יום ראשון, 16 ביולי 2017

חזרה לבית ספר בקרביץ

קרביץ, כרשת מובילה לציוד משרדי ובעלת פריסה גדולה של נקודות מכירה בכל רחבי הארץ, מתכוננת גם השנה לחזרה לבית הספר, עם מוצרים אהובים, מסורתיים וגם חידושים לפי הצורך וסך הכל מגוון רחב של מוצרים ומחירים, כך שיתאימו לצרכנים רבים, שיוכלו למצוא את סל המוצרים המתאים והמשתלם ביותר עבור כל אחד.



מותג פרטי

לאור ההצלחה בשנה שעברה, קרביץ מרחיבה את המוצרים של המותג הפרטי שיכלול מחברות ומוצרי נייר שמתווספים לכלי כתיבה, טושים ועפרונות.
המותג הפרטי כולל למעלה מ-100 פריטים המוצעים השנה בהוזלה של למעלה מ- 25 אחוז לעומת מותגים מקבילים. 

ליין המוצרים בייבוא בלעדי תחת מותג הבית קרביץ כולל גם תיקים וקלמרים אופנתיים במחירים משתלמים של המותג .Bagpack התיקים עשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים. השנה מוצעים גם בהדפסים ובעיצובים חדשים, כגון הדפס כוכבים. 
(מחיר: החל מ-29 ש"ח)


דיסני

לקראת החזרה לבית הספר, נערך מחקר על ידי דיסני ובו עולה כי, למעלה מ-50%  מרכישות הציוד לבית הספר, הם מוצרים ממותגים אליהם הילד מתחבר באופן רגשי דרך התוכן בו הוא צופה בטלויזיה ובקולנוע..

לראשונה קרביץ יצרה שיתוף פעולה עם דיסני ומרחיבה את ההיצע עם מותגים כמו הכוכבות החדשות מואנה ואלנה מאוולור, מהסדרה שעלתה השנה בערוץ דיסני ג'וניור, בנוסף פרוזן, ספידרמן, ספידי מקווין, מלחמת הכוכבים ועוד על גבי תיקים וציוד ממותג אחר ומבצעים בלעדיים בסניפי קרביץ.
בין המוצרים ניתן למצוא מחברות, קלמרים, כלי כתיבה, אוגדנים, יומנים, תיקי גב ועוד.
 



תיקי גן תלת-מימד

קולקציה חדשה של תיקי גן וקייטנה ממותגת עם מיטב הדמויות והמותגים שהילדים אוהבים. הקולקציה החדשה כוללת גם דמויות תלת מימד מרהיבות במגוון צבעי קיץ ועיצובים  שילדים אוהבים. תיקי הגן עשויים מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד ע"פ כל תקני הבטיחות והאיכות.


בין הדמויות שיככבו השנה - מואנה , צום צום, צ'ייס, טראבל, מרשל, ריידר, רובי ממפרץ ההרפתקאות, פרוזן, ספידרמן, מניונים, סופיה טרולים ועוד.

תיקי הגן והקייטנות יוצעו במספר תצורות ועיצובים אופציונליים לפי נוחות השימוש, תא, אחד, שני תאים, טרולי- תיק על גלגלים עם אפשרות נשיאה על הגב  ועוד. עם מגוון אפשרויות נשיאה, כתפיות מרופדות,רוכסנים עמידים במיוחד וכיסי צד לבקבוקים.
(מחירים של החל מ -39 ש"ח)



הפסקת אוכל

קרביץ נותנת מענה לטרנד הבריאות ומציעה קולקציה חדשה של קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה המותאמים לשמירה על תזונה בריאה בקרב תלמידים.
קרביץ מציעה השנה מגוון של מוצרים נוחים החל מקופסאות אוכל מחולקות ועד למפיות אוכל שיהפכו את ארוחת העשר לבריאה, מזינה ונוחה.

