יום רביעי, 6 באפריל 2016

קולקציה יפה ומרעננת אביב-קיץ ברשת קיוי לילדים


האביב הגיע, פסח קרב ואיתם אווירה של נקיון, התרעננות ובעיקר התחדשות.

באופנת קיווי משיקים כעת אופנת האביב-קיץ 2016 ואני כבר הגעתי להתרשם. אני יכולה להגיד לכם בכמה מילים - מקסים, יפייפה, מהמם!

אני מאוד אוהבת את רשת אופנת קיווי לילדים, יש הרבה מבחר, בגדים יפים, נוחים ומה שחשוב לי בנוסף זה, שהבגדים יתאימו לילדים, שיתאימו לשגרה של ילד, משמע לגן, בית ספר ולפעילויות אחר הצהריים.
בגדים שהם "פאנסי" מידי לא שימושיים אצלי, כבר מספר פעמים שהיו לי בגדים כאלו שישבו לי רוב הזמן בארון בגלל שהם חגיגיים אבל בסופו של דבר לא יצאו מהארון, ועל כן בבגדי קיווי אני מוצאת דברים שגם משדרגים את המראה, גם את היומיומי וגם לחגיגי, אבל עדיין נשארים בגדר שזה לא יהיה "טו מאץ'" וישאר ילדותי.

מה שאהבתי במיוחד בקולקציה הנוכחית, זה את הצבעים. פשוט צבעים יפייפיים, צבעי פסטל (כמו הפיסטוק בתמונה מתחת), בנוסף גם כתום, אדום, ולא רק צבעים שאנחנו רגילים אליהם בדרך כלל.




בנוסף לצבעים פסטליים אפשר למצוא אלמנטים טרופיים, הדפסי ג'ונגל, צבעים מעולם הימאות, ג'ינס, תחרה וכמובן בגדים לחג פסח הקרב, ועוד.


  • אלגנטי-חגיגי
כפי שציינתי כבר, הצבעים רכים, צבעי פסטל ולבן, הדפסים רכים והבדים אווריריים ונושמים.
בקולקציית הבנות נמצא שמלות תחרה, חצאית משכבות של טול, חולצות וטוניקות במראה רומנטי, חלקם גם כן משולבות תחרה וחלק עם הדפסי פרחים.



בקולקציית הבנים חולצות מכופתרות, בדי כותנה אווריריים ומכנסי אריג.


  • ג'ינס ועולם המים 
בקולקציית הבנות, שמלות, חצאיות, חולצות, טוניקות, ווסטים, מכנסי ג'ינס ובדים דמוי ג'ינס עם שטיפות מיוחדות. 
בחלק מן הפריטים שילוב של חגורות ותחרות ואלמנטים מעולם המים, כמו פסים ונקודות בצעי כחול, לבן ואדום. 


בקולקציית הבנים בכל הפריטים ישנו שילוב של ג'ינס על כל סוגיו, הן מבחינת צבעוניות והן מבחינת הפריטים השונים אשר יוצרים תמהיל מגוון ועשיר. בכל הבגדים משולבים הדפסים ונגיעות מעולם המים.


  • יום-יומי מושדרג
בקולקציה הזאת נמצא בגדים המתאימים ליום-יום, אך משודרגים באמצעות הדפסים וצבעים טרופיים.

בקולצקיית הבנים הפריטים הם בצבעי פסטל מיוחדים, שטיפות "tye dye", עם צבעים עזים והדפסים מיוחדים, המשלבים פרחים ופרפרים.



בקולקציית הבנים, החולצות מגיעות עם הדפסי ג'ונגל וחיות המשולבים בצבעי אש. שאר הפריטים מגיעים בצבעים עזים בהדפסים שונים, כמו למשל משבצות.

 
טווח מידות: בייבי – 0-3, בנים ובנות – 4-15.  

וכל הבגדים היפים האלה, במחירים מאוד סבירים.


טווח המחירים: 
שמלות: החל מ- 39.90 ש"ח, ג'ינסים: החל מ- 59.90 ש"ח, מכנסים: החל מ-59.90 ש"ח, חולצות: החל מ- 29.90 ש"ח. 


כמעט תמיד כשאני נכנסת לקיווי, אני רואה מבצעים, ואין מצב שאני נכנסת לשם ויוצאת בלי שקית עם לפחות מספר פריטי לבוש לילדים.



כעת יש מבצע למשך כל חודש אפריל:

מגוון פריטי בייסיק ב-19.90, בקניית 2 פריטים ומעלה לדגמים המשתתפים במבצע. 

ניתן להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית.
לרשימת הסניפים ופרטים נוספים באתר של קיווי

קצת רקע על רשת קיווי:
אופנת הילדים Kiwi-Kids הינה מותג בגדי ילדים ותינוקות מגיל 0 עד 15, בעלת וותק של יותר מ-20 שנה בשוק האופנה הקמעונאי. הרשת הוקמה בשנת 1993 והיא מונה 60 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר מובילים ברחבי הארץ. אופנת Kiwi-Kids מציעה קו מוצרים המהווים קשת של פיתרונות לבוש: החל מקולקציה יום-יומית לגן, בית הספר או שעות הפנאי ועד לקולקציה חגיגית המתאימה לאירועים מיוחדים.


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. מחבבת במיוחד את הדגמים בגזרת שמלות לילדות. הצבעים נעימים ומתוקים ואישית הבנות שלי עפו על השמלות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...