יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

קלינקס בכל מקום ובכל רגע


כמו בכל חורף, גם השנה אני מצויידת בטישו של קלינקס, למעשה כל השנה יש לי בבית ובסטוק מספר אריזות שונות של קלינקס.

אני חייבת תמיד שיהיה לי קלינקס לושן עם אלוורה בבית, למקרה של הצטננות ואף שנוזל הרבה. זה הטישו הכי עדין שאני מכירה, שמונע גירוי ואודם באף הנגרם מהקינוח.

(מוזמנים לקרוא את הפוסט המפורט על כך משנה שעברה כאן ).

לקלינקס, יש מגוון של סוגים ומארזים של טישו, טישו איכותי ביותר, כך שאפשר למצוא מארזים שמתאימים לכל מצב. 

לי לדוגמה יש מארז קלינקס על שולחן העבודה, בסלון בהישג יד לילדים, אחד באוטו ואחד בתיק... ויש לי עוד טיפ, כשאני מצפה לאורחים אני מניחה מארז של קלינקס כדי שיוכלו לייבש עם מגבוני הנייר את הידיים. 
בטח אתם מכירים את זה כשאנחנו מגיעים כאורחים  ולא בטוחים באיזו מגבת לנגב את הידיים, אז במקרה הזה, זה גם הרבה יותר היגייני וגם נראה טוב ואסתטי. 



בקלינקס ממשיכים לחדש ולרענן את קולקציית המוצרים, גם השנה קלינקס הוציאה מוצרים חדשים: 

מארז ניילון שמגיע בשלישייה ומארז קרטון כפול של קלינקס אולטרה-סופט, המושקות באריזות תכלת חדשות. קלינקס אולטרה-סופט, כמו שהשם אומר, הם רכים ומאוד עדינים, וכך מתאימים לשימוש יומיומי.


קלינקס, מבית קימברלי קלארק, הינו מותג הטישו המוביל בישראל ונמכר היום בכ-150 מדינות בעולם.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...