יום שישי, 24 באפריל 2015

סדרה טבעית להריון ולאחר לידה של מורז (כולל קופון הנחה)

 


מורז צמחי מרפא משיקה:
סדרת מוצרים טבעיים להריון ולאחר לידה
על בסיס צמח המרפא פוליגונום ושמנים טהורים
ללא פראבנים, ללא SLS , ללא גליקולים וללא מרכיבים ממקור פטרוכימי


מורז צמחי מרפא, הנה חברה ישראלית המובילה בתחומה המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים פרא רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור. המוצרים מבוססים על מיצוי צמחי מרפא, בראשם צמח הפוליגונום, בשילוב מיצוי צמחי מרפא נוספים הגדלים על ידי החברה ובפיקוחה בשדות גידול ללא ריסוס ודישון, בעמק יזרעאל ובגליל. מורז בעלת טכניקת ייצור ייחודית בעולם למיצוי הצמח עבור מוצרים לטיפול וטיפוח העור. החברה מייצרת ומייצאת מוצרים המטפלים בעור ובשיער מצמחי מרפא, בהם הרכיב הפעיל הינו 100% טבעי. מעבדת מורז צמחי מרפא מוכרת ע"י משרד הבריאות ויעילות תכשיריה הוכחה בניסויים קליניים ומעבדתיים.

מורז אומנם כחול-לבן אבל נמכר גם בחו"ל


למורז יש מגוון רחב של מוצרים, כולל לדוגמה מוצרים לילדים, מוצרים נגד כינים, מוצרים לעור ולשיעור, מוצרי הגנה מפני השמש ועוד. בטוח שלכל אחד, יש כמוני איזה מוצר אחד או יותר של מורז בבית, או לפחות ראה חלק מהמוצרים עם האריזות הירוקות בדרך כלל במדפי הפארמים. עכשיו מורז צמחי מרפא משיקה:

סדרת מוצרים טבעיים להריון ולאחר לידה
על בסיס צמח המרפא פוליגונום ושמנים טהורים ללא פראבנים, ללא SLS , ללא גליקולים וללא מרכיבים ממקור פטרוכימי

חלק טבעי מההריון הוא, שגוף האשה משתנה, וכיף לפנק ולטפח אותו עם מוצרי טיפוח, במיוחד כשהם טבעיים ומקלים על תחושות וסימנים חיצוניים של העור.

סדרת מוצרי טיפוח ל-"אמא שבדרך" ו-"לאם הטרייה" הכוללת מגוון רחב של מוצרים על בסיס צמחי מרפא ייחודיים המסייעים בהתמודדות עם תופעות עוריות שונות המופיעות במהלך תקופת ההיריון ולאחר הלידה.

לאחר שנים של מחקר ופיתוח, מורז גאה להציג את סדרת ההיריון הטבעית אשר פותחה בקפידה תוך שימוש בצמחי מרפא ושמנים טהורים, העשירים ברכיבים החיוניים לעור ותומכים בתהליך הריפוי הטבעי של העור.

הסדרה כוללת 5 מוצרים: ג'ל פוליגונום לפטמות, קרם פוליגונום לגוף, קרם פוליגונום להבהרת כתמי עור, קרם פוליגונום לכפות הרגליים וקרם פוליגונום למניעת סימני מתיחה.


כל מוצרי הסדרה מבוססים על פורמולות ייחודיות, אשר אינן מכילות: פראבנים, SLS, מרכיבים ממקור פטרוכימי, הידרוקינון וגליקולים.

כל מוצרי הסדרה מכילים חומרים פעילים טבעיים המבוססים על צמחי מרפא ושמנים טהורים, הידועים בתכונות ריפוי חזקות. הפוליגונום מרגיע, משקם ושומר על בריאות העור, נוגד דלקת, אנטי פטרייתי, אנטי זיהומי, מזרז איחוי רקמות, צמח המרווה אנטי זיהומי, אנטי פטרייתי, אנטי אוקסידנט חזק, ההדס אנטי בקטריאלי ומחטא. שמן נבט החיטה, שמן אבוקדו ושמן סויה עשירים בפיטוסטרולים, חומצות שומן חיוניות וויטמינים מקבוצות A ו-E, המעשירים את העור בלחות, משפרים את האלסטיות של העור, מעכבי חמצון המגנים על רקמות העור מפני יובש, גירויים ופגעי עור. חומצה פיטית וויטמין C אשר יחדיו פועלים לפירוק המלנין וליצירת גוון עור אחיד. חמאת שיאה, חמאת קקאו ושמן שקדים מתוקים עשירים בחומצות שומן, המזינים את העור בלחות ותורמים לעור חלק ועדין.


אני ניסיתי את קרם הגוף ואת הקרם לכפות הרגליים. שניהם עם ריחות עדינים, הקרם כפות רגליים עם ריח מרענן. שניהם נספגים בעור ומשאירים תחושת רכות של העור. אמנם אני כבר יותר מחצי שנה אחרי לידה, אבל עדיין הגוף זוכר את ההריון ותמיד טוב להשקיע בו. 

המחירים נעים בין 60 ל-120 ש"ח:
קרם למניעת סימני מתיחה (150 מ"ל) מחיר: 99.90 ש"ח
קרם פוליגונום לכפות הרגליים (100מ"ל) מחיר: 59.90 ש"ח
ג'ל פוליגונום לפטמות (50 מ"ל) מחיר: 69.90 ש"ח
קרם גוף (150 מ"ל) מחיר: 59.90 ש"ח
קרם להבהרת כתמי עור (50 מ"ל) מחיר: 119.90 ש"ח

את מוצרי "מורז צמחי מרפא" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

טלפון:  04-6597138

* המידע אינו מידע רפואי ואינו מהווה המלצה לטיפול רפואי או כתחליף לטיפול רפואי. בכל מקרה של בעיה או שאלה, מומלץ תמיד להיוועץ ברופא, במיוחד בתקופת ההיריון.


(גילוי נאות: המוצרים התקבלו להתנסות)


קופון הנחה של 20 ש"ח בקניית מאחת ממוצרי מורז מהסדרה החדשה להריון ואחרי לידה
http://www.moraz-pregnancy.com/?module=category&item_id=6




 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 
 
 (נכתב ב-24.3.14)

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...