יום שבת, 2 במאי 2015

משחקים עם צבי הנינג'ה וסמי הכבאי (משחקי אורדע חלק 3)

חברת "משחקי יצירה אורדע" מציעה מגוון סדרת פאזלי רצפה ענקים ומשחקי קלפים עם הדמויות האהובות על הילדים מהסדרה סמי הכבאי.
על הפאזלים סיפרתי לכם לא מזמן בבלוג, ועכשיו משיקה החברה גם משחקי קופסא חדשים עם דמותו של הכבאי הגיבור – לדוגמא, משחק זכרון סמי הכבאי:




אחרי שהבכור שלי מאוד אוהב להרכיב פאזלים וצברנו כמות נכבדה שלהם, התחלתי לאחרונה להוסיף גם משחקי זכרון, כי כמובן שהוא גדל ויכולות המשחק שלו משתנות ומתקדמות, אז חשבתי שיתאים להגיש לו משחקי זכרון, אשר מפתחים את דרכי החשיבה, וגורמים לילד הנאה גם באמצעות תמונות שונות שהילדים אוהבים, כמו דמויות מוכרות מהטלויזיה וכו', וגם כי אני זוכרת היטב, שגם אני בתור ילדה אהבתי מאוד משחקי זכרון. היתי משחקת אותם גם בגרסה עם עצמי, כשלא היה עם מי לשחק.

אם כמות הכרטיסים גדולה מידי מבחינת רמת הקושי, אז אפשר פשוט לשחק עם פחות זוגות. ככה אנחנו התחלנו. חלק מהתמונות מעט דומות, וההבדלים לא תמיד בולטים מאוד, מה שמעלה עוד יותר את דרגת הקושי. גם כאן אני מציעה את שיקול הדעת של המבוגר שעוזר, לפחות בהתחלה, לארגן את המשחק.

המוצע במחיר כ- 50 ש"ח
 


וגם לצבי הנינג'ה משיקים סדרה חדשה של משחקי קופסה:
חרוזי גיהוץ צבי הנינג'ה – יוצרים דגמים מחרוזים צבעונים
צבי הנינג'ה מזוודה ענקית עם פאזל רצפה
קעקועים של צבי הנינג'ה
משחק זכרון

"לודו" צבי הנינג'ה – משחק לוח חברתי אסטרטגי לכל המשפחה



אנחנו התנסנו במשחק "לודו", משחק לוח, זהו משחק חברתי, בו המטרה היא לעבור ראשון את כל המסלול עד להגעה ל"בית" עם כל 4 כלי המשחק שיש לכל שחקן.


בילדות שלי היה לי את המשחק הזה, ומאוד אהבתי והיה לי כיף לשבת וללמד את בני את אותו המשחק. רק שלי בילדותי היה לוח פשוט מקרטון, וכאן זה לוח מכוסה פסלטיק קשיח, שמקנה מראה איכותי, וכמובן תמונות של גיבורי צבי הנינג'ה. 



נטילת הקוביות ולפיה התקדמות כלי המשחק, מעודדת את הבן שלי לספור וכמובן שגם משחק חברתי תורם לעוד קישורים, כמו למידת המתנה לתור, משחק לפי הוראות וכו'. 




המשחק מתאים מגיל 4, ל-2-4 משתתפים.
כל הערכות מוצעות במחיר של כ- 50 ש"ח

את המוצרים ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות!

פוסטים קודמים על משחקים נוספים של "יצירה-אורדע" :
מגוון משחקים מעניינים ויצירתיים של אורדע (פוסט ראשון) אפשר לקרוא כאן 
מגוון משחקים שמפתחים את החשיבה של אורדע (פוסט שני) אפשר לקרוא כאן 



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...