יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

המברשת ה"רטובה" Wetbrush

 


יש לי שיער לא פשוט להתמודדות, הוא עבה ומקורסל. שנים חיפשתי מברשת שתתאים לשיער שלי ולא מצאתי, משהו שלא ינפח אותו, לא ישבור את הקצוות וגם לא יכאב מידי... תקופה ארוכה שהשתמשתי 

 במסרק עם שיניים רחבות, אבל לא היתי בטוחה שהוא מסיר לי את כל הקשרים. עד עכשיו השתמשתי במברשת אחרת יחסית מוכרת וזה היה הכי טוב למה שמצאתי עד כה, אך כששמעתי על המברשת החדשה לא יכולתי שלא להתעניין. 
תראו למשל את הכתבה הזאת ב-ynet והרבה תגובות מפרגנות בטוקבקים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4412653,00.html

גם למי שיש שיער שקל להסתדר איתו, ולא מתייחס למברשת איתה הוא משתמש, כדאי אולי לבדוק את הנושא שוב, כי מסתבר שיש קשר בין בריאות ומראה השיער לבין טיב המברשת.
קיבלתי את ההסבר הזה, למה יכול לגרום נזקים לשיער:
1. מברשת שיער קשיחה מידי - מברשת השיער המסורתית שאנו קונים בשווקים הינה מברשת העשויה בד"כ מפלסטיק קשיח.
2.. טכניקה הברשה לא נכונה - פעולת ההברשה המקובלת כשיש קשרים היא אחיזה של קווצת שיער ביד והברשה בכח של השיער.
3. שיער רטוב הינו שיער חלש - השיער עשוי מחומר שנקרא קרטין, אותו חומר ממנו עשויות הציפורניים. כפי שהציפורניים מתרככות לאחר אמבטיה חמה, כך גם השיער מתרכך במגע עם מים.
 

השילוב של מברשת לא עדינה, הפעלת כח מיותר ושיער רטוב טוב יוצר נזק לשיער המתבטא בתלישה וקריעה של השיער, קצוות מפוצלים ומראה שיער עייף.
אני למשל, רגילה להבריש את השיער שלי כשהוא רטוב, לא רק כי זה מקל על פעולת הסירוק והכאב, אלה כי שיער מסולסל\מטולטל אני מניחה שאצל רובן, לא נראה טוב אחרי הברשה על שיער יבש, זה הורס את מראה הטלטלים ואצלי גם מנפח אותו. חייבת להודות שהיה פעם ספר שהזכיר את עניין השיער רטוב והסירוק אבל הדחקתי את זה כמשהו לא מבוסס... כנראה שיש עוד כמה שרגילים לעשות כמוני, להבריש את השיער כשהוא רטוב, כי לשם כך פתחו את המרשת "הרטובה" - The Wet Brush.

אז לשמחתי קיבלתי את המברשת להתנסות ואני מייד הייתי חייבת לבדוק מה שונה ומיוחד בה ועל מה כולם מדברים.


המברשת הרטובה הינה מותג מניו יורקי- והמברשת הכי נמכרת בארה"ב. המברשת אמנם נראית כמו מברשת רגילה אבל היא ממש לא כזו.
הסוד של המברשת הוא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגית IntelliFlex. הסיבים הם גמישים ודקים במיוחד, אך חזקים מאוד. הסיבים מתאימים את גמישותם למצב השיער, כך שכל ראש מקבל את הטיפול המיוחד שלו והתוצאה היא - סירוק מאוד קל ונעים, ללא כאב, ללא תלישה וללא קריעה וכתוצאה מכך מובן שיער מלא ויפה יותר. סיבי המברשת גם מעניקים עיסוי ממכר לקרקפת וזו חוויה בפני עצמה וסיומת כייפית למקלחת.

המברשת מתאימה ולנשים עם כל סוגי השיער, כולל מתולתל ומסולסל, כולל נשים הסובלות מנשירה מוגברת ונשים עם שיער פגום כתוצאה מטיפולי חום כמו פן והחלקה ושימוש בכימיקלים, צבע (שהופך את השיער לשביר במיוחד). בנוסף, היא גם מתאימה לשימוש עם פאות ותוספות שיער כי העדינות שלה מונעת תלישה של השערות היקרות וכן כי הסיבים לא נתפסים בחיבור לשיער הראש.

המברשת מיועדת כמובן גם לילדות שכואב להן ומקל על סירוק התרת קשרים, ללא מרככים ושאר כימיקלים מיותרים. הורים רבים מנסים פתרונות שונים שקיימים בשוק בדמות מרככי שיער, וכל מיני תרסיסים שחלקם מכיל כימיקלים ממש מיותרים מבחינת בריאות הילד, מבחינת הפגיעה בסביבה וכמובן בגלל ההוצאה הכספית המיותרת ולכן אפשר ורצוי להימנע מהם. שיער של נשים, שרבות מהן עוברות טיפולי שיער שפוגמים באיכותו כמו פן או חימצון הינו שיער פגום ולכן יש צורך במרככי שיער למיניהם כדי לשקמו. אבל השיער של הילדים אינו פגום ואינו דורש כל טיפול או שיקום כימי.

כשהברשתי את שיערה של בתי הקטנה, היא המשיכה לשבת רגוע ולשחק:

אני רוצה לספר לכם דווקא על ההתנסות השניה שלי עם המברשת השבוע, בבוקר לחוץ אחרי מקלחת והסתרקתי מאוד מהר, עם מברשת ה-Wetbrush, עד ששמתי לב שאני דיי מושכת את השיער מכיוון שאני ממהרת, וזה בכלל, אבל בכלל לא כאב!
אני עדיין מעדיפה להסתרק כשהשיער רטוב, בגלל סוג השיער שלי, שפשוט לא מתאים לו סירוק על יבש, רק שעכשיו אני רגועה יותר בידיעה, שעם המברשת הזאת אני לא גורמת נזק לשיער כפי שחששתי עם מברשות קודמות.

המברשת מגיעה במספר צבעים שמחים כך שכל אחד בבית יכול לבחור צבע משלו
מחיר המברשת:
קלאסי 69.90 או 49.90 למברשת קטנה (לילדים או לנשיאה בתיק)



למידע, רכישה אונליין ורשימת חנויות: http://www.wetbrush.co.il
בפייסבוק






  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...