יום שני, 13 במרץ 2017

חוברת ודיסק לתרגול קבלת שפע והצלחה מאת מיכל בוקר


כולם היו רוצים שפע בחייהם, אבל לא תמיד יודעים כיצד לקבל אותו או מסתמכים על ה"מזל".
חוברת הדרה ותרגול לשפע והצלחה של מיכל בוקר, מלמדת שאנחנו אלו שיש להם החלטה, הכוונה והשפעה גדולה על הכנסת השפע לחיינו.

החוברת מתבססת ומסכמת את מה שכתוב בספר "מדע התעשרות, מדע הבריאות, מדע המצויינות" שכתב וואלאס ד. ווטלס בשנת 1911.

יש סיכום ב-10 נקודות עיקריות, כמו שהבסיס הוא קודם כל להאמין, שהיקום מושפע ומופעל על ידי המחשבות שלנו - מחשבה יוצרת מציאות. לכן, כדאי מאוד לתרגל ולנסות להפוך כל מחשבה לחיובית. לצורך כך יש מספר טיפים בחוברת. 
לא לחכות כדי להתחיל לדמיין, אלא לדמיין כמה שיותר, כמה שיותר מפורט, כולל תחושות ורגשות, למציאות שהייתם רוצים.  לדמיין בלבד לא מספיק, והעשייה היא חלק בלתי-נפרדי מהמציאות.
עוד משפט שאהבתי, (7.) "האמינו בנסים. נסים קורים לכם מידי יום - הרבה יותר פעמים ממה שנדמה לכם. התחילו לשים לב אליהם."

החוברת הנה חוברת תרגול, מחולקת לפי נושאים. את אלו שרלוונטים צריך למלא.
בנוסף מומלץ לתרגל מדיטציה מידי בוקר ובנוסף "דף הברכות שלי", להתחיל לשנן. דף הברכות שלי נמצא כמעט בסוף החוברת, לאחר שעברנו ומילאנו אותה , עוברים עליה מההתחלה ומתבקשים לבחור שלושה דברים שביקשנו בעדיפות הגבוהה. עליהם צריך לחשוב מספר פעמים ביום, גם תוך כדי פעילויות יומיומיות. 

הנושאים בחוברת הם: כסף, קידום בעבודה, בית חלומותי, המכונית שלי, ריפוי, שמירה על בריאות, משיכת בן\בת זוג מתאימים, המשפחה, החופשה שלי, בקשה בהתאמה אישית ולאחר מכן דפים הקשורים בהוקרה ותודה על מה שיש ובנושא נסים, כדי שנשים לב אליהם יותר. 




מיכל בוקר, מחברת סדרת הארגמן, מעבירה סדנאות שפע וריפוי עצמי, הוציאה לאור 6 ספרים בנושא מודעות עצמית ו-12 דיסקים להבראה ולרגיעה בעזרת דמיון מודרך.


מיכל בוקר מספרת על השראתה לכתיבת "חוברת הדרכה ותרגול לשפע והצלחה": "גם אני קראתי ספר שהשפיע עליי. זה היה לפני כ 17 שנים, בשנה השמינית להיותי 'חייבת מוגבלת', עם איחוד תיקים, לאחר שעיקלו לי את הרכב, הדירה שלי הייתה בכינוס נכסים של הבנק למשכנתאות והחובות שלי הצטברו ל 250 אלף ש"ח. לא היה לי שקל בכיס, ואת הארוחה היומית היחידה שלי (באגט עם חביתה) אכלתי אצל חברה שניהלה מזנון בבית ספר. הספר שפגש אותי במצב הזה היה "מדע ההתעשרות, מדע הבריאות, מדע המצוינות" שכתב וואלאס ד. ווטלס בשנת 1911. פשוט התאהבתי ברעיון והתחלתי להאמין שזה אפשרי, שיש תקווה!

