יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

סדרת מדיבר החדשה מופחתת סוכר, מיוחדת לחורף ובנוסף - מבצע השקה


מתחיל להיות קריר, בבוקר ובערב, ואז מגיע גם הצינון... כל הזמן אני אומרת לילדים שלי לשים נעלי בית או לפחות לגרוב גרביים, אבל ברוב הפעמים זה לא מעניין אותם. 

יש הרבה גורמים, שמשפיעים על מערכת החיסונית, נושא התזונה והוויטמינים מעסיק כמעט כל הורה. 

לפעמים אפשר להעזר בתוסף תזונה - כמובן שלא במקום ארוחות מגוונות ומזינות, לא לוותר על זה בשום אופן ולהסתמך רק על תוספים, כי אין כמו טבעי, לדעתי לפחות, אבל בשביל השקט שלי עם הילד הבררן שלי אני נעזרת במולטיויטמין של צנטרום לילדים (פוסט מפורט על כך אפשר לקרוא כאן ).

יש שמעדיפים לתת ויטמינים לילדים בטעם ומרקם שדומה יותר לממתק ולשם כך קיימת סדרת מדיבר, תוספים בצורת סוכריית ג'לי בצורת ובטעמי פירות.



בסדרה מספר מוצרים: 
מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר אומגה 3, מדיבר אומגה 3 קיד ומדיבר פרוביוטיקה פורטה. 


המוצרים הבאים של מדיבר, מתאימים במיוחד לחורף:

מדיבר מולטיויטמין – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי. 

מדיבר ויטמיןC – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C ומיצוי פקעות ורדים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי. 

מדיבר חורף פלוס – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C בשילוב פרופוליס, אכיניציאה וסמבוק, הידועים כמסייעים לחיזוק המערכת החיסונית, ללעיסה/מציצה. 
תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.


לאכיניצאה מייחסים השפעה על מערכת החיסון וקיצור זמן ההתקררות והשפעת, הפחתת סימפטומים של כאב גרון, שיעול וחום. לאכיניצאה עשויה להיות השפעה גם על מניעת הישנות התקררויות ודלקות במערכת הנשימה העליונה בילדים.

הסמבוק במתן דרך הפה, מסייע לטיפול במחלות מערכת הנשימה כמו התקררות ושפעת. מחקרים מעידים כי מיצוי הפרח ופירות הסמבוק, מסייע להפחית נפיחות בסינוסים ולהקל על גודש באף וכן לטיפול בשפעת בשל אפקט אנטי דלקתי, אנטיויראלי ונוגד חמצון המיוחס לסמבוק. 



בסדרת מדיבר החדשה  (ויטמין סי, מולטיויטמין+, מגה מולטיויטמין, מגה פרופוליס ואכיניצאה) הופחתו 30% מכמות הסוכר מהקודמת שהוחלפו בממתיק מצמח הסטיביה.
המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.

* סטיביה נמצא בטיחותי לילדים ולמבוגרים ונמצא בשימוש כתוסף למזון החל משנת 2008 בארה"ב ולאחר מכן אושר השימוש גם באירופה. 




המטרה בנטילת תוסף תזונה היא, לשמור על רמה תקינה של ויטמינים וחיזוק המערכת החיסונית, בכדי להפחית את הסיכוי לחלות במחלות החורף. 


לקראת החורף שבא עלינו קבלו מבצע שווה על מוצרי מדיבר חורף - חורף פלוס, מולטיויטמין וויטמין C ב-29.90 ש"ח בלבד! 
ברשתות הפארם ובבית המרקחת הפרטיים.


אתר מדיבר: http://medibear.co.il/


ניאופרם מוצרי צריכה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC) ופועלת בקטגוריות ותחומים מגוונים: דרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה, ועוד.
ניאופרם ביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי במשך עשרות שנים של פעילות והצלחות הכוללות, בין היתר, השקה ושיווק של מותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל (כדוגמת סימילאק, צנטרום, אדויל, ליסטרין ובלנאום) ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה (דוגמת דר' עור - סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל, Beloved - סדרת מזון משלים לפעוטות, ו"מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים). 


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...