יום שני, 6 ביולי 2015

אפליקציה חדשה לערוץ בייבי - מילים ראשונות



זה לא סוד שכבר מגיל ממש קטן הקטנטנים שלנו מתעניינים ומבקשים את הסמארטפון והרבה מאיתנו נכנעים לכך.
זה זמיו ומלא באפשרויות ומושך את תשומת לבם של הקטנים. 
אני מודה שהתחלתי להעזר בסמארטפון כשהיינו צריכים להמתין בסבלנות במקומות מסוימים, כדי להעסיק ולהרגיע ולא היה משהו אחר בהישג יד. 
הורדתי כמה אפליקציות עם משחקים שמתאימים לפעוטות, פשוטות, שדורשות לחיצות על המסך, ויש גם כאלו של קולות עם חיות שהקטן שלי ממש אהב. 


 אם אתם מחפשים אפליקצה שתתאים לקטנטנים ותלמד אותם משהו, כדאי לכם להוריד את האפליקציה החדשה של ערוץ בייבי. 






לאחר שזכתה להצלחה בעולם, הושקה היום על ידי "טלית תקשורת" הגרסה הישראלית של אפליקציית "מילים ראשונות". 


האפליקציה מעשירה בלמעלה מ-200 מילים חדשות באמצעות משחקי התאמה, מיון וניחוש למשל, משחק "יוצא דופן", משחק זיכרון, התאמת זוגות, "ניחוש הקלף הבא בתור" והתאמת אובייקט לצללית.



בכל אחד מהמשחקים, קיימים מאות צירופים אפשריים, שמציגים 9 קטגוריות: בעלי חיים, לבוש, פֵּרות וירקות, אוכל, כלי נגינה, צורות, צעצועים, תחבורה ומספרים

על מנת להעשיר ולתבל את חוויית המשחק, כוללת האפליקציה גם 8 סרטונים מפתיעים, המשלהבים את הדמיון. מבין הסרטונים: הזמנה לפוצץ בלונים עם החבר הג'ירף, להפיל לבנים ולגלות כבשה מרקדת, להאכיל פיל רעב, לרקוד רוקנ'רול עם סנאי שובב, ולסייע לארנבון לאכול גזר.



האפליקציה מתכתבת עם סדרת הטלוויזיה החדשה "המופע של בייבי" שעלתה לאוויר בחודש אפריל בערוץ "בייבי". "המופע של בייבי" נועדה לבדר את הקטנטנים ולסייע להם לפתח מיומנויות חשובות, בזכות למעלה מ-200 מילים ראשונות ועשרות משחקי ניחוש והתאמה. בסדרה זו מגלם לראשונה "בייבי הפרפר" את הדמות המרכזית, והיא כוללת 30 פרקים בנושאים שונים, כאשר בכל פרק מתבקשים הצופים הצעירים (מאוד) לגלות ולנחש מה מסתתר בקלפים של בייבי הפרפר, בהתאם לרמזים שניתנו להם. כמו בכל הסדרות של ערוץ בייבי, גם בסדרה זו הושקעו משאבים רבים על מנת להעביר חוויית צפייה ותוכן מעשירים.



 ניתן להוריד את האפליקציה בחינם לאנדרואיד ב-   Google Play  ולאייפון ב-itunes

כאן תוכלו לראות אפליקציות נוספות של ערוץ בייבי.


עם על זה, כדאי לזכור שבמיוחד בגילאים הקטנים  צריך להזהר מהקרינה הנפלטת מהמכשיר, ואני ממליצה לכולם לשים את הפלאפון על מצב טיסה לפני שאתם נותנים אותו לילד וכמובן לא להרבה זמן.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...