כל שנה, ניתן למצוא בסניפי קרביץ מפיות אוכל ממותגות בדמויות המוכרות של דיסני.
(מחיר: החל מ- 19.90 ש"ח)

בתחום קופסאות האוכל, מציעה קרביץ קופסאות אוכל ממותגות במגוון דמויות של דיסני וקופסאות אוכל של מותג ניקי, צבעוניות בדיוק כמו שילדים אוהבים. הקופסאות קשיחות, יכולות להכיל בנוחות כריך, פירות קטנים או ירקות חתוכים ונשנוש. 
(מחיר: החל מ- 24 ש"ח)

עוד בקולקציית הקופסאות שמציעה קרביץ נמצא מותג קופסאות האוכל האיכותי -  Prêt a Paquet, המיוצר במפעל בשדרות, ומציע  קופסאות אוכל קלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים עם כיסוי תרמי ממותג עם הדמויות שילדים הכי אוהבים, השומר על חום וקור עד 3 שעות ועל טריות המזון. 
(מחיר: 39 ש"ח)

וכמובן קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל באיכות ובעיצוב ייחודי. כל הקופסאות עשויות פלסטיק איכותי ללא BPA, ידידותיות לסביבה וניתנות לחימום במיקרוגל ולרחיצה במדיח כלים. 
(מחיר: החל מ- 15.90 ש"ח)

גם בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ מגוון חידושים ובהם בקבוק ספריי מים צבעוני, בקבוק שתייה בנפח של 600 מ"ל עם מתז חיצוני המאפשר התזת מים קלילה להתרעננות. (מחיר: 39.90 ש"ח)
חידוש נוסף בקרביץ השנה הם בקבוקי שם צבעוניים עם שמות הילדים הנפוצים בישראל. 
(מחיר: 49.90 ש"ח)

אלה מצטרפים לבקבוקי שתייה נוספים המוצעים בקרביץ באופן בלעדי ובהם בקבוקי שתייה איכותיים , עשויים  מ TRITAN- פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי,  בקבוק אל חלד המגיע בשני גדלים 600 ו-700 מ"ל ובמגוון צבעים  ושומר על קור ובקבוק שקוף וצבעוני בנפח של 700 מ"ל. 
(מחירים: החל מ- 19.90 ש"ח)





תיקי נוער

קרביץ מציעה באופן בלעדי בסניפיה ברחבי הארץ, תיקי נוער זרוקים מבית המותג הפרטי Bag Pack, העשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים ומוצעים במחיר המתאים לכל כיס. לתיקים תא מרכזי אחד והם מוצעים במגוון צבעים ועיצובים.
(מחיר החל מ-29.90 ש"ח)

קרביץ משווקת את מותג Jansport האמריקאי והמקורי ,בקולקציה נרחבת לקיץ 2017 ובנוסף, תציע דגמים בלעדיים עם הדגמים ,Super break High stakes ו ,Right pack תיקים איכותיים, פרקטיים ואופנתיים ובמגוון הדפסים עם אחריות לכל החיים. 
(מחיר של החל מ- 199.90 ש"ח)

כל אלה מצטרפים למגוון תיקי הגב של המותגים המובילים והפופולאריים הנמכרים בקרביץ ומתאימים לנוער, בוגרים וסטודנטים ובהם: אדידס, נייק, VANS, אאוטדור, אנדר ארמור, איסטפק, קומיקס, סמיילי, טוטו, INWAY, ניקי, אקספלור,פול פראנק ועוד. 
(מחירים: החל מ- 129 ש"ח)





רכישה אונליין ורכישה קבוצתית

השנה מציעה קרביץ את המגוון הגדול ביותר של מוצרי חזרה לבית הספר באתר הסחר  שלה וגם מציעה רכישה קבוצתית בכל הקשור לפריטים הנרכשים לקראת החזרה לבית הספר. האתר הנו ידידותי למשתמש וכולל ליין רחב של מוצרים שמתאימים לקבוצות רכישה ובנוסף, קיימת תיבת דואר ייעודית שכל קבוצת רוכשים תוכל לקבל הנחת קבוצה . 



גם השנה נועה קירל, כוכבת הנוער, מובילה את הקמפיין חזרה לבית ספר של קרביץ.





קרביץ מציעה השנה פריסה בכ – 150 נקודות מכירה ברחבי הארץ הכוללות את סניפי הרשת וכן את ירידי החזרה לבית הספר במיקומים אסטרטגיים המאפשרים להציג מגוון רחב ומקיף  



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...