יום ראשון, 17 בינואר 2016

ארוחת שף ב-BBB עם מנות חדשות ומשודרגות מחכות לכם בתפריט החדש



הוזמנתי יחד עם מספר בלוגרים להצטרף לארוחת שף, המיועדת לשגרירי BBB (מי שמתמיד לאכול ב-BBB הוזמן לארוחה, מאוד יפה בעיני) בסניף BBB בפתח תקווה (יכין סנטר).
הארוחה כללה מספר מנות משודרגות וגם חדשות, ובסיומה, כל אחד מן הסועדים התבקש לבחור 2 מנות מכל תחום אותן הכי אהב, כך שייתכן וחלק מהמנות שתראו בפוסט לא תכנסנה לתפריט או תכנס עם שינויים. בכל אופן, יהיה טעים, זה בטוח!



מנות ראשונות:
  • רוסטביף קר

רוסטביף עם מעט בלסמי וקונפי שום על עלי רוקט.

אני בדרך כלל לא אוכלת רוסטביף, אך טעמתי מעט והמנה היתה טעימה והסובבים מאוד אהבו.


  • פיש פופקורן 

פילה סלמון בציפוי פריך של פצפוצי אורז ברוטב טריאקי וצ'ילי.

למרות שדגים ואני לא חברים, זאת מנה כייפית!
הכדורים הם בגודל ביס, הציפוי פריך וטעים ומשתלב עם הרוטב, טעם הדג בשבילי מטושטש כך שאני מסוגלת לאכול ואפילו נהנתי וסיימתי את כל הצלחת.
אהבתי גם את המקוריות.


  •  מח עצם 

מח עצם צלוי בתנור.


אני ממש לא אוכלת חלקים פנימיים ודבר כזה, לא חשבתי לטעום, אבל כל הסובבים בשולחן, פשוט התענגו ואמרו שזה מעדן, כך שהסתקרנתי ואזרתי אומץ לטעום.
מומלץ לשים על הטוסט ולפזר מעל מלח ופלפל. הביס הראשון היה מאוד מוזר, משהו החליק ולרגע חשבתי שזה עולה לי חזרה, ואז פתאום התרגלתי וזה הפך להיות מעניין (כנראה קצת פסיכולוגי), בביסים הבאים, פשוט הזכיר לי משהו מאוד רך וחמאתי.


  • כנפיים ללא עצם

כנפיים זאת מנה טעימה בדרך כלל, אך בגלל העצמות וה"עבודה" בלכרסם, זה לפעמים מונע ממני להזמין לי או לילדים מנה כזאת, על אף שמתחשק לי, כך שהרעיון להגיש כנפיים ללא עצם, נהדר וגם לא דורש אכילה עם הידיים למי שמרגיש נוח יותר עם סכו"ם.
מנה סך הכל נחמדה, לדעתי מתאימה מאוד לילדים. אולי בעקבות שאר המנות, מנה זו קצת איבדה יחס.



מנות עיקריות:

הוגשו לנו ארבעה המבורגים שונים וטעימים בגודל מוקטן. חייבת לציין שההמבורגר עצמו של bbb מאוד טעים.
מדובר ב-100% בשר מובחר טחון במקום.

  • לטינו בורגר 
המבורגר עם ביצת עין, גווקאמולי, בצל פריך, סלסה ואיולי.
שילוב טעים, מאוד אהבתי.
 
  • קצבים וכבד אווז בורגר
המבורגר עם חזה אווז מעושן, כבד אווז, בצל פריך, מלפפון כבוש, ריבת בצל, איולי וחרדל.
שילוב מפנק שכולם אהבו.  

  • מרגז בורגר
נקניקיית מרגז, אריסה, סלסה, טחינה, בצל בסומק. 
פחות אהבתי את התוספת של הנקניק בתוך ההמבורגר ואת שילוב הרטבים. 

  • ג'מייקה בורגר
המבורגר עם אננס מקורמל, ירקות פריכים, איולי מנגו.
אני לא חובבת מתוק בתוך האוכל, אך טעמתי והופתעתי. הטעמים נתנו טוויסט מרענן להמבורגר. מנה חמודה מאוד.



קינוחים:

מגוון קינוחים טעימים,בתמונה: פרפה חלבה ופיסטוק (טבעוני), עוגת גבינה קרה עם רוטב אמרנה, מיני פבלובה עם סורבה פירות יער ובנוסף בראוני עם בננות צרובות וטופי, קרם לוטוס ושוקולד, טראפלס שוקולד מריר בשוקולד לבן.



הערב היה מלווה בהרצאה וסיפורים על בירות ומסתבר שבירה הולך טוב מאוד עם המבורגר (ולמרות הכל אני עדיין שותה רק בירה שחורה.. ;).



היה ערב מהנה, בחברה נחמדה, במקום נוח ונעים ו- אוכל טעים מאוד. מעבר  להמבורגר - ואני לגמרי נהנית ממנות המבורגר סטנדרתי של BBB עם רטבים וצ'יפס, מי שמחפש לגוון קצת תוך כדי, יכול למצוא ב-BBB מגוון של מנות מצויינות, עם הרבה מחשבה והקשבה ללקוחות.

התפריט החדש יושק בימים אלו בכל 23 הסניפים של רשת BBB ברחבי הארץ, במרכזו שישה המבורגרים חדשים. 
מחיר: 62-75 ש"ח לארוחה הכוללת המבורגר מהקולקציה החדשה עם תוספת צ'יפס וסלט קולסלאו. 





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...