יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

סבוקלם cc קרם מייק-אפ חדש - התנסות וסקירת מוצר



מקווה מאוד שראיתם את הקופון עם מתנה שווה, של קרם cc החדש של סבוקלם בחינם (בגודל מיוחד של 10 מ"ל בשווי 50 ש"ח!) בסופר-פארם - הבנתי שהמלאי בחלק מהסניפים נגמר אבל אם עוד לא ניסיתם, הורידו את הקופון מכאן, תגשו מהר עם הקופון לאחד הסניפים, אולי עוד תמצאו!

בכל אופן, אני אספתי את המתנה שלי, וכשמרחתי את הקרם, מיד אהבתי!


המתנה הגיעה בגוון אחד בלבד - golden sand - במקרה הגוון יצא מתאים לי, נותן לי מראה טבעי ועבורי זה חשוב.


קרם ה-CC בגודל הרגיל, מגיע בגוונים נוספים, שלושה במספר, להתאמה מקסימלית: 30 - פורצלן (גוון בהיר), 50 – גולדן סנד (גוון בינוני) ו- 60 - קרמל (גוון שזוף).


מדובר בקרם מייק-אפ

 לקרם CC יש מפסר יתרונות שהוא משלב בו-זמנית:
  • כיסוי: מכסה כתמים ופגעי שמש וכך מעניק מראה עור חלק ואחיד יותר
  • מניעת פיגמנטציה: בזכות קומפלקס מינרלים ייחודי הכולל אבץ, מגנזיום ונחושת התורמים למניעת פיגמנטציה ומגנים מפני השפעתם של מזיקי הרדיקאלים החופשיים.
  • הגנה מהשמש: קרם ה-CC מכיל מסנני קרינת UVB ( SPF30) + UVA הרי גם קרינת השמש עלולה לגרמום לפגימנטציה והזדקנות מוקדמת של עור הפנים.  

קרם CC אינו שמנוני ולכן מראה העור חלק ללא ברק
כמו שאמרתי, אני אוהבת מראה טבעי ולכן מאוד מתחברת למראה המאט

תוכלו לראות דוגמה על היד שלי, כשבאתי לצלם ראיתי שיש לי גם פצע קטן ובנוסף נקודת חן קטנה
אפשר לראות את ההבדל יחסית טוב על היד:


ניתן להשתמש איתו מעל קרם פנים או בלעדיו
הקרם מייק אפ CC מתאים לעור רגיל, מעורב ועד שמן
  
בדומה לשאר מוצרי מותג סבוקלם, גם קרם ה – CC היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. מומלץ לבעלות עור מעורב ורגיל עד שמן.



אם אתן שואלות את עצמכן, מה ההבדל בין BB קרם ל CC קרם, אז BB מציע שילוב אולטימטיבי של בסיס לאיפור (פריימר) יחד עם מייק-אפ ובנוסף תועלות טיפוחיות ממש כמו בקרם המשולב במסנן קרינה לצרכי הגנה מפני נזקי השמש
לאחר מריחתו, מותיר קרם ה-BB את עור הפנים כשהוא רווי וזוהר.

קרם ה-CC מכיל את אותם אלמנטים ותועלות שקיימים בקרם ה-BB אולם בנוסף לכך, הוא גם יודע להעניק כיסוי לפגמי עור ברמה קצת יותר גבוהה: החל מהפורמולה עצמה, שמכסה ברמה של מייק-אפ, מה שמייתר את השימוש בו, דרך היכולת להאיר ולפזר אור על קמטים וקמטוטים וכתוצאה מכך לעדן את המראה שלהם באופן משמעותי ולהעניק זוהר. את כל זה עושה קרם ה-CC בעזרת טקסטורה חכמה ודקיקה במיוחד, שלא מורגשת כמעט על עור הפנים עם מריחתה .

(את ההסברים מצאתי בכתבה נחמדה על ההבדלים בין קרם bb, cc ו-dd, "ביבי, סיסי, דידי - ומה שביניהם" באתר xnet, לכתבתה המלאה כאן).


אני מאוד אהבתי את קרם ה-cc החדש של סבוקלם, הוא מתאים לעור שלי ולמראה הטבעי שאני אוהבת, ללא ברק ביחד עם מראה עור משופר וחלק יותר.
כשאני מחפשת איפור "קליל" ליומיום, אני משתמשת בו

מחיר: 119.90 ש"ח ל-30 מ"ל




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...