יום שבת, 17 בדצמבר 2016

ספר הג'ונגל - המחזמר, עם ענבלי בא-לי ועופר שכטר


המופע "ספר הג'ונגל - המחזמר" לכל המשפחה עם ענבלי בא-לי ועופר שכטר, כוכבת הילדים מערוץ ניק ג'וניור.

 

ספר הג'ונגל, מוכר וידוע כספר וכסרט, עולה לבמה עם מופע לילדים. לא ידעתי למה לצפות בדיוק, הרי גם ענבלי בא לי משתתפת, והיא קלילה ומצחיקה, איך היא תשתלב בתוך הסיפור? 

מסתבר שהשילוב עובד מצויין - המחזמר מסופר על פי הספר הקלאסי כולל הדמויות המוכרות ואהובות, אך בעיבוד חדש - עם ענבלי בא-לי, שנשאבת לתוך הסיפור שבספר ומשם הרפתקאה אמיתית מתחילה! השונה במקצת מן העלילה הקלאסית.


את התפקיד של מוגלי מגלם עופר שכטר.

הגדול שלי, בן 7 ומכיר את הסיפור, נהנה מהמופע, כמו שגם הקטן שלי בן 3.5 (ומאוד אוהב חיות). הוא ישב והתעניין במשך כל המופע. כך שמתאים גם לקטנים וגם לגדולים יותר.

אכן, המופע מותאם לילדים, כמו שאני אוהבת, הן מבחינת השפה, הן מבחינת שירים, קצביים בעיקר וקליטים, תפאורה צבעונית, בקיצור, מופע מקסים.


משתתפים: ענבלי בא-לי – ענבל לוי אזואלוס, עופר שכטר (מוגלי), אודי ואביעד - אודי גוטשלק, אביעד בנטוב (בגירה ובלו),
מרטין אומנסקי, גילי גבל, אורטל טימנוב מנגולי, דותן אלעד
משך המופע: כ-שעה 

במאי: אודי גוטשלק
המופע נבנה בשיתוף פעולה בין בים בם בום וברלינר הפקות.




ספר הג'ונגל - לוח המופעים בחנוכה 2016/7:

17.12.16          היכל אומניות הבמה הרצליה
18.12.16          היכל התרבות נס ציונה
24.12.16          שטיינברג חולון
25.12.16          היכל התרבות עפולה
26.12.16          שרובר ירושלים
27.12.16          היכל התרבות ראשל"צ
28.12.16          איירפורט סיטי
29.12.16          בית החייל ת"א
30.12.16          תיאטרון הצפון
31.12.16          תיאטרון הצפון
1.1.17 היכל התרבות פ"ת
2.1.17  ב"ש
3.1.17  כפר סבא
4.1.17  אולם המופעים גבעת ברנר
5.1.17  כרמיאל
9.1.17  היכל התרבות אשקלון






ספר הג'ונגל מחיר מלא:  139 ש"ח
מכירה מוקדמת: 105 ש"ח
הנחות מועדונים:       
מועדון שלך (עובדי עיריות ומועצות): 45 ש"ח
קופ"ח כללית  55 ש"ח
חבר 60 ש"ח
מגה לאן  85 ש"ח
אמריקן אקספרס  זוג ב- 129 ש"ח
ויזה כאל, ישראכרט, לאומיקארד  זוג ב-  139 ש"ח
כמו כן מחירים מסובסדים גם בחברת חשמל, בנק לאומי, בנק הפועלים ועוד.

להזמנות –
משרדי ההפקה: ברלינר הפקות 03-6123719
אתר ההפקה www.berlinerpro.co.il
הזמנות טלפוניות איזור המרכז – פשבר *8023
הזמנות טלפוניות איזור הצפון-ברק כרטיסים 04-8377777
צילום: ערן לביא


קליפ לשיר:


אם אתם מחפשים עוד מופעים ורעיוניות לפעילויות בחנוכה, אל תפספסו את הפוסט הגדול עם אטרקציות לחנוכה 2016 ברחבי הארץ, ובנוסף הגרלת כרטיסים להצגה! 
לפוסט כנסו לכאן:

לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...