יום שישי, 18 באוגוסט 2017

פעילויות קיץ 2017 באוגוסט (חלק ב')


יש כל כך הרבה פעילויות בקיץ, שהנה נולד לו פוסט נוסף, אחרי פוסט ארוך של מגוון הצעות שעלה בתחילת יולי (הפוסט הקודם כאן




אזור המרכז:


תערוכת גיבורים

פעילות אינטראקטיביתית מקסימה וחינוכית


2 באוגוסט עד 31 באוגוסט

תערוכה האינטראקטיבית לילדים"גיבורים: פורצי הדרך של העם היהודי", שזוכה להצלחה גדולה כבר מספר חודשים ומציגה את גיבורי וגיבורות העל לאורך ההיסטוריה היהודית – מדענים, הוגים, מהפכנים, אנשי תרבות, ספורטאים, גיבורי על אמיצים ומנהיגים מעוררי השראה והשפעה.

לצד התערוכה המלאה, מציע הפסטיבל שפע של פעילויות מקוריות ומיוחדות:


תופסת גיבורים – כתב החידה, אתגר בית התפוצות בשילוב אפליקציה אינטראקטיבית ו"להצטלם עם גיבורים". 

הפעילות מתאימה לילדים בגילאי 5-12 ולכל המשפחה.

לפרטים נוספים על הפעילות ורכישת כרטיסים - צריך לרכוש מראש - כנסו לאתר כאן או




Wipark 




וואיפארק – היכל קבוצת שלמה תל אביב 18-28 באוגוסט 2017

לאחר ההצלחה בהיכל הטוטו חולון בפסח האחרון מגיעה האטרקציה החווייתית של ווי פארק להיכל קבוצת שלמה תל אביב בחופש הגדול

מדובר על מרכז אקסטרים ייחודי, חדשני, מקפיץ, מקורה, כיפי ומיוחד של מתקני אקסטרים טרמפולינות (wipeout) ומתנפחי ענק – בחופשת הקיץ 2017.
המתחם מותאם לאווירה של ההיכל ומציע חוויה ייחודית לכל המשפחה. מתחם חוויה לכל המשפחה, המשלב אוכל, בילוי, תרבות.
בנוסף, במקום יהיה מתחם ג'ימבורי לפעוטות ומתקנים לכל הגילאים פינת חי ומופע קוסמות בכל שעה עגולה המיועד לגילאים שנתיים- 4.

מחיר מלא בקופה ביום האירוע: 65 שח, מחיר הנחה : 54 שח
גרופון לוואיפארק, תבדוקו כאן 

ווי אפרק יתקיים בין התאריכים: 18-28 באוגוסט במתחם היכל קבוצת שלמה, גני התערוכה תל אביב- צמוד לתחנת האוניברסיטה, מרכז הירידים.  
רכבת ישראל – תחנת הרכבת של האוניברסיטה סמוכה למרכז הירידים תל אביב.

כרטיסים ניתן לרכוש בקופות לאן 8780*

לינק לטריילר.


← כבר ביקרנו ב-wipark, את הסקירה אתם מוזמנים לקרוא כאן.

מרכז מהותי

אוגוסט במרכז מהותי: טכנולוגיה מסקרנת, חידות מרתקות וערכים אנושיים נפגשים במקום אחד

מרכז מהותי - מרכז פעילות חוויתי המאפשר חשיפה לערכים באמצעות משחק והפעלה תוך הנאה וכיף, מציע מגוון פעילויות מעצימות וערכיות לילדים, לקטנטנים ולהורים בימי הקיץ. הפעילות מתקיימת במתחם מזמין, ממוזג, צבעוני ומושקע בו כל אחד יכול לגלות את התכונות שהופכות אותו ליחיד ומיוחד. תוכן החוויה נוצר על ידי אנשי מקצוע מובילים והיא משלבת הדרכה אישית, טכנולוגיה ויצירתיות.  

בכל שבת בחודש אוגוסט, בין השעות 9:00-14:00, יתקיים הפנינג מעשיר ומהנה ברחבה מחוץ למרכז מהותי. ההפנינג כולל פעילות יצירה בחול צבעוני, פינת צילום כיפית והומוריסטית ומשחקים אסטרטגיה ויצירה נוספים. ההשתתפות כלולה במחיר כרטיס הכניסה, ומאפשרת להורים ולילדים עוד זמן איכות משותף ומלא דמיון לפני ואחרי הפעילות המרכזית.

