יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

קולקציית חורף Keds Kids


הרבה אמהות מזדהות עם כך, שברגע שהפכנו לאמהות, הרבה יותר כיף לנו, לקנות בגדים לקטנים שלנו מאשר לעצמנו ואפילו יצא לי לראות חברות, שבכלל לא היו אוהבת להשקיע באופנה, השקיעו פי כמה בביגוד של הילדים שלהם.

מה שמנחה אותי בקניית בגדים לילדים שלי זה קודם כל הנוחות, זה משהו שחשוב לי עבורם כילדים קטנים, שיושבים גם על הרצפה ומטפסים ובעצם פעילים המון, שיהיה להם חופש תנועה, לא ילחץ ולא יפריע להם שום דבר. 
חלק מהנוחות זה גם האיכות, כמו בד נעים. 


כמובן שאני מסתכלת גם על מראה הבגד, מחפשת את השילוב האופטימלי בין נוח ליפה, בעיקר ביגוד ליום-יום ומעט ביגוד חגיגי לאירועים מיוחדים יותר.

ברשת קדס קידס אני יכולה למצוא מגוון של בגדי ילדים, שעונים על הדרישות שלי. 

לאחרונה ביקרתי בסניף בקניון איילון, סניף גדול עם מבחר של ביגדי ילדים ותינוקות, בגדים חגיגים ומיוחדים, חליפות גן, פיג'מות ועוד. 


קולקציית סתיו-חורף 2016 משלבת בין הישן לחדש - בהשראת ה- Modern Fusion. 

הקולקציה החדשה משלבת בין סגנונות, גזרות וצבעים. 



חלק מהפריטים, אפילו מבוגרים היו רוצים ללבוש.

כמידי עונה, ניתנת חשיבות רבה לרכות הבדים הסרוגים והארוגים, גומי גמיש ליצירת לבישה קלה ונוחה, כפתורים להתאמת הבגד לכל ילד, לחצניות לפתיחה קלה ומהירה וכך גם  בפרטי האופנה הטרנדים, מושקעת מחשבה בכל הקשור להפיכת האופנה לקלה עבור ההורים ונוחה עבור הבייבי למשל: שלייקס וחגורות שניתן להסיר על פי הצורך.



קולקציית קדס קידס מחולקת לקבוצות קונספט:

RETRO DENIM
שילוב אלמנטים של כוכבים בטכניקות שונות בשילוב עם ג'ינסים. 
שימוש בבדי ג'ינס בגוון תכלת בהיר עם לבן חגיגי ותחרה, נקודות צבע נוצצות בכסף משדרת רעננות וקו חגיגי עדין.




 ובקטגורית BACK TO FUTURE "החלל" סגנון קז'ואל, ספורטיבי יום יומי, בדים רכים ופחות חגיגיים, ג'ינסים פחות צמודים לגוף.


HAPPY WINTER
קבוצה צבעונית ושמחה שמתחילה בסתיו וממשיכה גם אל תוך עונת החורף, מזכירה לנו שגם בחורף כייף, שמח, צבעוני ורענן.
הפריטים מתאפיינים בצבעים עזים סריגים עם פסים ונקודות, סריגי ג'קארד צבעוניים, שימוש ושילובים בחומרים שונים.


HIPPIES FROM THE FOREST
קולקציה המעוצבת באווירה חורפית של יער, עם אלמנטים של פעם שילובי צבעים לא סטנדרטיים, בדי טקסטורות עם שילובי ג'ינס, בדים מודפסים, משבצות לבנים ופרחוניים לבנות. 
דמויות מהיער, כמו שועל ודב, ניתן למצוא בהדפסים על החולצות או בטכניקת ג'קארד על סריגים.


