יום חמישי, 14 במאי 2015

בקרוב מצפים לנו חידושים גדולים בשוק בגדי ההריון עם כניסתו של המותג האמריקאי המוביל Motherhood Maternity

רשת חדשה לבגדי ההיריון בישראל
של המותג האמריקאי:
Motherhood Maternity



  • הרשת החדשה תפתח במהלך שנת 2015
  • 20 נקודות מכירה בישראל

אחרי שהחדירה בהצלחה לשוק בגדי הילדים בארץ, את המותגים האמריקאים קרטר'ס ואושקוש, מתכננת רשת H&O לחולל מהפכה גם בשוק בגדי ההיריון.

לאחרונה קיבלה רשת H&O את הזיכיון של המותג המוביל בארה"ב לבגדי הריון: Motherhood Maternity.

הרשת החדשה מתכננת לפתוח תוך 5 שנים 60 סניפים ברחבי הארץ, מחציתם כחנויות עצמאיות ומחציתם כנקודות מכירה בסניפיH&O ברחבי הארץ. 
עד סוף שנת 2015 יפתחו 20 נקודות מכירה בישראל: 4 כסניפים עצמאיים והשאר כחנות בתוך חנות ברשת H&O. 

שתי החנויות הראשונות ייפתחו בתחילת יוני, בקניון גן העיר בתל-אביב, בצמוד לחנות קרטר'ס ובמתחם "ביג פאשן" החדש באשדוד. החנויות יוקמו בשטח של 100-80 מ"ר ובשלב הראשון יגיעו בגדים עד מידה 48 ובשלב השני עד מידה 52.


לדברי עמיר משה מנכ"ל רשת H&O: "הצורך למותג מתמחה בבגדי היריון עלה מהשטח. קיבלנו פניות מלקוחות קרטר'ס ואושקוש המחפשות בגדי היריון, משם יצאנו לניתוח שוק מעמיק, בו גילינו ששוק בגדי ההיריון בישראל סובל מחסך גדול של היצע, מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי".


לדבריו: "קבוצת destination maternity בחרה בנו, כיוון שהתרשמה מהצלחת החדרת המותגים קרטר'ס ואושקוש בישראל. מטרתנו היא להוביל את הלקוחה מרגע ההיריון והלאה, מה שמוביל אותנו לדיאלוג מתמיד על הבאת מותגים נוספים".



הרשת החדשה תציע חידושים בתחום בגדי ההיריון, הן במגוון המוצרים והן בתפקוד הפונקציונלי של החנויות. לדוגמא: קולקציה לנשים עובדות בתחומי המקצועות החופשיים, כולל חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות. מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות. ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות, ללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבה, שמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה. בשלב השני יגיעו לארץ מגוון הקרמים שמשווקת הרשת בארה"ב.

שימו לב, תאי המדידה בחנויות יהיו מצוידים בכריות שיאפשרו ללקוחות לבדוק איך ייראו הבגדים בחודשים המתקדמים!

בנוסף, מועדון הלקוחות, יציע הטבות לפי חודשי ההיריון של הלקוחות.

לדברי עמיר משה: "הלקוחה הישראלית רוכשת בממוצע 6 פריטים להיריון בשתי קניות מרוכזות, לעומת האמריקאית הרוכשת 11 פריטים במהלך ההיריון כי יש לה יותר היצע. אנחנו רוצים להעלות את תכיפות וכמות רכישת הפריטים בזמן ההיריון, באמצעות שיפור המגוון והצגת מחירים נמוכים בדומה למחירים בארה"ב".

מחירים לדוגמא של מותג ההיריון החדש : שלישיית תחתוני היריון 69.90 ש"ח, זוג טייסים 99.90 ש"ח, מכנס ג'ינס 129 ש"ח, גופיית הנקה 79.90 ש"ח, מכנסיים מחויטים או שמלות לעבודה 229-149 ש"ח, ז'קטים 279 ש"ח. 
 




Motherhood Maternity היא חברה-בת של Destination Maternity, המגלגלת מחזור של כ-570 מיליון דולר בשנה ופועלת תחת מספר מותגים, אשר כולם יגיעו לארץ: Motherhood Maternity המתמחה באופנה יומיומית, בגדי ספורט וקז'ואל ואחראי לכ- 80% מהמכירות, מותג Pea in the Pod המתמחה בביגוד אופנתי ובביגוד לאירועים וכן מותג קולקציית המעצבים של ג'סיקה סימפסון.

קבוצת Destination Maternity החלה דרכה בשנת 1982 כחברה שהוקמה תחת השם Mother Work וכיום היא הקבוצה הגדולה בעולם בתחום קמעונאות אופנת בגדי הריון (כולל ייצור ועיצוב) ומובילה את השוק בארה"ב עם נתח שוק של כ- 40% . 80% מהאימהות עם ילדם הראשון רוכשות בחנויות הקבוצה. החברה נסחרת בנאסדק (DEST) בשווי של כ- 182 מיליון דולר והמטה המרכזי שלה יושב בניו ג'רסי.

רשת H&O מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 46 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).
הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים. 


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...