יום רביעי, 13 בינואר 2016

מגבת פרח עם לולאה לצוואר לעיטוף התינוק מהר ונוח יותר אחרי האמבטיה


כשמצטיידים בציוד ראשוני לתינוק, מסתמכים בעיקר על עצות מהסביבה. גם הטיפול בתינוק והאמבטיות הראשונות מהוות אתגר לא קטן להורים טריים. כמה שזה נשמע פשוט, זה יכול להיות מלחיץ, תינוק כל כך קטן, שלעתים מגיב בצרחות למגע המים. 


עם הזמן, מבינים כיצד יהיה הכי נוח להניח או להחזיק אותו וכיצד הכי נוח להוציא אותו. אני זוכרת היטב, שאצלנו כל הלימוד לקח זמן וזה כלל ניסוי וטעיה, כולל למצוא את המוצרים הנלווים הכי נוחים לנו. ואלו לאו דווקא היו המוצרים הראשונים שקניתי או קיבלתי במתנה. 

אחד הרגעים החשובים בזמן האמבטיה זה המעבר של התינוק מהמים לאוויר, כשמוציאים אותו מהאמבטיה, הכי טוב לעטוף אותו כמה שיותר מהר. 

באיזשהו שלב גיליתי שיש מגבות שניתנות לתליה על הצוואר של ההורה והגעתי למסקנה שאלו הכי נוחות. מה שקניתי בזמנו, אלו מגבות עם סקוצ' שמחבר את המגבת באזור הצוואר, לא מאוד סמכתי על זה מבחינת חוזק ועם הזמן גם יכולת התפיסה שלו הלכה ופחתה. 

חדשני בתחום הזה היא מגבת פרח, מגבת עם לולאה מיוחדת לאזור הצוואר - ללא צורך בסקוצ'ים, כפתורים או קשירה כלשהי.


הלולאה הזאת דומה לפרח ולכן השם. היא אלסטית ונוחה, פשוט להעביר מעל הראש ויש ידיים פנויות להוציא את התינוק מהאמבטיה ולהצמיד לגופנו ולעטוף במגבת הנעימה. 


אנחנו לא נרטבים והתינוק הכי פחות חשוף באוויר בזמן המעבר מן האמבטיה לזרועותינו. 

המגבת עבה ועשויה מ-100% כותנה.

ניתן להשיג את המגבת ב-5 צבעים שונים: סגול, לבן, תכלת, וורוד, ירוק, ובשני גדלים: 110x100 ו-130x130 ס"מ. 


מגבת פרח של המותג wallabe, מותג בינלאומי המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים איכותיים שונים, כמו מוצרי תינוקות, תיקי החתלה, כובעי אופנה לנשים ולגברים ועוד. 


מחיר מומלץ לצרכן: 119 ש"ח

ניתן להשיג ברשת בייבי קלאב ובחנויות תינוקות נבחרות. 

http://www.wallabe.net/



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...