יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

חמי געש - כיף ואפילו צונן בקיץ גם לילדים



חמי געש בחורף, כשקר בחוץ, זה להיט, זה מפנק וזה ידוע, אבל גם בקיץ, ביקור בחמי געש, זה ממש מרגיע וכייפי,  כמובן שלא שכחו שהילדים בחופש הגדול, וגם עליהם חשבו. 

בקצרה על חמי געש למי שלא מכיר, אתר מרחצאות געש נמצא בשרון, ליד קיבוץ געש, בין הרצליה לנתניה וכ- 20 דק' מתל אביב.
באתר 4 בריכות טבעיות ועשירות במינרלים ומלחים, עם מים חמים בטמפרטורות שונות, זרמי ג'טים, בדפנות הרצפה, הכל בסטנדרטים ובעיצוב אירופאי, בנוסף סאונות רטובות ויבשות, 14 חדרי ספא עם מגוון של טיפולים מפנקים ומקצועיים. 
במתחם פינות ישיבה רבים, בעיקר על המדשאות, בית בפה וגם מסעדה בשרית וכשרה.

פוסט מפורט על הביקור שלי בחמי געש בחורף, אפשר לקרוא כאן

כבר מימי קדם נודעו היתרונות הבריאותיים של המרחצאות הטבעיים. מעבר לפינוק ולרוגע, הטבילה במים החמים והעשירים במלחים וגופרית, תורמת בין היתר לחידוש העור, תחושת עור מבריק ומתוח ומקלה על בעיות פרקים ושרירים. 


אז מה שונה בקיץ בחמי געש:

קודם כל, בריכה מינרלים ומלחים עם מים קרירים

אפשר להנות מהיתרונות של בריכה טבעית, גם אם לא מתחשק להכנס למים חמים, הבריכה מאוד נעימה בטמפרטורות, לא קרה וגם לא חמה. 


בנוסף, במתחם בחוץ יש בריכת שחייה חדשה.

בריכה הכוללת פינות עם ג'טים לעיסוי ומפלים מרעננים. צמוד אליה יש בריכה קטנה יותר, עם מים רדודים לילדים,

ובנפרד יש גם בריכת פעוטות חדשה.

שם בילינו עם הילדים את רוב הזמן, מדובר בבריכה עם מים רדודים כמובן, מוצלת, וכך יכולתי לשבת מסביב גם על הכסא ולצפות בהם ו.. אפילו לנוח! משהו שבבית לא קורה... היה לי ממש כיף ;-) אבל גם לילדים היה מאוד כיף, להנות מהמים, להשתולל ולשחק בבריכה, שהיא לא עמוסה והם לא רצו לצאת, נשארנו גם כשכבר החשיך.

בעלי בזמן הזה טבל בבריכת המינרלים הקרירה, והשקיף עליהם דרך החלון, כל אזור בריכת המינרלים מוקף בחלונות מסביב, כך אפשר להשקיף החוצה, אל הבריכות החיצוניות או המדשאות, והילדים רצו לפעמים הלוך ושוב לבעלי וחזרה לבריכת הפעוטות. 

אנחנו ההורים, התחלפנו ונהננו גם משאר המתקנים המפנקים וטבעיים, בנוסף לבריכות המינרליות, יש מקלחות גופרית וסאונה. בעלי שהיה קצת מקורר, טבל בבריכת המינרלים ובמקלחות הגופרית, לאחר מכן בבריכות המחוממות, ואז ביקר גם בסאונות השונות, והרגיש הקלה גדולה ואנרגיות חדשות, ממש בריאות.


אם בהתחלה כשנכנסנו לחמי געש חשבתי שממש לא מתחשק לי לטבול בבריכה חמה, אז לסיום, אחרי טבילה בבריכות הרגילות ולפני החזרה הבית, היה ממש תענוג לטבול בהם להתחמם בחזרה! 


בנוסף מציע חמי געש טיפולי ספא קיציים:

לניקוי והמרצת עור הגוף בימי הקיץ החמים מוזמנים המבקרים ליהנות מתפריט טיפולים מיוחד שהרכיבו עבורכם בספא מרחצאות חמי געש. מגוון סוגי פילינג כגון פילינג ים המלח בניחוח פסיפלורה ועיסוי שוודי בחמאת פסיפלורה – שילוב מצוין לחידוש והמרצת עור הגוף המעניק לעור הגורף מראה חלק וקטיפתי, פתיחת נקבוביות העור, הזנתו והרגעה של שרירי הגוף.


במהלך חודש אוגוסט, ערבי מוסיקה, מסיבות שירה וריקודים, בימי שלישי, רביעי וחמישי בשעה 19.30




מבצעים
כניסה ל"מרחצאות געש" ולבריכת השחייה ושימוש חופשי במתקני האתר  + טיפול פילינג פסיפלורה מפנק של  30 דקות + חלוק בהשאלה  וכפכפים במתנה + תא לשמירת חפצים,  החל מ- 239 ש"ח לאדם

כניסה ל"מרחצאות געש" ולבריכת השחייה ושימוש חופשי במתקני האתר + עיסוי שוודי מפנק של 45 דקות בחמאת לבנדר לפינוק מקסימלי של הגוף והנפש + חלוק בהשאלה  וכפכפים במתנה + תא לשמירת חפצים, החל מ-  309 ש"ח לאדם

כניסה ל"מרחצאות געש" ולבריכת השחייה ושימוש חופשי במתקני האתר + פילינג פירות עדין 30 דק' משולב בעיסוי שוודי  30 דק' + חלוק בהשאלה  וכפכפים במתנה +תא לשמירת חפצים, החל מ-  339 ש"ח לאדם

כניסה ל"מרחצאות געש" ולבריכת השחייה ושימוש חופשי במתקני האתר + עיסוי שוודי  מפנק  של 60 דקות בחמאת דבש מחדשת חלוק בהשאלה  וכפכפים במתנה +תא לשמירת חפצים החל מ -  359 ש"ח לאדם

כניסה ל"מרחצאות געש" ולבריכת השחייה ושימוש חופשי במתקני האתר – עיסוי שוודי מפנק של  30 דקות בחמאת שוקולד מתוק + חלוק בהשאלה  וכפכפים במתנה + תא לשמירת חפצים החל מ - 259 ש"ח

שעות פתיחה
ראשון וחמישי – 10:00-18:00 
שני,שלישי, רביעי – 08:00-22:00
שישי 08:00-16:00 שבת 08:00-18:00

טלפון: 09-9529404

http://www.hameigaash.co.il/



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...