"החלטתי להתמיד ולא התייאש, לתרגל כל יום כפי שמוסבר בספר (כי לתרגל ולחשוב לא עולה כסף...) ולאט לאט צורת חשיבה זו הפכה לחלק ממני. מי שמכיר אותי יודע שכיום - כך אני חושבת כל הזמן.

"ואז החלו לקרות הנסים; פגשתי את האנשים המדהימים שעזרו לי לסגור את החובות, הבנקים והנושים מאיחוד התיקים הסכימו לכל התנאים שאני הצעתי, שזה סגירת החובות בסכום הקרן!! התחתנתי עם אברהם בעלי המדהים, שדחף אותי להוציא את סדרת הארגמן לאור, כך יצא הספר הראשון "אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד" בשנת 2005, ומשם הכול זרם. כיום אני גרה בבית שתמיד רציתי, ילדתי שני בנים בניגוד לצפי של הרופאים, יש לי מכל טוב ואני רוצה לחלוק את הרעיון גם אתכם.

"הספר 'מדע ההתעשרות, מדע הבריאות, מדע המצוינות' מהווה בסיס ומקור לרוב הספרים שנכתבו בעידן שלנו בנושא עושר והשגת מטרות, ובכל הספרים שנכתבו מוסבר שעל מנת להצליח יש לתרגל במחשבה בעזרת דמיון מודרך על בסיס יומי. לצערי זה גורם לכולם לא להתמיד, לשכוח, לדלג ולהתעצל. חבר'ה תתעוררו. זה לא עובד אם תשכחו, תדלגו או תתעצלו!!

"אני תמיד מלמדת שהשכחה היא האויב הכי גדול שלנו, המילה שכחה בהיפוך אותיות – חשכה. ומאחר ואני מכירה היטב את עצמי (וגם אני שוכחת), הרכבתי בזמנו לעצמי מחברת, רשמתי בה את החזון שלי, פירטתי כל מה שרציתי, הדבקתי תמונות שיעזרו לי לזכור מה אני רוצה, הכנתי רשימת "הודיה" ולאחר שהמחברת שלי הייתה מוכנה – התרגול היה ממוקד ומסודר ולא ארך יותר מדקה לכל נושא. והכי חשוב – המחברת הייתה חשופה תמיד, על השולחן בסלון וזכרתי לתרגל על בסיס יומי!!

"כך הצלחתי לכוון אליי את הניסים שקרו לי, והכי חשוב גם אתם יכולים!".

מיכל בוקר מוסיפה: "כדי לעזור לכולם, הוצאתי לאור את החוברת הזו, שתמקד לכם את המחשבה על החזון והרצון שלכם, עם מקום להדביק תמונות, מדיטציות קצרצרות לתרגול, ושורות בשפע להוסיף את נוסח אישי משלכם. אני מאחלת לכם נסים ונפלאות, הצלחה ושפע".


ערכת ההתעשרות כוללת: חוברת הדרכה ותרגול לשפע והצלחה בתוספת הדיסק "שפע" ובו 5 מדיטציות לתרגול בנושא הצלחה ושפע כלכלי ומגנט בגודל 15X4 ס"מ עליו כתוב "תודה על השפע", שתפקידו להזכיר לנו להודות על מה שיש.




חוברת הדרכה ותרגול לשפע והצלחה מאת מיכל בוקר, בהוצאת "ארגמן מוצרי איכות לנשמה", כולל דיסק "שפע" ובו 5 מדיטציות לתרגול בנושא הצלחה ושפע כלכלי, מגנט בגודל 15X4 ס"מ עליו כתוב "תודה על השפע".
סה"כ המחיר: 60 שח (המחיר כולל דמי משלוח). למעוניינים גם בספר "מדע ההתעשרות, מדע הבריאות, מדע המצוינות" – תוספת של 60 שח בלבד! למחזיקי כרטיס אשראי טוב, מצ"ר ויחד – רכישה באתר הבית ב 40% הנחה www.argaman.info. להזמנה טלפונית התקשרו למיכל: 077-2341504 /   052-3021029



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...