבעיים, בריאים ואיכותיים בלבד!
הרכיבים: חמאת שיאה אורגנית, טהורה, סודה לשתיה, עמילן תירס (קורנפלור), שמנים אתריים: לבנדר, לימון, הדס, רוזמרין, אקליפטוס.
 
החשש היחיד שהיה לי לפני השימוש היה  מפני הריח, בגלל השמנים האתריים, כמו רוזמרין. אכן מורגש מעט, אבל לא על הגוף באופן בולט או לא נעים.
באתר תוכלו לקרוא על התועלת של כל אחד מן הרכיבים.
 
גודל ואריזה: 60 מ"ל בצנצנת זכוכית איכותית.
אני משתמשת כאמור כחודש ונצרכה ממנו כמות מאוד קטנה, מכיוון שבכל פעם לוקחים כמות קטנה עם האצבע (כמו בקרם). בנוסף, התוקף שלו הנו 24 חודשים.
 
והמחיר: 25 ש"ח!
(* בקניית 3 יחידות המחיר אפילו עוד יורד, ל- 20.25 ש"ח ליחידה, שהם 19% הנחה)
 
טיפ מתוך האתר בנוגע לשימוש: התנועה הטבעית של הידיים כבר תפזר את הדאודורנט לכל המקומות שצריך. רצוי מאוד לשים דאודורנט (באופן כללי, לא רק שלנו), רק אחרי שעברה שעה לפחות מגילוח/הסרת שיער בית השחי.
 
דאודורנט טבעי - איך הוא עובד?
כבר הרבה זמן שידוע שסודה לשתייה מנטרלת ריחות ויכולה לשמש כסוג של דאודורנט טבעי. הבעיה היא שמאוד לא נוח לעבוד איתה, והיא מתפזרת מהר מידי ואינה מחזירה מעמד לאורך זמן.
הדאודורנט הטבעי שלנו לוקח את יתרונות הסודה לשתייה ומטפל בחסרונות שלה לרמת מוצר מוגמר כמעט מושלם לשימוש.
אני באופן אישי חששתי מהריח, בגלל השמנים האתריים, כמו רוזמרין. אכן מורגש מעט, אבל לא על הגוף באופן בולט או לא נעים.
 
אני מניחה שיש קוראים שמבינים למה רשמתי בהתחלה שאני מחפשת דאודורנטים ללא אלומינים, וחלקם אולי לא, אז הנה הסבר (מתוך האתר):

למה דאודורנט טבעי ולא דאודורנט רגיל?

דאודורנטים תעשייתיים רגילים, כאלה שכולנו השתמשנו בהם כשהיינו בתיכון, מונעים את ריח הזיעה ע"י מניעת הזיעה בעצמה. פעולה זו היא הרסנית משום שהזיעה חיונית ביותר למערכת חילוף החומרים התקין בגוף. הזיעה מסייעת לקירור הגוף במצב של פעילות יתר, או חום גבוה וע"י הזעה מופרשת פסולת מתאי בגוף. דאודורנט טבעי אינו מונע את ההזעה בעצמה אלא יוצר סביבה שבה החיידקים היוצרים את ריח הזיעה לא אוהבים לחיות.
אני מאוד מרוצה.


יש לכם עוד מידע ואפשרות להזמין את הדאודורנט באתר עצמו. כאן
עמוד הפייסבוק של מיכל סבון טבעי: 
 
* קיבלתי את המוצר להתנסות
(נכתב ב-5.6.2013)

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...