יום שישי, 7 באוגוסט 2015

ערבי קיץ מתוק בפארק מיני-ישראל




פארק מיני ישראל ממתיק לנו את הקיץ ויוצא בהפנינג מתוק הכולל 3 פעילויות בכרטיס אחד:
"עמי ותמי- הרפתקה מתוקה"- המחזמר המצליח עולה על הבמה בעיבוד מחודש מידי יום בשעה 18:30
"חפש את המתוק" - משחק חידה נושא פרסים לכל המשפחה
תאורת לילה מרהיבה- 385 מודלים מיניאטוריים הנדלקים בזה אחר זה, בתאורת לילה מרהיבה וייחודית.

ההצגה בהשתתפות כוכבי הילדים:

עמרי רוטברד (עמרי והפיה יעלי) / אבירם קליך, ליאור כהן (גאליס)/יעל נחום (עמרי והפיה יעלי), עודד פז (הפיג'מות)/ דניאל מייזלר (פרדי שאוהב חיות),  דוריס נימני/ נועה פרטו, טל קלאי (טלולה)/ תום עוזיאל, גיל וסרמן/ אסף משה, מתי אטלס



אנחנו בילינו שם כל המשפחה, פנינו לאמפיתאטרון החדשני המכיל 1500 מקומות ישיבה ומצויד במערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה מהמובילות בשוק. בדרכינו לאמפי חלפנו על מודלים מיניאטורים שסיקרנו את הילדים ואותנו, וידענו שנחזור אליהם לאחר המופע.

המחזמר עמי ותמי עם עומרי והפיה יעלי, הצחיק והמתיק את האווירה של הילדים, בו בעת המופע ניתן גם להינות מהנוף הפסטוראלי ומן השקיעה.


לאחר המופע, שכבר החשיך, יצאנו לסיור תיאטרלי עם קלוד ברחבי המיניפארק, הסיור מלווה בהמון הסברים וחידות ובמהלכו קלוד אפילו מתחפש, הדגמים כבר הוארו באורות והמראה בשילוב הנוף היה ממש מרהיב.





לאחר הסיור המודרך, ביקרנו באופן עצמאי בדגמים שאהבנו כמו איצטדיון כדורגל שהשחקנים והכדור בו זזים, ויש תרועות ושירים של קהל ברקע, ואף צהלות שמחה ברגע שמובקע גווול!! 
יש את הדגם של הספארי בו יש מגוון חיות שזזות ואף הפתעה מרטיבה... 
נמל התעופה בו יש מטוסים שנעים על המסלול, בתי הזיקוק בחיפה והגנים הבאהיים יפים ומוארים ממש כמו במציאות, מכוניות, רכבות ומשאיות שנעות בין האתרים שמושכות עיני כל ילד. 




בני הגדול מאוד רצה לשוט בסירת פדלים בדגם של חופי אילת, חוויה מפעילה ממש  (בתוספת תשלום של 10 ש"ח לאדם). כמובן שביקרנו בעוד דגמים מעניינים נוספים ומרהיבים.


באתר מוקרן גם סרט תלת מימד ראשון מסוגו בישראל המציג את נופי המדינה ממעוף הציפור, אטרקציה לילדים ולכל המשפחה, הסרט מלווה באפקטים מיוחדים המותקנים באולם המעניקים לצופה חוויה רב חושית אשר משלימה את הביקור בפארק. עלות הסרט היא 10 ש"ח לאדם.

לסיכום החוויה הייתה מתוקה לילדים וגם לנו, עמוסת עניין, רגש וצחוקים באווירת ערב קסומה.


פעילות ההפנינג המתוק מתקיימת בין התאריכים 28 ביולי ועד 29 באוגוסט (לא כולל ימי שישי)


הפארק יהיה פתוח כל יום מהשעה 17:00-22:00, הצגת הילדים מידי יום בשעה 18:30 ובתאריכים מסויימים תוקדם ל 18:00 (התעדכנו באתר).


כרטיסים ניתן לרכוש בקופות הפארק:
69 ש"ח לכרטיס מגיל שנתיים ומעלה
59 ש"ח לכרטיס- גמלאי, נכה, סטודנט, חייל
ניתן לבדוק הנחות לפעילויות השונות, עם חברות כרטיסי האשראי השונים
*שי מתוק לכל ילד

http://www.minisrael.co.il/




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...