תעלומה בארמון –
כתב חידה מעורר מחשבה ומלא אקשן מזמין את הילדים וההורים לשתף פעולה ולהתמודד עם חידות מסקרנות ומשימות מגוונות כדי לגלות לחש סודי לפני שהארמון ייסגר. פעילות המשלבת אתגרים יחד עם חשיפה לערכים, חלומות ושאיפות.

הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 6.
משך הפעילות: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ לילד (מבוגר חינם)

סיור אינטראקטיבי במרכז מהותי –
הסיור במהותי מזמין את כל המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הסיור כולל תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד.

הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 6.
משך זמן הסיור: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ למשתתף


מסע בארץ האור –
הצגת יחיד המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות ביטוי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.

הפעילות מתאימה לגילאי 4-6.
משך הפעילות: כשעה
מחיר: 25 ₪ לילד (מבוגר בחינם)


"מהותי" – מרכז פעילויות לכל המשפחה מבית "מהות החיים" מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.
מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון  נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.

שעות פעילות במרכז מהותי בחודש אוגוסט: ימים א-ה ושבת – 9:45-17:30, ימי ו – 10:00-13:00. יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות.
כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי). הביקור – בתיאום מראש בטלפון
 03-7181333  או באתר www.mahuti.co.il


← פוסט שעלה בעבר על ביקור שלנו במהותי מוזמנים לקרוא כאן: 
 https://hamigvan.blogspot.co.il/2016/08/mahuti.html


פארק הטרמפולינות SKY JUMPבנמל תל אביב

פארק הטרמפולינות Sky Jump פתח השבוע סניף נוסף בנמל תל אביב, המתווסף לפארק הטרמפולינות ברעננה.
הסניף בנמל תל אביב, כמו זה ברעננה, מציע חוויה כיפית ומקפיצה לכל המשפחה – ילדים, נוער ומבוגרים!
הפארק משלב שתי אטרקציות האהובות של הילדים - 40 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית ו- 12 קירות טיפוס מאתגרים בשלל עיצובים מרהיבים! 

הפארק כולל מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילים, בהם ג'מפולינה – מתחם טרמפולינות המותאם לילדים קטנים בני 6-3; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור...  מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס; מתקן נינג'ה – מתקן מכשולים אתגרי.

הפארק מציע גם 12 קירות טיפוס מאתגרים, בעיצובים צבעוניים ומרהיבים במיוחד.

המתחם מקורה וממוזג. הוא מכיל טרקלין להורים לצפייה נוחה בפעילות הילדים.

שעות פתיחה במהלך חודש אוגוסט: כל יום מהשעה 9:00 ועד 22:00 בלילה.

מחירים: מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה: 55 ₪. גילאי 3–6: 30 ₪. זוג גרביים מיוחדים לקפיצה – 5 ₪ (לשימוש רב פעמי).

כתובת SKY JUMP בתל אביב: נמל תל אביב, מבנה 19.

הכתובת ברעננה: היצירה 2, רעננה.


אלומיניום בסנטר

דיזנגוף סנטר יקים מתחם בילוי אינטראקטיבי ייחודי מבית המופע הבינלאומי "אלומיניום", שיציע חוויה קסומה ומעשירה במהלך חודש אוגוסט – בחינם!

בין התאריכים 2-31.8.17, בימים ראשון – חמישי, בין השעות 18:00-12:00, בגלריה, קומה 1-, במעבר בין הבניינים

לרגל החופש הגדול מפתיע דיזנגוף סנטר בפעילות חינמית מרתקת נוספת, כשיציע למבקריו מתחם בילוי חדשני עם פעילות מהנה ומעשירה לילדים, המבוססת על עולם תוכן ייחודי בהשראת המופע הבינלאומי אלומיניום - שעושה שימוש בחומרי אלומיניום ממוחזרים ודמיון מפתיע. הפעילות הייחודית מעודדת את הילדים הן להפעלת דמיון כגון עשרות שימושים שונים מחומר אחד והן מפתחת יצירתיות החל בהמחזה וכלה בעבודת יצירה שנשארת איתם.

