יום שישי, 8 בפברואר 2019

Name Me תוויות שם מסיליקון לזיהוי ומיתוג - פתרון מעולה לגן ועוד



בגן עירייה ביקשו בתחילת השנה להשתדל להביא בקבוקים "רגילים" כדי לא לנכר עיניים עם כל מיני בקבוקים מיוחדים.. שמתי לב שגם בלי הבקשה הזאת, עם הזמן רואים יותר ויותר בקבוקי רגילים אצל הילדים. אממה.. כל פעם כשאני מחליפה בקבוקת אני צריכה למצוא את הטוש המיוחד הזה שכותב לי על הבקבוק, או לבקש בבקור מהגננת וגם אז, אחרי יומים השם כבר נמחק.... בקיצור, לא אהבתי את ההתעסקות הזאת ובכלל לא תמיד זה עוזר לילד לזהות את הבקבוק שלו, במיוחד בגילאים צעירים יותר כמו בגן טרום טרום חובה. הם עומדים מול עגלת הבקבוקים ומחפשים. חוויתי את זה גם בזמן איסוף, אני עומדת בפתח הדלת ומחכה שימצא את הבקבוק שלו, רואה כיצד הוא עומד מול כל הבקבוקים ולוקח לו כמה זמן למצוא את של עצמו. קרה לנו אפילו כבר שאספתי את הבן שלי והוא אמר שהוא לא שתה כי לא ידע איפה הקבבוק שלו...!
בקבוקים בגן

איך שראיתי את התוויותName-Me  המיוחדות עם שם הילד שמתאימות לבקבוקים ידעתי שכזו אני צריכה וזה יקל עלי (בלי התעסתקות עם טושים או סימנים שיורדים) ובמיוחד על הילדים בגן. זה בעצם מה שהכי חשוב, שיזהו את הבקבוק של עצמם, שלא משהו אחר ישתה בטעות משלנו ושפשוט, ישתו מים. 




מדובר בתוויות זיהוי עם שם אישי (לפי בחירה) מחומר סיליקון גמיש אך עמיד שמלבישים על צוואר הבקבוק. התוויות קיימות במבחר של צבעים, בדפוס ובכתב. יש גם אפשרות לבחור סמלים כמו כתר, לב, כוכב ועוד או לשלב שם ואיור. ישנם תוויות שאפשר להלביש מסביב לבקבוק כך שיתאוימו לכל סוגי הבקבוקים, גם רחבים יותר - Name Me Baby - תוויות שמתאימות לזיהוי בקבוקי תינוקות וכוס שתיה.

את הטבעת ניתן למתוח בכל מקרה, התווית עשויה מסיליקון, מאוד נוחה, גמישה, עמידה במים וקלה לשטיפה, מתאימה אפילו למדיח כלים. התווית מצויידת בלולאה ופשוט "מלבישים" אותה על ראש הבקבוק.
מעכשיו לא רק שאין לי את ההתעסקות עם טוש לא-מחיק או למצוא סימון אחר כמו מדבקה שמתקלפת גם היא בשטיפה, אלה אני רגוע שהילד שלי מזהה במהירות מתוך כל הבקבוקים את של עצמו ויודעת שבטוח הוא ישתה.




ואין מי שנשאר עדשי לתוויות סיליקון היפות עם השם, הילדים מתלהבים, והגננות גם 😊 כמובן שגם שאלו כבר מהיכן התוויות המיוחדות ולעט לעט מופיעים עוד כאלה בעגלת הבקבוקים. 




תוויות השם לבקבוקי שתייה הם מוצר הדגל של Name-Me אך לצידם קיימים עוד פריטים נוספים, מקסימים ושימושיים לזיהוי מוצרים אחרים, לדוגמה:

סימניות עם שם אישי

מחזיקי מפתחות עם השם, תוויות סביב קופסת אוכל, תוויות לשימוש על תיק או קלמר, לבדגי ילדים ואף לנעליים, עליהם בנוסף לשם הילד, מופיעים על התוויות סימנים שעוזרים לזהות את צד שמאל וצד ימין. למטריה, למברשות שיניים ואף תגיות שם לצוואר החיות.





וישנם גם תוויות לסימון של חפצים כמו כלים "בשרי" ו-"חלבי", "כשר" ו-"חמץ". אהבתי גם את התוויות שניתן לבחור עם מספר הטיפות שמסמנות טיפות של תרופות או וויטמינים.


מוצריName-Me מתאימים גם לסימון של מתנות, למיתוג מוצרים לעסקים וחברות. 

Name Me Baby - תוויות שמתאימות לזיהוי בקבוקי תינוקות וכוס שתיה.
פתרון שמקל על גננות ומטפלות ויפחית בטוח גם את מקרי ההעברה מפה לפה. 


Name Me Tik - תווית לזיהוי תיקי גן וגם בית ספר או לקלמר.

אני זוכרת שבשנה שעברה הגדול שלי עלה לכיתה א' עם התיק החדש שלו ואני חשבתי איך לסמן לו את התיק וניסיתי לאלתר תווית כמו אלו של המזוודות אבל זה לא החזיק הרבה זמן.
גם כתיבה בטוש על תיקי הגן זה לא נראה ממש יפה. 




Name Me Shoe - תוויות שם שמתאימות לנעליים. 
בנוסף לשם הילד, מופיעים על התוויות סימנים שעוזרים לזהות את צד שמאל וצד ימין.

מלבד הערך החינוכי התווית עוזרת בגן, בקייטנה, בגן השעשועים ובג'ימבורי למצוא את זוג הנעליים של ילדינו בקלות




בנוסף לתוויות למוצרי ילדים, יש עוד כמה תוויות שמהווים שימוש יעיל או קישוט, כמו תוויות לביצים (אפשר להבדיל בין ביצים קשות ויחד עם זאת להוסיף צבעוניות ושעשוע), תוויות המבדילות בין מחבתות וסירים חלביות ובשריות (Name Me Kosher), תוויות לבקבוקי יין, מתאים מאוד כמתנה עם ברכה על התווית, קישוט על השולחן ועל אותו רעיון גם תוויות לכוסות וכוסות יין - מקסים בשולחן החג וסימניות פסח כדי להבדיל בין ארון "חמץ" ל-"כשר לפסח".

ניתן גם למתג מוצרים עבור עסקים (Name-me Business), עם לוגו או ערך המוצר או השירות שתרצו להדגיש. התוויות יכבו ככרטיס ביקור מקורי באירועים, כנסים, קמפיינים או כמתנה לעובדים.


את מותג התוויות האישיות הקים אדריאן וייסנגר, שלמד עיצוב מוצר. הרעיון נולד בתור הורה על מנת למצוא פתרון לזיהוי בקבוקים בגן ולאחר מכן פריטים נוספים.

מחירים: 
המחירים מאוד הוגנים בעיני ומתאימים לכל כיס.
Name Me לבקבוקי שתיה, בקבוקי תינוקות, כוסות, תיקים החל מ-15 ש"ח





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...