יום שני, 25 ביולי 2016

babiez בנמל - חנות קונספט חדשה לחדרי תינוקות מעוצבים (ופריטים מדליקים לא רק לחדרי תינוקות)



חייבת להקדים ולהמליץ גם למי שלא צריך חדרי תינוקות להמשיך ולהסתכל לפחות על התמונות... 

הגעתי להשקה של חנות חדשה לגמרי, בייביז, רגע לפני פתיחתה הרשמית. החנות בבעלות שלום מיכאשווילי, אשתו ענבל שלוי, עדי הימלבלוי ושימי שרגא (בעלי קבוצת מחסני חשמל).
לאחר ששלום, ענבל ועדי התנסו בעצמם, בחיפוש אחר חדרי תינוקות והלכו לאיבוד, הולידו את הבייבי הזה - חנות לחדרי תינוקות עם קונספט ייחודי וחדש בישראל. 






עדי הימלבלוי וענבל שלווי: "ביבייז נולד באהבה רבה על ידנו לאור נסיוננו האישי, לאחר שהבאנו לעולם את הבייבי האמיתי שלנו. לקראת ולאחר הלידה, מצאנו את עצמנו משוטטות בין כל אתרי העיצוב למיניהם, בונות לוחות השראה בפינטרסט, מרכיבות בליל פריטים, שאין בהכרח קשר ביניהם ולבסוף התוצאה העיצובית לא הייתה מדוייקת מבחינתנו. מעבר לבזבוז הזמן הרב לא אחת זרקנו כסף על פריטים שבסוף בכלל לא התאימו לחדר... בייביז נועד לענות על צורך של הורים רבים בקבלת חדר מושלם ומעוצב עבור הבייבי שלהם מבלי לשבור את הראש".


שלום מיכאלשווילי: "את שימי הכרתי כשחיפשתי דרך לעצב את הריהוט לחדר של הבייבי שלי. אני מאוד אוהב את העבודה העיצובית והאיכות של רהיטי הנמל ולאחר שהקמתי את TOYZ, היה לי רצון לחבור לשימי לטובת הקמת חנות קונספט, בה אוכל לייצר עבור הורים חוויית ריהוט מעוצב לחדר של הבייבי שלהם, כי כולנו רוצים את הטוב והיפה ביותר עבור האוצר שלנו".  








בחנות 6 חדרי ילדים בתצוגה (בוקס) בנושאים שונים, מעוצבים כבר מ-א' עד ת', החל מהרהיטים ועד לאקססוריז הכי קטנים, הדברים שחייבים והדברים שמוסיפים אווירה ויופי. 
הרעיון הוא, שהורים יכולים להגיע, לראות, לאהוב ולקנות את החדר כמו שהוכן בתצוגה, "as is". כך חוסכים לנו זמן של חיפושים, נסיעות והתלבטויות בין שלל החנויות.

כזה מתוק

אני חייבת להגיד, שראיתי את החדרים והם כל כך יפים, בטוב טעם, צבעים יפים ונעימים והכל ביחד בשיק, בסטייל, מודרני אבל בצורה קלאסית, עדינה, המשרה גם אווירה נעימה ורגועה לחלל החדר. 
אני מאוד מאוד אהבתי את הסגנון, ושמעתי התפעלות גם משאר המבקרים שהיו בחנות.


אחד האהובים עלי, דווקא בגלל שילוב הצבעים עם הצהוב

חלק מן המבקרים אמרו שהחנות עושה חשק לעשות שוב ילדים, אני אומרת, אני כרגע לא רואה את עצמי עם עוד תינוק בזמן הקרוב, אבל החנות עשתה לי חשק לקנות חדר תינוק חדש ולשים בבית .. ;-)

התנחמתי בכך, שהרבה מפרטי העיצוב מתאימים לא רק לחדרי תינוקות אלא אפשר לשלב אותם בכל חלל הבית, כמו מנורות וכריות מדליקות לגמרי שראיתי בחנות. 

לא רק לחדרי תינוקות

חשוב לציין, שאפשר גם לקנות כל פריט בנפרד ולשלב לפי הרצון ולא חייבים לקנות את כל החדר כמו שהוא. 

בנוסף לחדרים, לביבייז קטלוג מוצרים אינטרנטי ובו רוב הפריטים בדוגמאות שונות, ההורים יוכלו לעשות גם mix and match במידה וירצו- אין גבול לשילובים האפשריים.


נושאי החדרים בסגנונות: רטרו, רומנטי, מודרני לבן, מודרני לבת, חדר אחים ובנושא של ים. 
מפעם לפעם יציגו עיצוב חדר חדש.  


הרבה מן הפרטים בחנות לא רק יפים ממש, אלא מושקעת בהם חשיבה נוספת של פרקטיות ושימוש נוסף.

לדוגמה המיטה הזו יכולה להפוך ממיטת תינוק למיטת מעבר וכך לשמש במשך שנים. אני היתי אפילו עושה ממנה ספה לילדים לאחר מכן, מרוב שהיא יפה. 
הדובי, מסתבר שהוא כבד ומיועד גם להיות מעצור לדלת. 






הריהוט בחדרים כולל:

מיטות ושידות תוצרת ישראלית ותוצרת אירופאית בייצור בייביז, שטיחים, תאורה - תקרה ולילה, וילונות, טקסטיל (סדינים, שמיכות, משטחי החתלה, נחשושים ועוד) טפטים, ליין מדבקות קיר בעיצוב בייביז, מידוף, כלי כביסה, שקי אחסון, קופסאות אחסון, כורסאות הנקה, פופים ושלל אקססוריז כגון - מתלים, בובות, כריות נוי ועוד.


בנוסף, בבייביז יש מחלקת צעצועים בשיתוף TOYZ, שם ניתן להשיג מגוון צעצועי התפתחות איכותיים לתינוקות 
.

לצד אלו תציע בייביז מוצרי תינוקות משלימים ממיטב המותגים כגון - עגלות, סלקלים, כסאות בטיחות, תיקי החתלה פרימיום, כסאות האכלה, מנשאים, טרמפולינות, ערסלים ועוד.


המחירים ב-ביבייז אטרקטיביים בהשוואה לרמת העיצוב ואיכות המוצרים הנמכרים בה.
מחירי החדרים מתחילים מ-2,490 ש"ח לסט (מיטה, מזרן, מצעים תואמים ושידה) ומשתנים בהתאם לאופי המוצר .


בייביז בנמל:
יהודה מרגוזה 15, יפו
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 9:00-19:00, ו' 9:00-15:00, מוצאי שבת עד השעה 23:00
03-5608650

 Babiez בנמל בפייסבוק



לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...