יום שבת, 1 באוגוסט 2015

שפתון coloriche ואפליקציית איפור mug של loreal



השפתונים מסדרת Coloriche של לוריאל חוגגים 30 שנה!

השפתונים קיימים בהרבה צבעים וגוונים, מעל 40! 



בנוסף, הם מלאים בלחות, מה שמורגש לאורך כל הזמן על השפתיים.

לאחר שמרחתי את השפתון coloriche הרגשתי כאילו אני שמתי משפתוני הלחות שמורחים על שפתיים יבשות ותחושת הלחות נשארת, אבל מבלי להרגיש דביק.

השפתון מכיל אומגה3, ויטמיןE ושמן ארגן. 



אני קיבלתי להתנסות שני גוונים מהממים מבלי לדעת איזה יגיעו -




אחד מהם הוא סוג של קורל, כתום יפה כזה ומעט זוהר - צבע מיוחד ויפה מאוד לקיץ! 
על עצמי אני אוהבת רק צבעים עדינים כי אני לא טיפוס של אודמים צבעוניים, אבל למי שהצבע יתאים, היתי ממליצה מאוד.
הגוון הרבה יותר יפה מאשר שיצא בתמונה בצד ימין למעלה. מספרו 238 בשם "orange afterparty" 

הצבע השני שהגיע, הוא בול בשבילי, ורוד עדין, כמו שאני אוהבת ומרגישה איתו בנוח. מספרו 136 בשם "Flamingo Elegancy".






רוצים לשחק ולנסות איפור שונה? תנסו את האפליקציה החדשה מבית לוראל פריז - Mug , Makeup Genius, חינם להורדה. 

מצלמים את הפנים דרך האפליקציה ואז אפשר לנסות או מוצר או סט שלם של איפור. 



להורדה ממכשירי אייפון
להורדה לאנדרואיד



https://www.facebook.com/lorealparis.il


ההתנסות באדיבות לידרס, גם אתם יכולים לנסות להצטרף אם את משפיעים ברשת. כנסו לקישור להרשמה:
bit.ly/leadersregstep1


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...