יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

קיפצובה - ביקור חוזר ומהנה כמו תמיד והפעם עם מתקנים חדשים


כתבתי בעבר בבלוג על קיפצובה, האמת שמהביקור הראשון שלנו ב-2015, התאהבנו בקיפצובה. בעיקר בגלל הסיבות הבאות: קודם כל מאוד כיף לילדים, מבלים שם שעות, יש מחשקים ומתקנים מגוונים המתחשבים בכל הגילאים (לפי ההגדרה באתר קיפצובה מיועד מגיל שנה עד 14) ולנו ההורים המקום ויחסית מאוד נוח, לא מרגישים עומס או דוחק ואפילו בקיץ, החום שם נסבל, כיוון שהכל מוצל. פארק קיפצובה נמצא על מקום גבוה ופתוח מסביב ובאיזור ירושלים ובנוסף יש גם איזור מקורה במקום.
הצצלה
בתחילת החודש חזרנו לקיפצובה, הגענו בשעות הבוקר ומפאת החום בימים אלו, העדפנו להתחיל את הפעילות בחוץ כדי שבשעות הצהרים החמות נכנס לאיזור הממוזג. אם כי בפעם הראשונה, הילדים התלהבו ושיחקו המון זמן בתוך הג'ימבורי החיצוני, הפעם הם פחות התייחסו אליו, כנראה שזה תלוי גיל או מצב רוח והתמקדו במתקנים אחרים.

יש בחוץ 2 מתחמי ג'ימבורי גדולים יחסית בעלי מספר קומות, מתנפחים, רכבת קטנה, קרוסלת סוסים אופניים, מכוניות מתנגשות, מתחם אחד לגדולים יותר והשני לקטנים יותר, אבובים ועוד. 


בנוסף מתקני לונה פארק מהנים ביותר, כמו הזחל, רכבת הרים מותאמת לילדים קטנים וממש נחמדה גם לגדולים יותר, את סירת הפיראטים וחדש חדש לגמרי מתחילת החודש - 2 מתקנים נוספים - קרוסלת כדורים פורחים צבעונית, המתרוממת ומסתובבת, אבל לאט ומתאימה לישיבה של הורים וילדים וגם לקטנים יותר. 

והמתקן השני, חדש ויחיד בישראל ובין הבודדים בעולם - קרוסלת שרשראות. המושבים הם כפולים וכך יותר נעים לשבת ביחד, הורה וילד או 2 ילדים ביחד. הקרוסלה מסתובבת ועולה, אך לא גבוה מידי ונוטה מעט הצידה. 


לאחר ארוחת הצהריים, נהננו מהפעילות בחלק הפנימי הממוזג, הקטנים יותר במתחם הג'ימבורי, עם מתקנים ממונעים, בריכת בלונים ואיזור לקטנטים. הגדול בילה בעיקר במשחקי ווידאו ופלייסטיישן. 

בקיפצובה נמצאת גם חוות השוקולד גליתא, אשר מזמינה את הילדים ואת ההורים למגוון של סדנאות ויצירות משוקולד. 
הביקור במקום מעניק חוויה מיוחדת ואיכותית הכוללת סרט המספר את סיפור השוקולד וסיפור גליתא (ללא תשלום). בגליתא מתקיימות גם סדנאות שוקולד למבוגרים, סדנאות משפחתיות וסדנאות לקבוצות.
הסדנאות בגליתא בתשלום נוסף ובהרשמה מראש.

בנוסף יש אזור נוסף של משחקי וידאו, הכולל גם תותחי אוויר שמעיפים כדורי ספוג. הילדים שלי מאוד אוהבים את המשחק הזה ובסוף הביקור נכנסנו לשם והיה קשה להוציא אותם משם. 

האמת, נשארנו עד לדקה האחרונה, שעה 16:00 ויכלנו (בעיקר הילדים) להמשיך עוד. עלינו על הסיבוב האחרון בזחל, בדיוק כמו שקרה בביקור הקודם ונשארנו עם טעם של עוד...  



יש המון מקומות ישיבה, בעיקר בחוץ, מזנון בחוץ וגם בחלק הפנימי ומספיק חניות (בחינם). 

קיפצובה פתוח כל יום, באוגוסט בין השעות: א,ג,ד,ש 10:00 – 19:00 ב' ו- ה' 10:00- 20:00, שישי 10:00 - 16.00

מחירי כניסה:
ילדים מגיל 1-14: 78 ש"ח, ברכישה באתר 67 ש"ח, מבוגרים (החל מגיל 14): 53 ש"ח, ברכישה באתר 45 ש"ח, כרטיס סבא וסבתא: 23 ש"ח. כרטיס משפחתי, עד 5 נפשות: 330 ש"ח.
יש מחיר מוזל לכניסה ב-3 שעות האחרונות וכרטיסיה "חיזרובר". ניתנת הנחה גם לילדים נכים, כניסה חופשית לנשים בהריון ועוד. 
כל כרטיסי האשראי נותנים הטבות. פירוט מלא על מחירי כניסה באתר כאן

חוויית השוקולד החדשה בקיפצובה בהרשמה מראש כשעה לאחר הפתיחה עד שעה לפני סגירת הפארק.

לפרטים: טל. 02-5347952, עמוד ה-פייסבוק ובאתר http://www.kiftzuba.co.il/

תאגיד התיירות צובה כולל את מלון צובה, פארק קיפצובה, חוות שוקולד גליתא צובה ויקב צובה איכותי המייצר יינות תוצרת גפני כרמים ייחודיים הנטועים באזור.
אורחי מלון צובה נהנים מנופש בסביבה פסטורלית וירוקה, כניסה חינם לקיפצובה ומגוון אטרקציות נוספות הממוקמות בסביבת הקיבוץ כך שאינם זקוקים לצאת מגבולות המלון והקיבוץ.
מלון צובה משמש נקודת יציאה לטיולים רגליים, סיורי אופניים באתרים שבסביבת הקיבוץ.
תיירות צובה בפייסבוק . 



← מוזמנים לקרוא גם את הפוסטים הקודמים שעלו בבלוג על הביקור שלנו בקיפצובה. על הביקור הראשון  בקיפצובה פוסט מפורט כאן

   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...