יום שלישי, 16 בפברואר 2016

סדרת עגלות בובות של Hello Kitty



אין ילדה שלא אוהבת עגלת בובות, ואולי תתפלאו לשמוע, אבל גם הבן שלי הקטן, אחרי שלמד ללכת, בעיקר בגיל 1.5-2 מאוד אהב לטייל עם עגלת הבובות של הבת שלי. אין לי עם זה שום בעיה אגב, גם כשיום אחד יצא איתי מהבית עם העגלה הוורודה ושרשרת וורודה ש"השאיל" מאחותו , כי אלו המשחקים שראה בבית ואהב אותם. כל השאר, זה בראש שלנו... 

גם בגן, יש פינה עם עגלות בובות והגננות סיפרו לי כמה הילדים אוהבים. 
 

אז מה אני אגיד, אף ילדה או אף ילד לא ישארו אדישים לעגלות מקסימות לבובות, אך ללא ספק בגיל מסויים רוב הבנות נמשכות לצבע וורוד ולמותגים אהובים כמו של Hello Kitty והן בעיקר קהל היעד. 



העגלות החדשות של חברת טופליי, כולן ממותגות עם הלו קיטי, מוצעות במגוון דגמים ועיצובים, מחומר איכותי ועמיד.

העגלות יציבות וגם הגלגלים קלים בסיבובים - הגלגלים של העגלות מסתובבים ב-360 מעלות






סדרת העגלות מוצעת ב- 4 דגמים: 

דגם נועה – עגלה משולבת  3 ב-1, הכוללת עריסה הניתנת לשליפה ואפשרות הפיכת העגלה לטיולון
דגם טופז - עגלת טיולון עם 4 גלגלים, סל לעגלה וגגון



דגם ספיר – עגלת טיולון עם 3 גלגלים, סל לעגלה וגגון

דגם אמבר – עגלת טיולון בסיסית ונוחה לתפעול עם 4 גלגלים





למותג "הלו קיטי" גם מגוון בובות מקסימות וערכות אביזרים למשחק, שניתן לשחק עם הבובות ולהסיע אותן בעגלה ממש כמו אבא ואימא...



מחירים: 49-220 ש"ח

להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.

טופ פליי ישראל משווקת בישראל את צעצועי Dickie, Smoby, Carrera-RC ועוד. 

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...