יום רביעי, 6 ביולי 2016

תערוכת עידן הקרח והדינוזאורים 2016 - חשיפה אמיתית לתקופה הפרהיסטורית



הדינוזאורים הם יצורים מרתקים, ממש עצום רק לדמיין את היצורים הענקיים האלה על פני האדמה, את כל הסוגים השונים, מצד שני, מרגיע לדעת שהם נכחדו מזמן. עם זאת, לראות דינוזאורים בגודלם האמיתי, כמעט כמו אמיתייים, ולדעת שזה היה פעם אמיתי, זה מדהים. 
עכשיו, אפשר לערוך מפגש איתם, הכי קרוב לאמיתי, ולהיחשף ללמעלה מ-40 דגמים של דינוזאורים וסך הכל למעלה מ-70 דגמים משוחזרים, בתערוכה החדשה "עידן הקרח והדינוזאורים 2016" שמתקיימת הקיץ במוזיאון המדע בת"א. 

ברגע שתעברו בשער הכניסה, המסע יקח אותכם 50 מיליון שנה אחורה! 

הדגמים נמצאים בחוץ וכך, ביחד עם הרקע של הטבע בגן המדע, נוצר נוף פרהיסטורי מרהיב. 
חלק מהדינוזאורים משמיעים קולות וזזים מעט, כמו את הראש, את הזנב או את העיניים. 

אנחנו הגענו באירוע הפתיחה, הבן הקטן שלי בן ה3, שאוהב דינוזאורים (מדפדף בספרים על דינוזאורים, שכתבתי והמלצתי עליהם כאן), היה מעט מפוחד אבל גם מאוד סקרן לראות. הפחד שלו היה להתקרב או כשרציתי לצלם את האח הגדול שלו עם הטי-רקס ברקע, והוא עמד ליד הגדר, הקטן שלי אמר "אני לא רוצה שהוא (הדינוזאור) יאכל מישהו" אבל חוץ מזה, טייל איתנו בכיף והתלהב מן המיצגים הרבים וגם מאוד מהצעצוע החדש שקנינו לו שם. 

הגענו בערך בשעה 18.30, עדיין היתה לחות באוויר והילדים מעט הזיעו, לאחר מעבר בשביל הפותח של המיצגים, נמצאת רחבה מוצלת עם משחקים ותחנות לצילום על דינוזאור או יצורים מעידן הקרח, עם הדמות של צ'יטוס, דוכן לקניית מזון ושתיה ודלפק עם הרבה משחקים ובובות של דינוזאורים. יש גם שולחנות יצירה, ארגז חול לחפירות וקרוסלה. 
קרדיט צילום: אביב חופי
אומנם עמדו שם מאווררים גדולים אבל הם לא היו מורגשים כל כך, אולי דווקא ההצללה חסמה קצת את האוויר, בכל מקרה, עמדנו שם מעט בתורים, הרמנו את הילדים לפה ולשם והיה לנו חם. לא נטפנו מזיעה, כי היה כבר 19.00 בערב אבל קחו בחשבון שהתערוכה מתקיימת במקום פתוח.
לדעתי באמת מומלץ להגיע בשעות הערב. 

לא לפספס, יש סיכוי שתחשבו שנגמרו המיצגים אבל במעלה הרחבה עם הפעילויות, ישנו שביל המוביל לעוד מיצגי דינוזאורים ולבסוף גם מגיעים למתחם עידן הקרח, עם ממוטות ענקיות וחיות פרא אחרות. 
בשעה זו כבר החשיך, וגם זאת חוויה מיוחדת לטייל בין היצורים עם התאורה שסובבת אותם. 

בסיום הסיור יש אוהל ממוזג עם סרט תלת-מימד, חייבת לציין שהוא היה מעט מאכזב, המשקפיים לא ישבו היטב, במיוחד על הילדים, אני ראיתי מטושטש מעט כך שהעדפתי להוריד את המשקפיים, הסאונד לא היה ברור ובכללי הסרט לא היה מעניין מספיק, במיוחד לא לילדים קטנים יותר. 

סך הכל, התערוכה מאוד יפה, הדגמים מושקעים ומקצועיים, באמת הדינוזאורים נראים הכי קרוב לאמיתי, כל האווירה יוצרת חוויה מיוחדת, נהננו מאוד.

תערוכת עידן הקרח והדינוזאורים תתקיים בחודשים יולי ואוגוסט, מה-1.7 עד ה-31.8.2016

שעות פתיחה:
ימים א' - ה' ושבת: 9.00-21.00
ימי ו': 15.00 - 9.00
מחירים: רגיל 89 ש"ח, מכירה מוקדמת 79 ש"ח
קיים כרטיס משפחתי (2 הורים + 2 ילדים עד גיל 13): 280 ש"ח
ילד מגיל 2 חייב כרטיס

יש מבצעי כרטיסי אשראי 1+1


לרכישת כרטיסים באתר או בטל' 9066* או03-5111777

 אתר התערוכה: http://www.iceagedinos.co.il/




לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...