יום שלישי, 5 באפריל 2016

החיים על פי יעל לבנטל - מופע סטאנדאפ מצחיק, שנון ואנרגטי


מופע סטאנדאפ יחיד של יעל לבנטר, או כמו שאני נוהגת לקרוא לה "אורלי"... אני מתכוונת כמובן לאורלי מ"החיים זה לא הכל". מלבד תוכנית זו, יעל משחקת גם ב"לא לפני הילדים" ועוד תוכניות בטלויזיה והצגות רבות בתיאטרון.


עכשיו היא מעלה מופע סטאנדאפ שלה - החיים על פי יעל לבנטל - כאישה, אמא ורעיה. במופע, יעל נוגעת בתחומי החיים, בעיקר בנושא משפחה וזוגיות, וזאת ללא חשבון.


גברים, קחו בחשבון שחלק מהבדיחות על חשבונכם, אבל מומלץ לקחת הכל בהומור!

יעל, בדומה לדמויות שאנחנו מכירים אותה מהטלויזיה, אנרגתית, סימפטית, שנונה, כנה ומצחיקה!


במופע אנחנו מוצאים קצת אמת גם מהחיים שלנו.

חבל שביום-יום אנחנו לא מסוגלים להסתכל על דברים שקורים לנו כמו על בדיחה במופע סטאנדאפ, אבל בשביל זה יש לנו אנשים מוכשרים על הבמות שעוזרים לנו בכך, ועוזרים לנו לצחוק על סיטואציות שבעצם כל אחד מוצא גם אצלו, במשפחה ובזוגיות שלו.

המופע באורך של כ-שעה וחצי! של אנרגיות וצחוק.



אני הוזמנתי למופע החגיגי שלה, לבלוגרים ועיתונאים, וכשהצעתי לאמא שלי לבוא למופע וצינתי בפניה במי מדובר, היא מייד אמר "אהה, היא טובה זאת, אני אוהבת אותה, היא מצחיקה". 
היינו בציפיה לצפות במופע יחד, אך בסופו של דבר לא הצלחתי להגיע ושלחתי את אמי עם חברה, למופע בשישי בצהרים. בבוקר הן יצאו להן בכיף לבוקר שמשי לכיוון ת"א, הגיעו כשעה לפני הזמן, התיישבו בבית קפה קרוב להבימה ונהנו מארוחת בוקר ולאחר מכן נכנסו למופע.
כל כך סיקרן אותי לשמוע מה הן יגידו על המופע, אז לאחר מכן שמעתי רק תשבחות, שהיה מאוד מאוד מצחיק וכיף! יעל נשארה בעיניהן מקסימה ומצחיקה כמו קודם ואף יותר. 


מופעים קרובים:

18.04.16 בזאפה ירושלים
21.04.16 בתיאטרון הבימה בת"א
20.05.16 הבימה ת"א


כרטיסים באתר פשבר: 
  http://www.pashbar.co.il/show.php?id=2833


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...