יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

מופעי חנוכה החלו - על גיבורי האור, רויבוי והדינוזאורים, מותק של פסטיבל


אחד מסמלי חג החנוכה, עליו לא לומדים בגני הילדים, הוא "מופעי חנוכה", כמו סופגניות וסביבונים, מופעי חנוכה הפכו לחלק בלתי-נפרד מהחג ומחופשת החנוכה בשנים האחרונות.

השנה יצא כך, שכבר ביקרנו בשבוע אחד, בשלושה ממופעי חנוכה גדולים ומקסימים ולכן אשתף אתכם בחוויות.

גיבורי האור - משימה מהשקמה:



גיבורי האור האהובים חוזרים אלינו גם השנה, מיקי,אהובה על קטנים וגם נכנסת ללבם של הגדולים, מחזיקה את ההצגה, ולצדה סבא נתי, קופיקו, הקוף הלאומי ופיקו, שגם אותו הספקנו להכיר ומחבבים מאוד. 


עוד משתתפים רוני, לינור אברג'ל וניקי גולדשטיין, שמעיר בעיקר את המבוגרים עם קטעים קורעים מצחוק. 






המופע היה מושקע, בשילוב של טכנולוגיה מודרנית שכולל מסכים שמשולבים בעלילת המופע, צבעוני, מוסיקלי, סוחף, מצחיק וגם מרגש.


העלילה הרגישה לי מעט פחות מושקעת ומעניינת לעומת שנים קודמות, אך זה השתפר החל מחלקו השני של המופע, ועם זאת, מהנה לגמרי, ובעיקר הילדים נהנו לאורך כל המופע. 
יש להצגה גם מסר על חברות, אומץ ועזרה הדדית.


השנה, המופע בחסותו של רמי לוי, אשר מביא אלינו בכל שנה מופעי חנוכה מושקעים ביותר במחיר נמוך לכל כיס של 19.50 ש"ח בלבד! 


ולא תרגישו בשום חוסר, להיפך, בסוף המופע כל ילד מקבל הפתעה (קופסה עם ממתקים)! 

אנחנו מאוד שמחים על יוזמתו של רמי לוי אשר מביא לנו מופעי חנוכה מושקעים במחירים כל כך מוזלים כדי שכל ילד יוכל לבקר ולהנות, ישר כוח. 

המופע מתקיים בחיפה, תל אביב, באר שבע וירושלים, החל מה-3.12 עד ה-31.12.
הכרטיסים נחטפו עקב המחיר, נדמה לי שנותרו באתר כרטיסים למופעים בירושלים. 

https://show.rami-levy.co.il/







רויבוי - הדינוזאורים מסע בממלכת היורה:



את רויבוי והשירים שלו אני מכירים כבר היטב , בזכות זכיה בדי וי די שלו בעבר. הילדים, כולל אני, נהננו מהצפיה בדי וי די ומהשירים. 

לצד רויבוי מככב זאב רווח, הגדול והאהוב מכולם, שמשחקו מוסיף הילה וצחוקים להצגה.


עוד משתתפים: ענבלי בא-לי, בן אדם, גאיה שליטא-כץ ודונוזאורים שבפעם הראשונה מככבים על במות בארץ בגובה של שני מטר. 



המופע משלב מולטימדיה עם מסכי תלת-מימד, תאורה חכמה ואפקטים וכפי שמתאים לרויבוי, מדובר בהרפתקה אמיתית, עם עלילה ואקשן. 




הילדים שלי ישבו מרותקים כל המופע, כולל הקטן בן 2+ שבהתחלה פחד מעט ,כששמע על הדינוזאורים וראה אחד מהם על הבמה, אך מהר מאוד זה חלף לו. 



 המופע יתקיים בערים שונות ברחבי הארץ, החל מה-5.12 עד ה-30.12.


מותק של פסטיבל:



המופע הופ! מותק של פסטיבל 8, יוצא השנה להרפתקה בעולם המים.




המשתתפים הם דוד חיים, שי ורועי, יעל בר זוהר, רוני דואני, מולי וצומי, עומרי ויעל, אודי ואביעד ובסוף המופע עם שירים לקהל מתארחת עינת שרוף. 


המופע מושקע ביותר, הן מבחינת תפאורה ואפקטים וגם בשירים ובתכנים. 

נושא המופע הוא שמירה על עולם המים ומחזור. 

המופע יתקיים בתל אביב, חיפה, אשקלון, באר שבע, נהריה ומופע אחד בירושלים, החל מה-24.11 ועד ה-17.12. 




אנחנו מאוד נהננו מכל המופעים, כולם מוצלחים, מושקעים, מתאימים לילדים בגילאים צעירים, צבעוניים ומוסיקליים. 

בכל זאת סיקרן אותי וניסיתי לקבל תשובה מהילדים שלי, איזה מבין המופעים הכי אהבו. 
שאלתי את בתי בת ה-4 איזה מבין השלושה היא הכי אהבה, והיא ענתה שאת גיבורי האור (בו משתתפת מיקי שהיא כמובן אוהבת.  היא גם שאלה לפני המופע של "מותק של פסטיבל", מי מופיע?, ואני יודעת שהיא ציפתה לאחת הכוכבות שהיא מעריצה, אך היא אינה מכירה את יעל בר זוהר או רוני דואני.)

הבן שלי בן ה-6 אמר שאהב הכי, את המופע של רויבוי. 

הקטן לא נתן תשובה אבל אני מנחשת שזה יהיה גיבורי האור, כיוון שאכן מדובר בכוכבים, שהקטנים אצלי מאוד אוהבים, כולל השירים המוכרים. 


אני אישית יכולה להמליץ על כל אחד מהמופעים, ולמי שיש כבר כרטיסים, בטוחה שתהנו ולא תתאכזבו. 




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...