יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

גמדים גמדים, מופחתים סוכר ומועשרים בוימטנים ומינרלים


גמדים זה קודם כל נוסטלגיה, אני זוכרת את עצמי בתור ילדה שמאכילים אותה גמדים ומאוחר יותר אוכלת בעצמי.. האמת, אני חייבת להודות, שעד היום אני מאוד אוהבת גמדים, ודווקא ככה בתור מנה קטנה כמו שהם, אני אוהבת את המרקם הסמיך, שמעניקה הגבינה הלבנה, את זה שהוא לא מידי מתוק...


מעכשיו, כמות הסוכר מופחתת עוד יותר! מרגישים את המודעות של הציבור ואת התהליך שמותגים גדולים מתחילים לטובת העניין. גביע שטראוס גמדים מכיל כעת רק חצי כפית סוכר מוסף ! וזה מעט מאוד ביחס למעדנים אחרים.

מה זה סוכר מוסף? 

מדובר בסוכר שנמצא בתוך מחית הפרי + סוכר לבן (ללא הסוכר שמקורו בחלב).
ההפחתה משמעותית מאוד, מבחינת סוכר המוסף יש הפחתה של 56%, ומבחינת הפחתה סך הסוכרים במוצר 40%. 

על גבי האריזה הפשיטו גם את הסבר (צויין בכפיות) כמות הסוכר, במוצר יש כעת 0.5 כפית סוכר (=2.5 גרם סוכר).


למעדני הגבינה גמדים יש יתרונות נוספות: ברזל, סידן, ויטמין D, ויטמין A ואבץ. 
מוצרי גמדים מבוססים על גבינה לבנה 5%, שהיא עשיה בחלבון. כל הויטמנים והמינרלים הללו חיוניים להתפתחות ולגדילה.
 בנוסף, גמדים מכילים מחיות פרי טבעי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים. 


ומה לגבי הטעם? 

טעמתי בעצמי, הרגשתי מעט שינוי בטעם, בעקבות הפחתת הסוכר, אבל הגמדים עדיין טעימים לי, המרקם שלהם מרגיש לי אותו הדבר, הילדים שלי נהנו ואכלו את כל הגביע. אני יותר רגועה ומעדיפה שהילדים שלי יוכלו גמדים לעומת מעדנים עתירי סוכר. 

ולמען הבריאות, אני חושבת שכדאי מאוד להרגיל את עצמנו לטעמים שהם מופחתים בסוכר או מלח, באותה מידה היתי שותה פעם כוס תה עם 2 כפיות סוכר, ואז ירדתי לכפית והיום אני שותה עם חצי כפית.


גביניות גמדים

בעקבות מרכיב הגבינה הלבנה, ניתן לשלב גמדים גם באפיה, אנחנו לדוגמה אנחנו הכנו גביניות ובמקום גבינה לבנה שמתי גמדים תות-בננה.

מצרכים:
1 ביצה
2 כפות גמדים
1 כף קמח
רבע כפית אבקת אפיה

הגביניות לא מתוקות כל כך, ניתן להוסיף מעט סוכר או סוכר וניל לבלילה, או לחלופין, כמו שאנחנו עשינו, למרות מעל משהו מתוק, כמו מייפל, סילאן, אבקת סוכר וכו'.





ואל תמהרו לזרוק את הגביעים, ניתן לשחק וליצור איתם כיד הדמיון.




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...