במתחם הבילוי יפעלו מספר תחנות:
ג'ימבורי כסוף: זירת משחקים בסגנון ג'ימבורי מחומרי אלומיניום יזמין את הילדים לשחק, לקפוץ, לזרוק, להיכנס, לשחות, לדמיין ועוד בעזרת צינורות שרשורים כסופים ושקופים בגדלים משתנים. דמויות שטח ססגוניות, שעשויות מחומרי אלומיניום, יקבלו את פני הקהל באינטראקציה עם הילדים ובצילום משותף במשך שעות פעילות המתחם.
פינת יצירה: הילדים יתנסו בפעילות יצירה ייחודית, במהלכה יקבלו חומרי גלם כגון שרשורים כסופים וייצרו מהם דמויות וצורות מיוחדות, בהנחיית אמנית מקצועית, שתנחה את הילדים וההורים כיצד להפוך את הצינורות הדוממים, לדמויות מדליקות על פי דמיונם האישי. אחת לשעה, החל מ-12:00 תיכנס קבוצת ילדים חדשה למתחם, בו יקבלו חומרי גלם שונים.
סדנאות אמן: רקדנים מקצועיים של הרכב "אלומיניום" יסבירו, ינחו, וידגימו בעזרת הילדים, שימושים שונים של החומר ולמעשה יקימו לחיים את החומר. אורך הסדנא כ-30 דקות לקבוצות של עד 30 ילדים, אחת לשעה החל מ-12:30.
פינת איפור ברוח האלומיניום: מאפרת מקצועית תאפר את הילדים באיפור בטוח לשימוש בגוונים כסופים ברוח המתחם.
פינת פיסול אלומיני: ילדים ייעטפו בנייר כסוף מיוחד, שיוצר פסל בגודל מלא בדוגמה של כל ילד, כך שהילדים יוכלו להצטלם יחד עם דמותם המפוסלת והכסופה.

הפנינג "אלומיניום" בסנטר יתקיים בגלריה בקומה 1- במעבר בין הבניינים.




אזור ירושלים:


מעלית הזמן



האטרקציה לכל המשפחה 'מעלית הזמן בירושלים' מתחדשת הקיץ ב-2 מיצגי תלת מימד חדשים ומזמינה את הקהל הרחב ליהנות ממיצגים חדשניים המוקרנים בחלל טכנולוגי מתקדם שלא נראה כמוהו בירושלים.

האטרקציה מעלית הזמן בירושלים
מעלית הזמן בירושלים שעברה לפני כשנה לאולם חדש בשד' ממילא הכולל 250  מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104  מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).
הקהל הרחב, משפחות, קבוצות ויחידים מכל גיל ומגזר, מוזמן לבקר באטרקציה וליהנות ממסע מדהים ורב חושי הכולל 4 מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל.
המיצגים החדשניים מעניקים לצופה חוויה עוצרת נשימה, יחד עם מושבים חדישים ונעימים ומסכי ענק העוטפים את המבקר מכל עבר, יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג.
כאמור 2 מיצגים חדשים בתלת מימד מצטרפים למיצגים הקיימים מעלית הזמן ו-אני ירושלים אשר יחד יוצרים אטרקציה חדשנית מאין כמוה לקהל המבקרים.


מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה  מזמין את המבקרים לראות מקרוב את הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. במהלך המיצג, צופים המבקרים בכוכב שביט הטס ממש מול עיניהם, מרגישים את רוחות השמש הנושבות, וצופים באסטרואיד שינחת ממש לידם. המיצג מסתיים בהמחשה ייחודית מהו גודלו של כדור הארץ ביחס לשאר היקום ומהו גודלו של גוף האדם ביחס לחלקיקים המרכיבים אותו.
אורך המיצג:  20 דקות.. שפות: עברית בלבד

קפסולת העתיד - מסע בגוף האדם. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות על כל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו.
אורך המיצג: 25 דקות.

שפות: עברית וערבית. 


על מעלית הזמן ואני ירושלים

מעלית הזמן מייצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים.
המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה - שלמה המלך, ירמיהו המלך  צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.

