יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

מוצרים שיחממו וינעימו לנו בחורף


מעניין אילו אסוציאציות עולות לכם מהמילה "חורף"...
אצלי זה להתכרבל מתחת לשמיכה עם בגדים מחממים וללגום תה חם עם עוגיות טעימות או לאכול מרק טעים ומחמם. 
הנה מספר הצעות של מוצרים חדשים שינעימו ויחממו לנו את העונה הקרה, החל מכירבוליות כייפיות, תה מחמם ועד למרקים טעימים.


להתכרבל בבית עם מוצרי חורף ברשת זול סטוק


רשת ה"low cost" זול סטוק עוזרת לנו להתכונן להתחמם ולהתרכבל בבית, בימים סגרירים וקרירים ועושה זאת, כרגיל, במחירים שווים לכל כיס.

זול סטוק מציגה שלל מוצרים מפנקים לעונת החורף הקרבה והקרה, החל מצעיפים, כובעים, כפפות ועד הכרבול הביתי ההכרחי כרבוליות ונעלי גרביים חמימות.

שמיכת כרבולית דו צדדית





שמיכת כבש מפנקת מצד אחד, ופליז פרוותי נעים ומחמם מצידה השני, נעימה למגע ורכה רכה – מתאימה להתרכבלות מול הטלוויזיה או איך שמתחשק ומתי שקצת קר.

השמיכות מגיעות במגוון דוגמאות והדפסים אופנתיים ילדותיים וגם למבוגרים.




מידה שמיכת יחיד: 152X127 
מחיר: 25 ₪


גרביי צמר כפול במקום נעלי בית



גרבי צמר מעוצבות בעיצוב חדש לשמירה על חום הרגליים בבית, עבות במיוחד כדי להחליף את אטימות נעלי הבית כאשר מבחוץ הן סרוגות בצמר צבעוני ובפנים פרווה רכה ומחממת.  
הגרביים עבות עם דמוי סוליה באמצעות נקודות סיליקון למניעת החלקה, לא תמיד יש חשק להתהלך בנעלי בית גדולות ומגושמות והגרביים בהחלט מהוות תחליף נוח ונעים יותר. 



ניתן למצוא שלל צבעים ודגמים ביניהם דוגמאות בהשראת הכריסמס.

מחיר: 20.90 ₪ 

"זול סטוק" הוקמה ב 2013, וכיום מונה 35 סניפים בפריסה ארצית, ומציעה עשרות אלפי מוצרים במחירי סטוק אטרקטיביים, בקטגוריות הבאות: כלי בית, כלי מטבח, בגדים, ציוד חזרה לבית הספר, כלים חד פעמיים, אביזרי נוי, צעצועים, מוצרי חשמל, מוצרי ניקיון, טקסטיל לבית, כלי עבודה, משחקים ועוד.  הרשת מתחדשת במוצרים חדשים מידי יום במוצרים במחירים אטרקטיביים מאוד. 
www.zolstock.co.il






תה בטעמים חדשים של ליפטון 



ליפטון, מותג התה המוביל בעולם מבית יוניליוור, ממשיך להרחיב את סדרת התה הירוק ומשיק לרגל החורף שני מוצרים חדשים.

לואיזה ולימונית הטעם האהוב על הקהל הישראלי, עכשיו גם בתה ירוק של ליפטון, אשר פותח ע"י המותג הגלובלי במיוחד עבור ישראל.

תה ירוק קינמון מתובל, המושק גם הוא לקראת עונת החורף הקרבה, מביא את חווית השתייה של טעם הקינמון הריחני בשילוב עלי תה ירוק.

תה ירוק לואיזה לימונית ותה ירוק קינמון מתובל מצטרפים אל סדרת התה הירוק של ליפטון שמונה את טעמי התה האהובים על הצרכן הישראלי: תה ירוק קלאסי, תה ירוק נענע מרוקאית,  תה ירוק עם נגיעות לימון, תה ירוק ארל גריי ותה ירוק עם נגיעות יסמין.

התה הירוק של ליפטון מכיל עלי תה אשר לא עברו תסיסה ויובשו בעודם ירוקים, הוא תורם לאספקת נוזלים לגוף ומדורג במקום השני כמשקה המרווה ביותר לאחר המים. מומלץ לשתות אותו באופן קבוע כחלק מתזונה נכונה ואורח חיים בריא.

במזווה שלי תמיד תמצאו מגוון טעמים של תה, את התה הרגיל החלפתי מזמן בתה ירוק ותה צמחים. תה ירוק לואיזה ולימונית, זה טעם קלאסי וטעים, שאני מאוד אוהבת ומקל עלי לשתות נוזלים, גם כשיש לי מיגרנה בשילוב של בחילות קלות. 
לואיזה ולימונית של ליפטון מאוד עשיר ויחד עם זאת  עדין בטעם. מוצלח ואיכותי.

תה ירוק בשילוב טעם של קינמון זה בהחלט חידוש עבורי. אני באופן אישי, אוהבת ריח וטעם של קינמון ויש לו גם תכונות "מחממות". הליפטון החדש, תה ירוק מתובל בקינמון, הוא שילוב טעים. 



סדרת מרקי תיבול של אסם


אסם משיקה מהדורת חוף בטעמים חדשים:

מרק עדשים - לתיבול מרקי עדשים ותבשילים כמו מג'דרה, נזידים כו'. 

מרק קטניות פיקנטי - לתיבול מגוון תבשילי קטניות פיקנטיות, כמו מרק מינסטרונה, חרירה, תבשיל צ'ילי פיקנטי ועוד.

מרק ירקות שורש - לתיבול קדירות, ירקות, מרקים כתומים ועוד. 


פסטה ברוטב אדום ופיקנטי


בנוסף אסם פיתחה מרקי תיבול עוף אמיתי ותיבול בטעם עוף מופחתי נתרן, 33% פחות מכמות הנתרן בשני מוצרי הדגל של אבקות מרק עוף.

אני כבר מזמן הפסקתי לקנות מרק עוף בעקבות כל השמועות על מונוסודיום גלוטמט, אבל לאחרונה בדיוק חשבתי לקנות שוב, כיוון שאני קצת "חלשה" בתיבול, תמיד מפחדת שיצא לי "יותר מידי" מלוח או שהילדים לא יאהבו את התיבול.
מרק עוף מסדרת "מרכיבים טבעיים בלבד", הגיע לי בדיוק בזמן, בריא יותר, מופחת נתרן, שזה שינוי מבורך, כמו כן המוצרים האחרים ישמשו אותי מעולה בחורף הקרוב במטבח. אוכל לתבל בעזרתם בקלות מגוון מרקים ומאכלים ולשפר את טעמם.


קוסקוס אינסטנט עם תבלינים ומרק בטעם עוף

הסדרה "מרכיבים טבעיים בלבד" הנה ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. 

המוצרים החדשים מצטרפים למוצרים הקיימים בסדרה; מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות ומרק בצל. 


מרקי התיבול של אסם מסדרת "מרכיבים טבעיים בלבד", בריאים יותר  ומועילים במטבח, בתבשילים ומרקים חורפיים עם תיבולים טעימים בקלות.


כשרות: כשרות בד"צ העדה החרדית רבנות מקומות שדרות, חרל"פ




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...