יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

עונה חדשה ורביעית למר עגבניה!


אין ילד שלא מכיר, כבר מגיל קטן את יובל המבולבל, ואותו דבר אני יכולה להגיד גם לגבי הסבתות, אצלנו הן לא מצליחות לעקוב אחרי כל כוכבי הילדים החדשים ולפעמים מתבלבלות ביניהם, אבל את יובל המבולבל פשוט אי אפשר לפספס!

אני זוכרת גם את עצמי היטב, עם הבכור שלי, כשהיה קטן, צופה בפעם הראשונה ביובל המבולבל בערוץ הופ! כמובן שגם אני שמעתי על יובל כבר לפני כן, אבל פתאום הרגשתי שזה תפס לי את העין, ואת האוזן.


מידי פעם יובל המבולבל אוהב להפוך למר עגבניה, 
ועכשיו בדיוק עלתה עונה חדשה, כבר העונה הרביעית, 
לסדרה האהובה.





החל מה- 16 לאוגוסט 2015 בימים א'-ד '  בשעות: 6:40, 18:40

הסדרה מר עגבניה משודרת בלעדית בערוץ הופ!

מה קורה בעונה החדשה? 

מר עגבניה, "גיבור על" שיוצא למשימות מיוחדות ועוזר לפתור כל בעיה. למר עגבניה יש דרך מיוחדת לפתור בעיות והוא עושה זאת בהומור ותוך שהוא מסתיר את זהותו האמיתית.  

בעונה הרביעית של הסדרה המצליחה "מר עגבניה" פרופסור פוקס נסע למסע בזמן אך יובל המבולבל לא נשאר לבד במעבדה, הפרופסור השאיר לו הפתעה – ריבי הרובוטית שיודעת הכל על הכל!

בכל פרק, פרופסור פוקס שולח הודעה ומזמין את מר עגבניה לבוא לעזרה. ריבי מסייעת ליובל להפוך למר עגבניה ולצאת למשימות בתקופות שונות בעבר כדי לפגוש ולעזור לדמויות שונות: איתי הספורטאי ביוון העתיקה, סינג א סונג בסין הקיסרית, ינאי החשמונאי בתקופת החשמונאים, לוסי לאסו במערב הפרוע וגנרל בונז'ור במאה השמונה עשרה בצרפת.
כאשר מר עגבנייה יוצא למשימה, הוא עושה כל שביכולתו על מנת לסייע. בהתחלה הוא יוצר בעיקר בלבול ובלגן, אבל בעזרת מזל, תושייה ובעיקר בעזרת עגבניות הפלא, הוא מצליח לפתור כל בעיה, בכל תקופה, ותמיד חוזר למעבדה כדי לספר לריבי על החוויות שלו.

הסדרה צולמה באתרים מרשימים בארץ שכל אחד מהם עוצב כך שהוא משקף את המסע בזמן של מר עגבניה ואת המפגש עם דמות מהעבר.




במיוחד באתר הופ! - לכבוד העונה החדשה מעלה אתר הופ! מיני סייט עשיר של מר עגבנייה עם משחק חדש המבוסס על העונה החדשה: "הרפתקה מזמן אחר" וכן משחקי יצירה נוספים, דפי צביעה, קטעי וידיאו עם הפרקים החדשים, 

הכל בחינם באתר www.hop.co.il  ובאפליקציית ערוץ הופ! באייפון ובאייפד.



ערוץ הופ! ערוץ 77 ב-HOT, וערוץ 82 ב-yes




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...