 אני ירושליםבמיצג דו מימדי זה מוזמן הצופה ליהנות ולחוות את הצלילים והריחות של העיר ירושלים, לקפוץ לרכבת הקלה, ליהנות מסיור בשוק מחנה יהודה, לצפות בעיר מלמעלה, ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים ופסיפס האנשים והתרבויות הפועלים בה ולהכיר עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך. 'אני ירושלים' הוא מופע מולטימדיה מיוחד המחבר כל אחד לירושלים הפרטית שלו במטרה להראות לכולם שירושלים היא של כולם. בהפקת המופע משתתפים יפתח קליין שמלווה את הצופים במסע, ולהקת המחול של עדו תדמור.
אורך המיצג: 25 דקות
שפות : טקסט פותח באנגלית ועברית, במהלך המופע טקסטים כתובים באנגלית, עברית וערבית וקטעי קריינות בעברית ואנגלית עם כתוביות בהתאם.


מעלית הזמן בירושלים – יצחק קריב 6 שד' ממילא ירושלים
שעות פתיחה במהלך אוגוסט -  א'-ה' 10:00-22:00 מיצג אחרון ב-21:20 בשישי מ-10:00-14:00
סגור בשבתות/כניסה מגיל 5 ומעלה בלבד/ כניסה בתיאום מראש בלבד למועד וסוג המיצג
עלות: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  לרוכשים דרך האתר/כל מיצג בתשלום נפרד
במיצגי תלת מימד כסאות זזים בלבד אין אפשרות לנייחים.
הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים
לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il


אירועי קיץ מרתקים ברובע היהודי בירושלים

מה יותר נעים באוגוסט החם מלצאת לפעילות ערב עם המשפחה באתרי הרובע היהודי בירושלים, להצטרף למשחקי ניווט ברובע ההרודיאני או לצאת לסיור עששיות מרתק? במסגרת "אירועי שנת ה-50 שנה לאיחוד העיר" מזמינה החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי את הקהל הרחב, ילדים והורים, לשלל אירועים ופעילויות ברחבי הרובע היהודי.

כרטיס משפחתי (הורים ללא הגבלת ילדים, על פי תעודת זהות) לביקור בכל אתרי הרובע היהודי ב-160 ₪ בלבד– כולל הדרכה בעברית ובאנגלית. האתרים הנכללים בכרטיס הם הרובע ההרודיאני ,הבית השרוף, בית כנסת החורבה שבכיפתו תצפית 360 מעלות על ירושלים, והגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון – הכולל את תערוכת 'לגעת ברגע' שמספרת בצורה חווייתית ואינטראקטיבית את סיפורו של הרגע שהפך עם השנים לרגע של כולנו, רגע שחרור הכותל .

בנוסף מוזמן הקהל הרחב ליהנות מאירועי - חמשישי קייצי ברובע היהודי וקבלת שבת חגיגית בימי שישי בצהריים:

מגוון סיורים במהלך ערבי חמישי וסיורי בוקר בימי שישי בין סמטאות הרובע היהודי, בגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון ולמרגלות הכותל הדרומי בו מוצגת בימים אלו התערוכה המרגשת 'לגעת ברגע'

עלות למבוגר: 30 ₪ לסיור אחד, 50 לשני סיורים. לילד: 20 ₪ לסיור אחד, 30 לשני סיורים. ניתן לשלב סיורי ערב ובוקר. מידי יום שישי בין השעות 14:00-15:30 מוזמן הקהל הרחב להשתתף בקבלת שבת מרגשת הכוללת מוזיקה חיה, ניגונים וסיפורים עם הזמר אוריאל בן-יצחק.

כמו כן מוזמנים המבקרים לשלב ביקור בתערוכה 'לגעת ברגע' המוצגת באתר. עלות סמלית של 20 ₪ למבוגר, 15 ₪ לילד או אזרח ותיק **ניתן לשלב סיור אחד עם קבלת שבת בעלות של 40 ₪ למבוגר, 20 ₪ לילד.

ספייס לייזר


הלהיט של בני הנוער מגיע לישראל
רשתSPACE LASER  משיקה את מתחם הגיימינג הגדול בישראל

לראשונה בישראל: מבוך ענק של משחק מבוסס מציאות רבודה (AR
המתחם בירושלים יושק ב- 24 באוגוסט

רשת SPACE LASER  מגיעה לישראל ותשיק בקרוב 2 סניפים ראשונים בפתח תקווה ובירושלים. הסניף הראשון, שיושק בא.ת סגולה בפתח תקווה יתפרס על פני 900 מ"ר בהשקעה כוללת של מיליוני שקל. 

