יום רביעי, 20 בינואר 2016

אם כבר טישו, אז רק קלינקס!


קלינקס הוא מותג הטישו האהוב והמוביל בישראל, עם מגוון של מגבוני אף איכותיים.


לפני מספר שנים נכנסתי לפארם שכונתי, לקנות לי טישו, כי הייתי מאוד מצוננת והמוכרת המליצה לי על הקלינקס עם תוספת אלו וורה ואמרה לי שזה מונע את האודם סביב האף. לי יש עור רגיש יחסית ומאותו יום שקניתי וניסיתי אני לא מחליפה את הטישו הזה של קלינקס עם תוספת הלושון אלו וורה, ומאז אנחנו תמיד קונים כשהוא במבצע שיהיה לעת הצורך ותמיד יש לנו בבית מספר קופסאות. כשהילדים מצוננים אני מקפידה להשתמש אך ורק בסוג הטישו הזה, כדי לא לגרום לאודם סביב האף העדין שלהם.





קלינקס לושן (lotion) הוא מוצר הטישו האיכותי ביותר שנמכר על המדף -  מועשר בתמצית אלוורה ומכיל קרם לחות וויטמין E המסייעים בהגנה על עור האף ויעילים במיוחד במניעת גירוי ואדמומיות בזמן הצטננות. מרגישים מיד את הרכות של הטישו.


מגבוני אף קלינקס לושן מגיעים בקופסה המכילה 120 מגבונים ובאריזת קובייה דקורטיבית המכילה 75 מגבונים.


עוד מעולה כשמצוננים עם גודש באף, זה הקלינקס עם שמן בניחוח אקליפטוס, ממש מרענן. 



חדש: קלינקס אולטרה -  טישו רך מאוד, שכבתי בקופסה מלבנית במגוון עיצובים. 


סטים חמודים ומעוצבים שנוח ושיקי לקחת איתנו בתיק - Kleenex togo - באריזות כיס מעוצבות.


קלינקס TO GO, יימכר במארז רביעייה מהודר ומגיע בעיצובים מרהיבים וטרנדיים ולמעשה מהווה אקססורי לכל דבר. כל אריזה מכילה 8 ממחטות טישו רכות ואיכותיות.


קלינקס באריזה אובלית ומעוצבת.



יפה בחדר אמבטיה, על השולחן בבית או במשרד. מידי עונה מתחדשים הדגמים, לקראת החורף הנוכחי שלושה עיצובים אבסטרקטיים חדשים. 

חדש: קלינקס קוביה


גם הם מגיעים בעיצובים יפים ודקורטיביים, כרגע בשישה עיצובים. 


קלינקס טאץ'


מגיע במארז שלישייה בעיצובים שונים ונחמדים, באריזה רכה (ניילון), כך שנוח לקחת גם מחוץ לבית, למשרד, לאוטו, לתיק...



מיכל תמרי, סמנכ"ל שיווק Home Care בחוגלה קימברלי: "טרנד הנוחות כבר מזמן הפך לאחד הטרנדים החשובים בעולם ובישראל. הצרכנים מחפשים בכל מוצר מעבר לתועלות הפונקציונליות שלו, גם כיצד הוא משתלב בשגרת היום יום בקלות. ההשקה החדשה מאפשרת לצרכנית לקחת עמה לכל מקום, גם בתיקה, בארנקה ובכיסיה את הטישו האיכותי של קלינקס".


עם אריזות כאלה יפות אולי תמצאו גם להן שימוש יצירתי חוזר, ויש כאלה שירצו גם לשרוץ שםsurprise
  


להשיג ברשתות השיווק והפארם.


 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. מאז שהפסקתי לצרוך מוצרי חלב יש לי פחות נזלת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...