יום ראשון, 29 במאי 2016

ניחוחות מהממים לבית עם בשמים של סנו magical moments




אם ישאלו אתכם, עם איזה ריח היתם רוצים להתעורר בבוקר, מה היתם עונים?
ממחקר שערכו בחברת סנו, עולה כי שלושת הריחות המובילים, איתם צרכנים היו רוצים להתעורר בבוקר הם:

ניחוח של תינוק (מעורר תחושת שמחה)

ניחוח הגשם הראשון (מעניק תחושת התחדשות ורעננות)

ניחוח של ספא (מרגיע).

מתוך מסקנות אלו ובהשראת ניחוחות המזכירים את הרגעים הקסומים שרובנו אוהבים, פיתחו סנו, חברה ישראלית מובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, את סדרת Magical Moments - סדרת מוצרים יוקרתיים לבישום הבית. 



הסדרה כוללת בדיוק את שלושת הניחוחות: ספא מרגיע, גשם ראשון ו-baby smile.

אני הרחתי את הניחוח של baby, מייד הזכיר לי את הריח הזה של תינוק אחרי מקלחת, ריח כזה שממלא באהבה ואני יכולה לתמכר אליו, גרם לי  להתגעגע לתקופת הינקות של הילדים שלי.. אכן ריח מיוחד. לפעמים אני פותחת את המכסה ומסניפה קצת.. אחחח...
הבשמים מתאימים לכל חדרי הבית, אחוזי הבישום גבוהים יחסית, בדומה לבשמי Eau de Toilette.

הבשמים לבית מגיעים בבקבוק זכוכית עם מתז (100 גר').
הסדרה כוללת גם מקלות בישום (75 מ"ל), בכלי חרסינה בצבע לבן. 
העיצוב שלהם יוקרתי ונקי, ובכך הוא משתלב יפה גם אם הוא נמצא גלוי על מדף בתוך הבית. 
 

מחיר: 29.90 ש"ח

להשיג ברשתות השיווק


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

תגובה 1:

  1. המלצות מעולות. מחפשת מבשם לבית בריח לבנדר , מקווה שגם יש אותו בסדרה. תודה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...