יום ראשון, 22 במאי 2016

חוויות שימוש בסבון פנים ומסיכת פילינג של סבוקלם


סבוקלם זאת חברת טיפוח שאני מאוד אוהבת. מהנסיון שלי המוצרים איכותיים ומוצלחים.
הפעם ניסיתי שני מוצרים בפעם הראשונה:
סבון פנים לעור ומסיכת פילינג



הסבון פנים של סבוקלם מהסדרה לעור רגיש:

שגרת הטיפוח שלי כולל שטיפת הפנים כל יום, בוקר וערב עם סבון פנים. 
הסבון פנים של סבוקלם מנקה בעדינות ומותאם לעור רגיש, אדמומי ומגורה.

הסבון פנים הזה מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא SLS), המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. רכיבים אלו ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי. מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור.


אינו מכיל פארבנים וללא SLS.
מתאים לכל סוגי העור ולשימוש יומיומי.
המוצר היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש

מבחן התוצאה:
הרגשתי שהסבון פנים מנקה לי בערב את האיפור ובכך אני מאמינה שגם לכלוך נוסף שמצטבר על פנינו במשך היום.
התחושה לאחר שימוש היא נעימה, הפנים מרגישות נקיות ומעט רכות יותר. 
הריח מאוד נעים ולטעמי.
האור שלי נותה לאדמומיות והרגשתי שאכן הסבון לא מגרה לי את עור הפנים.


מסיכת פילינג אנזימטית של סבוקלם מסדרת Innovation:


הפיליניג מכיל קוקטייל פירות אקזוטיים כמו פאפאיה ואננס, העשירים באנזימים אשר תורמים לייעול תהליך ההתחדשות, להאטת קצב הזדקנות העור ולמניעת קמטים וקמטוטים.
ללא פארבנים.
המוצר היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

מבחן התוצאה:
לפילינג גרגרים קטנים ועדינים, כך שיש תחושה של עיסוי וניקיון, אך בצורה עדינה, שתתאים גם לעור רגיש יותר. 
במקרה של עור אדמומי ומגורה מומלץ לא לעסות בכלל אלא רק להמתין עם המסכה על הפנים. 


השימוש המומלץ הוא לעסות במשך דקה את הפנים עם הפילינג ולחכות דקה נוספת לפני ששוטפים את הפנים. כך שהשימוש עם מסיכת הפילינג הוא מהיר יחסית ונוח. 

הריח מושפע מן הפירות ויוצא ריח ייחודי, שהיתי צריכה להתרגל אליו בשניות הראשונות.
הנקיון עם הפילינג בעור מעניק תחושה שהוא חלק, רך ונעים יותר למגע, שכבר מורגש בשימוש בפעמים הראשונות.
שימוש קבוע במסיכה, אמור להעניק בטווח הארוך כאפקט מצטבר, הפחתה בקמטים ובקמטוטים ושמירה על עור חלק וצעיר.


אני מאוד אהבתי את שני המוצרים והכנסתי אותם לשגרת הטיפוח שלי - את סבון הפנים לניקוי יום-יומי, ואת מסיכת הפילינג פעמיים בשבוע. 

ההרגשה לאחר השימוש היא טובה מאוד, העור מרגיש לי יותר חלק ורך למגע, יותר נקי ומעט מוצק יותר. 


למוצרי סבוקלם באתר:
http://www.sebocalm.co.il/home


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...