BRITISH GRANGE
קולקציה נועזת ומודרנית במיוחד בסגנון "פאנקי", שילובים של בדי משבצות עם ג'ינס משופשף, דפוסים מדליקים על החולצות כמו: כלב על אופנוע או קיפוד עם שרשרת. 
בשילוב של אביזרים: עוריות, אבנים וניטים קטנים, תוספות של שלייקס המדגישים חדשנות ועושים את הבגד יותר מגניב ואופנתי לילדים. הג'ינסים בצבעים של: כחול שחור ואפור עם שפשופים וקימוטים גזעיים.


GLAM ROCK
קולקציה רוקיסטית מדליקה שממשיכה את הסגנון האופנתי של הקבוצה הקודמת British grange רק כאן בגזרות יותר אלגנטיות וסגנון חגיגי יותר.

שמלה וחצאיות קלוש משבצות לקטנטנות שניתן ללבוש גם עם חולצה מעוטרת באפליקציית  יהלומים, ג'ינסים, שילוב של בדי סינגל ואריגים עם דפוסים מנומרים ופפיטות. להשלמת הלוק למראה עשיר ושיקי עם פריטים חגיגיים קלאסיים וגם אופנתיים ניתן אף לשלב מקולקציה אחרת TAPESTRY ADDICT & ROMANTIC KITCH


TAPESTRY ADDICT & ROMANTIC KITCH
קולקציה חגיגית נוספת המעוצבת לסיפורים מסתוריים ואגדתיים מהיער. שימוש בבדי טאפסטרי פרחוניים, שניתן ללבוש עם סריגים וחולצות חלקות. 
תוספות של אביזרים קטיפתיים, תחרות, פפיונים רומנטיים. בגדים עוטפים וחמים, פרוות למיניהם, דפוסים של פרחים, בגדים מנומרים, סריגים ושמלות סרוגות עם דוגמאות של פרחים ודמויות מהיער.


NORDIC
קולקציה חורפית ומחממת אשר נכנסת לחנויות בעונת החורף עם פריטים מחממים, נעימים ומפנקים, בגדיים פרוותיים – בבד המכונה פליז כיבשה" אוברולים, אפודות, מעילונים וכדומה, חלקם עם בטנה. 
דמויות וחיות חורפיות באפליקציות ובדפוסים, סריגי ג'קארד עם יעלים, פתיתי שלג, סריגה עבה עם צמות. בדים מלאנג'ים, אלמנטים של כפתורי עץ, שרוכים וחבלים, פונפונים קטנים ובדי טקסטורות למכנסיים. 
הכל במראה נעים, רך ומחמם ובצבעוניות של לבן, קרם, חום ואפור בהיר עם אקצנטים באדום ולבנות גם עם ורוד בייבי.   


עוד בקולקציה תת קולקציה - MUST KEDS פריטים שחייבים להיות בכל ארון, פרטי בייסיק - מארזי בגדים ייחודיים המעניקים חווית קנייה פשוטה נוחה ומגוונת. 

בקבוצה מארזי T SHIRTS מכותנה עם גרפיקות חמודות מעולם הספורט אצל הבנים ודפוסי לבבות אצל הבנות. מארזים של טייצים ומכנסיים רכים ונוחים ליום יום, בגדי גוף מודפסים ואוברולים נוחים שחובה לכל תינוק מקבוצת ה- SIMPLY SOFT  קבוצה מפנקת במיוחד לתינוקות (בנים ובנות) המתאפיינת בבדים רכים במיוחד. הגזרות פשוטות ונינוחות, הבדים חלקים ומפוספסים משולבים עם דפוסי איורים נאיביים נקיים ואפליקציות של לבבות לבנות. בדי פליז קלים וחמימים, מודפסים פסים לבנים, ובעיגולים צבעוניים לבנות. הבגדים בקבוצה נעימים, בגזרות נקיות ונוחות לפעוטות ותינוקות.


