יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

קיץ בנחשונית - הפארק המשולב שילדים מאוד אוהבים

בשבוע שעבר בילינו יום כיף בפארק נחשונית, שאנחנו מאוד אוהבים לבקר בו, גם בחורף בפארק המתקנים וגם בקיץ בפארק המים.

פארק נחשונית מציע למעשה 3 סוגים של פעילות במקום אחד:

פארק המים - כולל 5 בריכות, 2 מגלשות אקסטרם בגובה 12 מ' ומגלשה בצורת ספירלה.

תמונה: צלם אלעד גוטמן

פארק מוטורי - כולל מסלול קארטינג (לילדים ומבוגרים), מכוניות מתנגשות ועוד.

פארק שעשועים - כולל ג'ימבורי ממוזג, קרוסלת סוסים, כסאות מעופפים, בריכת סירות, תותחי כדורים ועוד.

נחשונית חידשה גם במתקנים חדשים, כמו מתחם  ג'ימבורי חדש, בעל שתי קומות, כולל אומגות, מגלשה, בריכת כדורים ועוד. לצדו יש מתנפחים שונים וג'ימבורי לקטנטנים.

חדר משחקי שולחן, עם שולחני הוקי אוויר וכדורגל:

מתחם נחשונית אקטיב, מיועד לגילאי 8 ומעלה וכולל מתקני ספורט כמו יד הזהב  ורוקנרול, מגרש דשא סינטטי המשלב קט-רגל וכדורסל.

מתחם עולם האגדות, על רקע תפאורה מעולם האגדות, כולל דוכנים עם משחקי קליעה למטרה, קולנוע 7 מימדים (בתשלום נוסף) ועוד.

כנראה, בגלל שבאנו באמצע השבוע, או פשוט במזל, באותו יום לא היה עמוס בכלל, הפתיחה החל משעה 9 ואנחנו הגענו בערך ב11 ועדיין מצאנו מקום בצל.

השתכשכנו בבריכות של הקטנים, יש שתי בריכות העונות להגדרה זו. הבריכה הראשונה, קרובה לכניסה, עם מגלשה קטנה באמצע ובריכה נוספת בהמשך, עם בובות של הדמות במבה שמקשטות אותה. שם התחלנו כי היה מוצל ואחר הצהרים עברנו לבריכה הפעוטות הראשונה, שגם הייתה מוצלת וזה חשוב מאוד עבור הקטנטנים.
בסמוך, יש בריכה לילדים עם מתקן גדול, עם מגלשה ומזרקות מים, ועוד בריכה עם מים עמוקים יותר.
לכל גיל, ניתן למצוא שם בריכה שמתאימה, והכל קרוב אחד לשני.

בנוסף, יש שלוש סוגים של מגלשות, וכמובן את פארק האתגרים עם מתקנים וג'ימבורי חדש.
לקראת צהרים יצאנו קצת מהמים לנוח ולגוון במתקנים, קרוסלה, קצת ג'ימבורי ואכלנו ארוחת צהרים שהבאנו בעצמנו, ופרסנו על שולחנות הפארק, שחלקם קבועים וחלקם ניידים וניתנים להרכבה עצמית, עוד יתרון שמוצע בפארק, לילדים הארוחה הייתה כייפית, עם דשא ירוק מסביב ולצילו של עץ, והכל באווירה רגועה, כי לא היה עמוס, לאחר מכן הילדים רצו שוב לבריכה.

בילינו יום מאוד נעים, כייפי, מצונן, לרוב מוצל, ואפילו לא הספקנו את כל מתקני האתגרים הפעם, אבל הילדים נהנו מהם במהלך פעילות החורף שהפארק ניהל, ואני מקווה שפעילות החורף תשוב אלינו אחרי הקיץ.

החל מהשעה 17 מתחילה פעילות חדשה, "שחיה לילית" כך שמי שמגיע בבוקר ובמהלך היום, מבחינתו הפארק נסגר בשעה 17.
כל צהרים, בערך בין 12 ל-13 יש מופע על הבמה.

ב-28.8, חגיגגת סיום הקיץ גדולה בנחשונית:
סוגרים את החופש הגדול עם מופעים של מיכל הקטנה ומשה פרץ!

באותו יום הפארק יפעל בין השעות 9.00-16.00

כרטיסים במחירים מיוחדים - 29 ש"ח ברשת שופרסל (בקניה מעל 79 ש"ח), בוועדי עובדים ובאתר נחשונית.

פארק נחשונית נמצא בקיבוץ נחשונית, קרוב לראש העין וכביש 6, כ-15 דקות נסיעה מתל אביב.