יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

מגזין מנטה משיק את המדריך wellness לחיים טובים



מגזין מנטה הוא מגזין בריאות ואיכות חיים המוביל בישראל.

מנטה הוא מגזין שמקיף הרבה מאוד נושאים, מלא בכתבות ומדורים בתחומי הבריאות ואיכות חיים, כושר וחיטוב, סקס ומיניות, תזונה ודיאטה, יופי ואסתטיקה, אופנה, רפואה, רפואה אלטרנטיבית ועוד הטבות למנויי מנטה.

במגזין מנטה כותבים מומחים ויועצים בתחומי בריאות ואיכות חיים וכך ניתן למצוא לצד הכתבות גם טיפים וכלים מעשיים לחיים איכותיים ובריאים יותר.
התכנים גם חדשניים אך רלוונטיים לאורך זמן, וכל זאת מגיע בצורה קלילה, מעניינת וידידותית לקהל הקוראים שמתאים אגב לקשת רחבה של גילאים, גברים ונשים. 


כעת מגזין מנטה משיק את המדריך החדש "'wellness - המדריך לחיים הטובים" אשר מצורף למגזין עם נושאים מתחים התזונה, כושר, דיאטה, טיפוח ואסתטיקה, גוף ונפש ובריאות.


אירוע ההשקה של המדריך החדש "wellness", נערך לקראת סוף הקיץ, באירוע ובאווירה שתואמת את מהות המגזין, באווירה כייפית ומרעננת של נמל תל אביב ב"ארקה".


עם דוכני בריאות, טיפוח ולייפסטייל שונים, ביניהם שייקים עם משקאות אלפרו ופירות, חלי ממן עם ליין מוצרים שלה, רשת חדרי כשר ה-low-cost הראשון בשם "פרופיט" היו חלק מהאירוע. באירוע התקיימה הרצאה בנושא אושר, שיעור יוגה, מתחמי פינוק וכשר ועוד.



בין האורחים מגוון של סלבס, כמו מתמודדי המירוץ למיליון, חני נחמיאס, תיתי, רוני סופרסטאר, מיכל ויצמן (הקטנה), מיכל צפיר, ענת הראל, ועוד. 

 בצד ימין: אלכס וג'וסי הצרפתים המקסימים מהמירוץ למיליון, באמצה: חני נחמיאס ועירית ענבי, בצד שמאל: ענת הראל וחלי ממן. צילום: רפי דלויה

שתהיי שנה מלאה בבריאות ואיכות חיים!


מגזין מנטה בפייסבוק

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...