והנה, עברנו לתינוקות:

בייבי בנים:


לבנים הקטנטנים מבחר עשיר של גזרות וצבעים.
מכנסי ג'ינס במגוון גזרות : ג'ינס קלאסי, בירכיות ודגמ"ח, מכנסי דריל בכביסות אופנתיות רכות ונעימות, קורדרוי לימיי החורף הקרים.
בקולקציית החולצות מגוון גזרות טי שירט ובגדי גוף מבדי סריג ואריג, חולצות פסים ומשבצות, חולצות מודפסות ורקומות וכמו כן חולצות אריג בלבן לאירועים חגיגיים.  מגוון סריגים ואפודות לימים הקרים:
אפודות מדוגמות, סריגים דקים עם דמויות, סריגים עבים ומחממים וקרדיגנים עם קפוצ'ון פרווה. המוטיבים על הסריגים משתנים בהתאם לקבוצות: פסים, מעוינים, כוכבי שלג וכדומה. שילובי הצבעים השולטים  בקולקציה הם:
-          כחול /אדום /לבן
-          שחור /אפור מלאנג' /אפור מרנגו / שמנת /אדום
-          אבן /כחול פטרול / /שמנת
צבעים חדשים: SUMSUM, MARVA, POIZION, INK.
 



בייבי בנות:





קולקציה מתוקה ונוחה בה ניתן למצוא חצאיות קלוש, שמלות במבחר גזרות, ומבחר בדים שונים: פרחוניים, משובצים, בדי טקסטורות חורפיות, ג'ינס, ג'ינס כוכבים, נקודות, לבבות, שמלות פפיטה, מיני קורדרוי ושמלות ג'רסי חגיגיות מגוונות.

מכנסי "שורט" קצרים ונוחים ללבישה, מכנסי טייץ בבדים רכים ובדפוסים שונים המשתלבים עם טוניקות מגוונות וצבעוניות, מכנסי ג'ינס גמיש ודריל סאטן.

חולצות ובגדי גוף להשלמת המראה עם דפוסים ורקמות בעיטור פונפונים, פרחים ופפיונים.

בקולקציית הבנות מבחר צבעים מוכרים כמו: אפור אדום לבן לעומת צבעים רעננים כמו: ורוד, פתל, בזוקה, קורל, שילוב חדש POIZION  עם סלומון.

לקראת הימים  ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של סריגים וז'קטים,ווסטים, מעילים ושמלות מפרווה איכותית עם טקסטורות שונות – פרוות שושנים כדומה.  שמלות סריג מגוונות ומרשימות מ ג'קארד בפסים נקודות ולבבות.





אריזות ל-New-born  (תינוק שנולד) 
מארזי מתנה לרך שנולד - NEW BORN המכילים מספר פרטי לבוש שימושיים לרך הנולד: רגליות, בגדי גוף, אוברולים וחזיות מעטפת. הסטים עשויים בדים סרוגים רכים ומלטפים עם דפוסים מתוקים המתאימים במיוחד לתינוקות שזה עתה נולדו וארוזים במארז שקית ניילון שקופה.
בנוסף יהיו מארזי מתנה לתינוק שנולד וליולדת במארזים חגיגיים המכילים שילוב של פריטים שונים לרך הנולד.


טווח מחירים קולקציות BABY:

מכנסיים וג'ינסים : החל מ- 49.90 ש"ח  - עד- 119.90 ש"ח
שמלות: החל מ- 79.90 ש"ח עד- 249 ש"ח
חצאיות: החל מ- 99.90 ש"ח עד- 109.90 ש"ח
מעילים: החל מ- 119.90 ש"ח עד-  299 ש"ח
סריגים: החל מ- 99.90 ש"ח עד- 119.90 ש"ח
טוניקות: החל מ- 89.90 ש"ח עד – 139.90 ש"ח
ז'קטים וקרדיגן : החל מ- 79.90 ש"ח עד-239 ש"ח 
חולצות: החל מ- 49.90 ש"ח עד-129.90 ש"ח
טייצים: החל מ- 49.90 ש"ח עד- 119.90 ש"ח




להשיג ברשת חנויות Keds Kids וגם באתר : 



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...