יום רביעי, 26 באוקטובר 2016

ביקורת צפייה על הטרולים - כיף של סרט


ביום האחרון של חופשת סוכות, החלטתי לקחת את הילדים לסרט "הטרולים" שהרגיש לי שיתאים לכולם, בני 3, 5 ו-7, וכך נהנה כולנו יחד מעוד פעילות מהנה לפני החזרה למסגרות, אבל לא פעילות מעייפת מידי ;-). אני ממש רוצה להמליץ על הסרט המתוק הזה. 

אדבר קודם על מהזווית שלי, תחילת הסרט נתנה בי הרגשה שהסרט מעט ילדותי, אבל אני בעד סרטים שיהיו ברמה של ילדים, בשפה לילדים, כשמדובר בסרטים לילדים (לפעמים נתקלת בסרטים עם הרבה תכנים ובדיחות שרק הורים מבינים). אבל בהמשך, סיקרנה אותי גם העלילה ובסוף אפילו התרגשתי.
היו מוסר השכל, הרבה מאוד תכנים חיוביים, בעיקר על חברות, אהבה, אומץ ושמחה.


והילדים... הילדים שלי ישבו כולם מרותקים ומתעניינים לאורך כל הסרט. במהלך הסרט, פעם אחת הבן שלי הקטן התחיל לזוז ולדבר וחששתי שהנה, הוא מאבד את הריכוז, אמרתי לו, בוא נראה מה יקרה עם הטרולים כי אני בעצמי התחלתי להיות במתח, ומאותו רגע חזרנו לשבת בשקט. 

הטרולים הם יצורים צבעוניים, חמודים חביבים כל כך ומושכים את העין. יש הרבה שירים בסרט, מה שמקפיץ ומגוון את העלילה. לדעתי עוזר גם לילדים להשאר מרוכזים. והנה משהו לנו ההורים, השירים הם שירים קלאסיים ומוכרים, כמובן עם לחן שונה. 
בנוסף, מבחינה ויזואלית הסרט מאוד כייפי וצבעוני.  

קראתי תגובות ברשת שחלק מהילדים פחדו ולכן אתייחס גם לזה. אז ככה, אכן יש יצורים בסרט שנראים מכוער, הברגנים, ובעיקר דמות אחת, היא גם ה-רשעית של הסרט, ועלולה להיות קצת מפחידה. 

הבן שלי בן ה-3 ישב כל הסרט, עצמאי לידי על הכסא, אכל ושתה ולא היה נראה לי מפוחד. לאחר הסרט הוא סיפר שהיה מפחיד, אבל לא הרגשתי פחד אמיתי, והוא גם סיפר לאחר מכן לאבא שלו על הסרט ועל המכשפה, אבל שזה לא היה אמיתי אלא רק בסרט... כמובן שכל ילד עלול להגיב שונה אך לדעתי אין משהו מאוד מפחיד, גם לא שמעתי אף ילד שבכה או פחד בקהל. 

אז היצורים האלה, הברגנים, הם מאמינים בכך ששמחה אמיתית תגיע אליהם, רק אם הם יאכלו טרולים, והרשעית מנסה ולבסוף מצליחה לתפוס טרולים עבור המלך. הטרולית האמיצה, פופי, מחליטה ללכת ולהציל את חבריה. 
אליה מצטרף ברנצ', שנראה ההיפך ממנה, טרול אפרורי, רציני ומחושב. הוא גם לא רוצה לשיר, אבל בהמשך תגלו מה הסיבה לכך, והאם יש משהו שכן יוכל לגרום לו לשיר?  


בארמון המלך הם נפגשים עם עוזרת המטבח, ברידג'ט, שמאוהבת במלך. הטרולים עוזרים לה להפגש איתו, המלך אכן מתאהב בה אבל אינו יודע שהיא עובדת המטבח הפשוטה (תרגישו מעט מסיפור סינדרלה, אבל שונה לחלוטין כך שיגרום לכם לחייך). 
כך נוצרת חברות גם בינה לבין הטרולים, עד כדי כך שבריד'ט, שהיא עצמה גם ברגנית, מוכנה לסכן את עצמה כדי להציל את הטרולים.
משפט שבאמת ריגש אותי בהקשר הזה, הוא כשברידג'ט אמרה לפופי שבזכותה היא חוותה שמחה אמיתית. 

זהו, לא רוצה לגלות יותר מידי, הוקסמתי מהסרט המקסים והטרולים המתוקים, ואני מודה שגם בתור ילדה אהבתי את הבובות שלהם.
אנחנו נהננו מאוד, כולנו, סרט כייפי, צבעוני, מותח, משעשע ומרגש.  


אורך הסרט: 92 דקות
אנימציה מבית אולפני דרימוורקס, מהיוצרים של "שרק"

את הטריילר לסרט ניתן לראות כאן:
https://www.youtube.com/watch?v=gHOOZSFw0xw


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...