יום ראשון, 23 באפריל 2017

לשחרר באהבה - ספר העוסק בהדרכת הורים


הדרכת הורים זה דבר מצויין אני חושבת, יש כיום היצע גדול של סדנאות, מרצים, אפילו קורסים אינטרנטיים וכמובן הרבה ספרים. 

בספר "לשחרר באהבה" אנחנו צוללים אל תוך סדרת טיפולים בין מטפלת למטופלת וזה הייחוד של הספר הזה. אנחנו הקוראים כאילו יושבים איתם בחדר, למעשה המפגשים מסופרים מזווית המטפלת.

לאחר הקדמה, בה גם מסופר על המפגש של המטפלת עם המטופלת, בשם מצדה, שהינה אמא לשלושה ילדים והקושי העיקרי שלה עם בתה גל הבכורה בת ה-16. גל הינה ילדה מחוננת, עם ליקויי למידה, הפרעות קשב וריכוז, קשיים בארגון עצמו וניהול זמן ובנוסף עם דימוי עצמי נמוך. הקשר בין האם לבת מלא במתחים ותסכולים, עד כדי יאוש, שכמובן משפיע על כל בני הבית. 

עד שמצדה מתחילה את אימון ההורים אשר עוזר לה להסתכל על בתה גל בעיניים אחרות ולשפר את הקשר ביניהן. 
הספר בנוי מפרקים של מפגשים, מן המפגש הראשון עד מפגש מספר 12, ליווי של טיפול לאורך שנים. מסע אמיץ ומרתק והכי חשוב שהצליח לחולל שינוי משמעותי ולהביא לשיפור עבור כל המשפחה. 



הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי, אך אינו צמוד לפרטים ולהתרחשויות הביוגרפיות. 

השיטה לאימון הורים, שפיתחה ד"ר מלי דנינו לפני כעשור, הוכחה מחקרית כמסייעת להורים להתמודד עם רגשות שליליים ולפתח מערכת יחסים נכונה ומיטיבה עם ילדיהם. משפחות רבות בישראל עברו מאז בנתיב שסללה. 



הסופרת מלי דנינו, מנכ"לית אגודת ניצן, אגודה לקידום ילדים ובוגרים לקויי למידה, ד"ר לחינוך מהחוג לייעוץ ולהתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה, מפתחת השיטה לאימון הורים, מרצה ומנחה סדנאות בארץ ובחו"ל. ספריה הקודמים "ההורה כמאמן" (רימונים, 2007), ו"המדריך לאימון הורים" (רימונים, 2011), אשר תורגם לשפות נוספות, זוכים להצלחה ולאהדה רבה בקרב הורים ואנשי מקצוע.

"לשחרר באהבה" הוא השלישי בסדרת ספרים בנושא אימון הורים, וכקודמיו מבקש לחזק את מקומם והתמודדותם של ההורים במשפחה ובבית הספר. 




ניתן להשיג את הספר בחנויות הספרים הנבחרות בישראל ובאגודת ניצן 03-5372266 ובנוסף באתר ההוצאה קונטנטו:


מחיר מומלץ: 84 ש"ח





לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...