יום שישי, 1 במאי 2015

בקתות טליה - לגוף ולנפש

בקתות טליה - אירוח וספא

בדרכנו למלון מצפה הימים, רצינו אני ובעלי, לתפוס רגע של שלווה ונחת לגוף ולנפש. חיפשנו ומצאנו את בקתות טליה, מקום קסום ושליו בראש פינה, מקום שחרט על דגלו את המילים אינטימיות והשקעה.

טליה וראובן הם זוג נשוי, כבר הרבה שנים, והם אשר מנהלים את המקום. זה מפליא לראות כיצד אחרי כל כך הרבה שנים במקום, הם עדיין חדורי מוטיבציה והשקעה בכל מטופל שלהם. 

אנחנו קבענו את הטיפול בבקתות טליה מהיום להיום, וכשראינו שאנו מתעכבים בדרך, הודענו לראובן, שאנו מאחרים בכמה דקות, והוא בשיתוף עם טליה, ממש השתדלו עבורינו שנוכל להגיע לטיפול, וביקשו מהמטופל הבא שלהם להגיע מאוחר יותר אם אפשר, כבר בשיחת הטלפון הראשונה הבנו שאנו מגיעים למקום ששם את טובת הלקוח בראש מעייניו.

הגענו למקום, את פנינו קיבל ראובן בחום רב והמון סבלנות, בדרך לחדר הטיפולים, חלפנו על שתי בקתות עץ, יפיפיות מבחוץ ומאוד רומנטיות, השקט שולט במקום, שוב מילת המפתח כאן היא אינטימיות, משתדלים  שזוג מבקתה אחת לא ייפגש עם הזוג מהבקתה השניה, אלא אם כן הם חברים ורוצים להיפגש.





נכנסנו למרכז הספא, הכל נקי ומסודר, עם מוזיקה נעימה ברקע. בספא יש חדר טיפולים, חדר אמבט שמנים ומלחים, ג'קוזי מקצועי ספא ענק וסאונה יבשה.


גם כאן, לא יהיה מצב שבג'קוזי יבלה יותר מזוג אחד, אינטימיות כבר אמרנו. 
במסדרון המוביל לחדר הטיפולים, ישנו מזנון מלא משחות ושמנים טבעיים, שעל כל סגולותיהם תוכלו לקבל הרצאה מראובן וטליה.




 
אנחנו רצינו לבחור את סוג הטיפול שאנו מעוניינים בו, אך בני הזוג הציעו לנו טיפול משולב, טיפול בו הם מרגישים את השריר ואת האיזור בגוף, ובזמן אמת, נותנים את הטיפול הרצוי לשריר.
כמובן, שעם הניסיון הכה רב שלהם במקצוע, ועם סבר הפנים החמות שלהם, הסכמנו מיד, והפקדנו את גופינו ברשותם. טליה טיפלה בי, וראובן טיפל בבעלי, כי הוא מעדיף עיסוי בעוצמה חזקה יותר.



אני קיבלתי עיסוי מהנה ומרגיע, לאחר הטיפול הרגשתי מעט כאבים בכתף אחת וטליה הסבירה לי ששם היא הבחינה בבעיה ולכן ברגע זה אני מרגישה מעט כאב שיחלוף במהרה. במהלך הטיפול, טליה מרחה לי באותו האזור משחה טבעית לשחרור השרירים. ואכן כך היה, לאחר מעט זמן, כבר לא הרגשתי בכאב. 
לבעלי, העיסוי היה מעולה, ראובן התעכב בנקודות הבעייתיות בגוף, עד אשר הרגיש שהאיזור משוחרר, בעלי סבל מכאבים באיזור היד והצוואר, וחש בהקלה מיידית לאחר הטיפול. הטיפול שחרר אותו מכאבים שסבל מהם זמן רב. זה זמן רב שבעלי לא התלהב כך מטיפול. לאחר הטיפול הגישו לנו כוס מים והסבירו לבעלי שהגוף שלו צמא למים, ומכשראו כיצד הוא שותה את המים, הסבירו לו מהי הצורה הנכונה לשתות מים, מסתבר שצריך ללגום מן המים בכמויות קטנות ובהפסקות, ולא בבת אחת כפי שבעלי נוהג לעשות.

ולבסוף הציגו לנו משחה טבעית לשחרור השרירים, שפועלת בצורה דומה למשחות אחרות שאנחנו מכירים ונמכרות בבתי המרקחת , רק שהמשחה הזו היא טבעית, שנרקחה מצמח, והיא פועלת על קירור השריר ולא על חימום האיזור כפי שמשחות אחרות עושות, כי קירור מקומי של השריר יכול לסייע בהפחתת הכאב והתגובה הדלקתית

לאחר הטיפול המושקע שקיבלנו, נותר לנו רק להסתקרן ולדמיין כמה טוב יהיה להתארח בבקתות המקום...



לסיכום: אם אתם באיזור הצפון, עשו לגוף ולנפש שלכם טובה, תקפצו לבקתות טליה, תצעו משם משוחררים מרוצים ואולי גם עם כמה תובנות לחיים.

 אתר הבית בקתות טליה: http://www.bkt.co.il/
פייסבוק


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...