ב- 24 באוגוסט תשיק רשת Space Laser גם את המתחם המחודש שלה במושבה הגרמנית בירושלים, בהשקעה דומה. בהמשך צפויים להיפתח מתחמי Space Laser באזורים נוספים בישראל.

מתחם הגיימינג הגדול מסוגו בישראל, אשר יוקם בפתח תקווה יכלול 3 מתחמים מרכזיים:
·      לראשונה בישראל - מבוך משחק המבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה (AR), המעניק חווית משחק מלהיבה ואינטראקטיבית המשלבת בין המציאות הפיזית של
·      השחקן לזו הווירטואלית. זהו מבוך של עולם פנטזיה עוצמתי בו נדרשים השחקנים להילחם נגד מפלצת אגדית מסיפורי המיתולוגיה, באמצעות קסדת VR וחץ וקשת.
     מתחם 6 מתקני ARCADE VR, הכוללים מעל 50 משחקים שונים, הכוללים סימולטורים טיסה, מרוצי מכוניות, קרבות אגרוף ועוד.
     2 זירות קרב ענקיות של מלחמות לייזר, מבוססות טכנולוגיות TAG, ביחיד או בקבוצות, בו השחקנים נדרשים לגלות כישורי אסטרטגיה וצליפה.



 http://www.space-laser-israel.com/israel


דרום:

פסטיבל היפ-הופ באשדוד



פסטיבל היפ הופ ישראלי באשדוד
שלושה ימים של חגיגת תרבות ההיפ הופ המבוססת על ארבעת האלמנטים שלה: גרפיטי, די ג'יינג, אמסיינג, וברייקינג

במהלך הפסטיבל יתקיימו מגוון סדנאות לכל המשפחה הכוללות ברייקדאנס, גרפיטי, יצירה וביטבוקס ויערכו תחרויות ארציות נושאות פרסים בתחומי ההיפ הופ.
כמו כן, יתקיימו הופעות של אמנים והרכבים מעולם ההיפ הופ ביניהן מופע של כהן @ מושון מארחים את קרולינה, מסיבת רחוב הכוללת הופעה של אקסום.

יערך פלאש מוב ענק של מקצוענים בתחום ופלאש מוב לילדים ,
הקרנה של הסרט עטור הפרסים "החולמים מבבילון" ושיחה עם הבמאי וגיבורי הסרט.
דוכני פופ אפ המאפיינים את תרבות ההיפ הופ הכוללים ביגוד, תכשיטים , קעקועי חינה, צמות וראסטות, וכו'.

6-8 ספטמבר 2017, רובע ו' באשדוד
כל האירועים ללא עלות!

בין התאריכים 6-8 בספטמבר יתקיים לראשונה באשדוד : "VAV" פסטיבל היפ הופ ישראלי אשר ישלב את ארבעת האלמנטים המרכיבים את תרבות ההיפ הופ: גרפיטי, די ג'יינג, אמסיינג, וברייקינג.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל יערכו סדנאות מקצועיות וסדנאות פתוחות לקהל הרחב הכוללות: סדנת גרפיטי, ביטבוקס, פריסטייל ראפ, פופינג וברייקדאנס. בנוסף מדי יום יתקיימו מופעים שונים מעולמות ההיפ הופ, ביניהם המופע של כהן@מושון מארחים את קרולינה, מסיבת רחוב ומופע של אקסום. כמו כן, במהלך כל ימי הפסטיבל יפעלו דוכני פופ אפ של תרבות ההיפ הופ הכוללים ביגוד, תכשיטים, קעקועי חינה, צמות וראסטות,  וכו'. 




*ממליצה להציץ גם באתר גרופון, יש שם קטגוריה שלמה עם דילים לאטרקציות לכל המשפחה, הצגות ילדים ועוד - חנות החופש הגדול של גרופון כאן . 

💥לפעילויות סקירות נוספות מומלץ לקרוא את הפוסט הגדול עם הצעות לפעילויות קיץ (כאן) ולדפדפף בבלוג תחת הקטגוריות 
"קיץ 2017" ו"פעילויות עם הילדים".




   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...